هوامی آینه هوشمند و تردمیل Amazfit HomeStudio را رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
هوامی، زیربرند شیائومی، با همکاری Studio در جریان CES آینه‌ی هوشمند و تردمیل همگام‌سازی‌شده با آن را معرفی کرد.
تبلیغات

بسیاری از کاربران هوامی را با ساعت‌های هوشمند سری Amazfit می‌شناسند. این شرکت زیرمجموعه‌ی شیائومی با کمک شرکت استودیو مجموعه‌ی تجهیزات ورزشی Amazfit HomeStudio متشکل از آینه‌ی هوشمند و اسپیکرهای JBL و تردمیل را به جهانیان معرفی کرد. آینه‌ی هوشمند ۴۳ اینچی جلو تردمیل THE GLASS نام دارد. طبق اعلام هوامی این مجموعه محصول در دو نوع پرمیوم و تاشو عرضه خواهد شد.

Amazfit HomeStudio

مدل پرمیوم از فناوری slat belt (برای القای حس دویدن روی مسیر زمینی) بهره می‌برد و سرعت حداکثر آن به ۱۲ مایل‌برساعت می‌رسد. سرعت مدل ارزان‌تر حداکثر ۹ مایل‌بر‌ساعت و برای محیط‌های کوچک‌تر مناسب است. اطراف تردمیل به دوربین‌های سه‌بعدی ToF برای زیرنظرگرفتن حالت قرارگیری بدن و تکنیک‌های فرد مجهز شده است. ازنظر ظاهری THE GLASS شباهت زیادی به گوشی بزرگ دارد.

Amazfit HomeStudio

زمانی‌که کاربر قصد داشته باشد کلاس تمرینی را آغاز کند، آینه‌ی هوشمند با کتابخانه‌ای از هزار کلاس تمرینی متنوع دراختیار وی قرار خواهد گرفت. این ورزش‌ها الزاما وابسته به تردمیل نیستند و کاربر می‌تواند از تمرین‌های کششی و یوگا و بدن‌سازی استفاده کند. Amazfit HomeStudio نخستین محصول در نوع خود نیست و تا امروز، چندین آینه‌ی هوشمند برای ورزش روانه‌ی بازار شده است. هوامی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول سخنی به‌میان نیاورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات