پاناسونیک تلویزیون اولد HZ2000 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون پاناسونیک HZ2000 OLED جایگزین یکی از بهترین تلویزیون‌های سال گذشته یعنی تلویزیون OLED GZ2000 می‌شود.
تبلیغات

دی‌ماه سال گذشته و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه،‌ پاناسونیک تلویزیون OLED GZ2000 را با اسپیکرهای دالبی اتموس را معرفی کرد. امسال شاهد معرفی تلویزیون جدید OLED HZ2000 در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ هستیم که ظاهراً جایگزین OLED GZ2000 می‌شود.

تلویزیون جدید مجهز به پنل OLED سفارشی با قابلیت پشتیبانی از HDR است که برخی مشخصات آن نسبت به دستگاه سال قبل ارتقا پیدا کرده است. همین مشخصات باعث می‌شود که تلویزیون جدید به‌عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌ها در این محدوده‌ی قیمت باشد.

اواخر سال ۲۰۱۹ ویژگی Filmmaker Mode در تلویزیون‌های پیشرفته معرفی شد. ویژگی Filmmaker Mode به مخاطبان فیلم‌های سینمایی این امکان را می‌دهد که بتوانند فیلم‌های سینمای را با همان کیفیت مورد نظر کارگردانان فیلم مشاهده کنند. پاناسونیک به کیفیت سینمایی تلویزیون‌های خود اهمیت می‌دهد و تلویزیون‌های OLED پاناسونیک می‌توانند به‌راحتی اهداف مورد نظر شرکت را تأمین کنند.

HZ2000 نخستین تلویزیون OLED جهان است که علاوه بر پشتیبانی از Dolby Vision ،HDR10 + و HLG Photo، از دو حالت Dolby Vision IQ و Filmmaker Mode نیز پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، تلویزیون هوشمند پاناسونیک نه‌تنها از Filmmaker Mode پشتیبانی می‌کند، بلکه Intelligent Sensing پاناسونیک را نیز به تصاویر اضافه می‌کند که می‌تواند به‌صورت پویا تصویر را براساس میزان نور محیطی تنظیم کند. این ویژگی باعث می‌شود که مخاطبان احساس بهتری از رنگ و تصویر حین تماشای تلوییون داشته باشند و چنین مشخصاتی تصاویر ویدئویی ارائه شده را به تصاویر ویدئویی استودیوهای هالیوودی نزدیک‌تر می‌کند.

پاناسونیک تلویزیون اولد HZ2000
پاناسونیک تلویزیون اولد HZ2000

Dolby Vision IQ با قابلیت‌هایی فراتر از دالبی ویژن (Dolby Vision) به بهینه‌سازی کیفیت تصویر، بدون درنظر گرفتننور محیطی یا محتوای ویدئویی کمک می‌کند. از لحاظ صدا، HZ2000 با بهره‌مندی از سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) و اسپیکرهای قدرتمندش می‌تواند صدا را در همه‌ی جهات با کیفیت خوبی پخش کند. تلویزیون جدید پاناسونیک قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند را دارا است. درنتیجه می‌تواند دستگاهی از مجموعه محصولات خانه هوشمند به‌حساب بیاید.

پاناسونیک با معرفی تلویزیون‌های OLED جدید خود قصد دارد تجربه‌ی سینمای خانگی را به مخاطبان خود ارائه بدهد و تلویزیون OLED HZ2000 ظاهراً با چنین هدفی در نمایشگاه امسال معرفی شده است. تصویری که تلویزیون OLED HZ2000 ارائه می‌دهد از شفافیت بیشتری نسبت به تلویزیون‌های OLED قبلی شرکت برخوردار است. اما باید دید این تفاوت تا چه اندازه چشمگیر و قابل‌توجه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات