پاپ ساکتس شارژر بی سیم جدید با توان ۱۵ وات معرفی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
شارژر بی‌سیم پاپ‌پاور هوم محصول شرکت PopSockets با قابلیت سازگاری با گوشی‌های سامسونگ، اپل و جعبه‌ی ایرپاد در CES 2020 معرفی شد.
تبلیغات

شرکت پاپ‌ساکِتس (PopSockets) در CES 2020 از شارژر بی‌ سیم جدیدش به‌نام پاپ‌پاور هوم (PopPower home) رونمایی کرد. در میان این شارژر حفره‌ی گردی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌های دارای گیره‌ را روی شارژر قرار دهند (البته این شارژر تنها با گیره‌های پاپ‌گریپ (PopGrips)، محصول شرکت پاپ‌ساکت، سازگار است) پس از قرار دادن گوشی روی شارژر، پشت گوشی باید با آن تماس پیدا کند (درست مانند شارژرهای بی‌سیم دیگر). درصورتی‌که گوشی شارژ نشد، کمی آن را حرکت دهید تا درست روی آنتن شارژر قرار گیرد.

فروش شارژر بی‌سیم PopSockets از مدتی قبل و قبل از آغاز نمایشگاه CES در وب‌سایت این شرکت با قیمت ۶۰ دلار آغاز شده است. این شارژر بی‌سیم که با گوشی‌های سامسونگ و اپل و کیس بی‌سیم ایرپاد سازگار است و در سه رنگ سفید مات، خاکستری (mountainscape) و ابر سحابی (cosmic cloud) عرضه می‌شود و به‌گفته‌ی شرکت سازنده در ماه آینده در اشکال و رنگ‌های متنوع‌تری نیز آماده‌ی فروش خواهند شد.

شاٰرژر بی سیم

امکان استفاده از این شارژر برای گوشی‌های دارای قاب‌هایی با ضخامت بیشتر از ۵ میلی‌‌متر نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این شارژر بی‌سیم می‌توان به توان ۱۵ واتی، چراغ چشمک‌زن LED، سیم‌ برق ۱٫۸ متری و قابلیت تشخیص اشیای خارجی اشاره کرد. (زمانی‌که اشای فلزی یا اشیای آهنربایی درنزدیکی شارژر‌های بی‌سیم قرار داشته باشند، انرژی در‌حال ارسال از شارژر را جذب می‌کنند و دمای آن‌ها افزایش می‌یابد که می‌تواند خطراتی را به‌دنبال داشته باشد. بیشتر شارژرهای بی‌سیم ازجمله شارژر PopSockets، می‌توانند وجود چنین اشیایی را در نزدیکی خود تشخیص دهند و علاوه‌بر هشدار به کاربر، تا زمانی‌که این اشیا در نزدیک شارژر قرار دارد، شارژ را متوقف می‌کنند.)

شارژر بی‌سیم پاپ‌پاور هوم با تمام گیره‌های استاندارد پاپ‌گریپ به جز گیره‌های فلزی و گیره‌ی آینه‌ای پاپ‌گریپ قابل‌استفاده است. درضمن PopSockets توصیه کرده است درهنگام شارژ بی‌سیم گوشی‌ها، قاب‌ مخصوص نگه‌داری کارت‌های عابربانک جدا شود؛ زیرا ممکن است امواج ارسال‌شده از شارژر به آن‌ها آسیب بزند.

قیمت پاپ‌پاور هوم نسبت به سایر شارژرهای بی‌سیم دیگر کمی بیشتر است؛ اما در عوض می‌توانید گوشی خود را با آن سریع‌تر و بدون نیاز به جداکردن گیره‌های پاپ گریپ یا کیس گوشی، شارژ کنید؛ اما برای استفاده از شارژرهای بی‌سیم باید این گیره‌ها یا سایر گیره‌های مشابه را از گوشی جدا کنید. شارژر بی‌سیم پاپ‌ساکتس نیز مانند سایر شارژر‌های بی‌سیم متداول، کاملا بی‌سیم نیست و باید آن را به برق متصل کنید. اما دیگر نیازی به کابل شارژ و متصل‌کردن آن به گوشی نیست. پاپ‌پاور هوم از ماه فوریه در فروشگاه آمازون نیز به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات