سیگیت حافظه‌ های SSD اکسترنال جدید خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سیگیت به‌عنوان بازیگر کهنه‌کار در بازار حافظه‌ها از سری SSD‌های اکسترنال جدید خود برای کاربران حرفه‌ای رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت سیگیت (Seagate) در جریان CES 2020 حافظه‌های SSD اکسترنال جدید خود را با عملکرد بهبودیافته معرفی کرده است. سیگیت سال گذشته داک گیمینگ FireCuda و هارددیسک ۴ ترابایتی با داک تاندربولت ۳ و کنترلر Titan Ridge را به بازار عرضه کرد؛ در این داک علاوه بر هارددیسک، درگاهی برای اتصال حافظه SSD از نوع M.2 تعبیه شده است. سیگیت به‌دنبال بزرگ‌تر کردن سبد محصولات اکسترنال خود برای گیمرها با SSD‌های گیمینگ FireCuda است.

FireCuda Gaming SSD

سیگیت در CES امسال FireCuda Gaming SSD را با قابلیت همگام‌سازی با داک FireCuda معرفی کرده است. این حافظه‌ سرعت خواندن ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را به لطف FireCuda NVMe 510 SSD ممکن ساخته است. این حافظه از اینترفیس USB 3.2 نسل دو دوگانه (نوع C) با حداکثر سرعت ۲۰ گیگابیت‌برثانیه بهره می‌برد.

FireCuda Gaming SSD

سیگیت تلاش زیادی در بخش طراحی این محصول کرده است و اکنون شاهد طیف کامل چراغ‌های RGB قابل شخصی‌سازی توسط نرم‌افزار Seagate Toolkit هستیم که با دام فایرکودا نیز هماهنگ می‌شوند. این حافظه SSD از ماه مارس با گارانتی ۵ ساله در در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود؛ برای مدل ۵۰۰ گیگابایتی، یک و دو ترابایتی به ترتیب برچسب قیمتی ۱۹۰، ۲۶۰ و ۵۰۰ دلار درنظر گرفته شده است. این محصول رقیب مستقیم وسترن دیجیتال بلک P50 خواهد بود که با همین قیمت هم‌اکنون در بازار وجود است.

BarraCuda Fast SSD

BarraCuda Fast SSD به‌عنوان دومین حافظه اکسترنال سیگیت در CES امسال به لطفUSB 3.1 نسل ۲ (نوع C) قادر به دستیابی به سرعت ۱۰ گیگابیت‌برثانیه خواهد بود. این حافظه در همان سه ظرفیت مدل FireCuda اما با قیمتی کمتر (۹۵، ۱۷۰ و ۳۰۰ دلار) در دسترس کاربران خواهد بود. حافظه جدید سیگیت سرعت ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه را برای نوشتن اطلاعات در دسترس کاربران قرار می‌دهد که برای کاربری گیمینگ مناسب است؛ این حافظه با LED سبزرنگ عرضه می‌شود و طراحی ساده‌تری نسبت به مدل FireCuda دارد. مدل BarraCuda با گارانتی سه ساله روانه‌ی بازار خواهد شد.

مشخصات فنی انواع SSD، هارد اکسترنال، هارد لپ تاپ و هارد کامپیوتر به همراه به‌روزترین قیمت حافظه ذخیره سازی را در بخش محصولات زومیت ببینید.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات