JBL جایگزینی ۱۰۰ دلاری برای ایرپاد معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
JBL دو ایرباد با قیمتی رقابتی برای بازار هدفون‌ها بی‌سیم معرفی کرد. هدفون TUNE 220TWS ارزان‌ترین و با قیمت ۱۰۰ دلار و LIVE 300TWS، قیمتی معادل ۱۵۰ دلار خواهد داشت.
تبلیغات

شرکت JBL سال ۲۰۱۹ را بسیار خوب سپری کرد. این شرکت سال گذشته بلندگوهای بلوتوثی گیرا، هدفون‌های کاملا بلوتوثی و ساندبارهای مختلفی عرضه کرد. شرکت مذکور امیدوار است که با بادز TUNE 220TWS، موفقیت‌های سال گذشته‌ی خود را تدوام بخشد.

ایرباد جدید JBL با قیمت ۱۰۰ دلار، به‌وضوح در برابر ایرپاد اپل قرار گرفته است. این ایرباد کاملا بی‌سیم از طراحی ساده و باریکی برخوردار است و با رنگ‌های چشم‌نوازی عرضه می‌شود. مدت‌زمان دوام آن با یک‌بار شارژ ۳ ساعت است (اندکی کمتر از دوام شارژ پایین‌ترین نسخه‌ی ایرپاد) و کیس شارژ آن به‌اندازه‌ی ۱۶ ساعت شارژ نگه می‌دارد. تنها اشکال احتمالی 220TWS، فقدان برخی قابلیت‌های موجود در مدل‌های بالاتر JBL، مانند دستیاران صوتی مجازی داخلی خواهد بود.

ایربادهای جدید JBL

دیگر هدفون بی‌سیم جدید JBL با نام LIVE 300TWS، ازنظر قابلیت‌ها یک پله جلوتر از 220TWS قرار دارد. امتیاز مقاومت آن در برابر آب IPX5 است که باعث می‌شود تا برای تمرین و ورزش مناسب‌تر باشد؛ همچنین بادزهای داخل گوش آن هنگام ورزش، کمتر احتمال درآمدن دارد. گوگل اسیستنت و آمازون الکسا داخلی دستگاه بسیار خوب هستند؛ بنابراین کاربر دیگر نیازی به تکیه بر هوش مصنوعی دستگاه خود ندارد.

ایرباد LIVE 300TWS حالت TalkThru شرکت را نیز با خود به‌همراه دارد. حالت مذکور صدای گوشی را پایین آورده و صدای اطراف را تقویت می‌کند تا کاربر بتواند بدون خارج کردن هدفون از گوش خود، با افراد در دنیای بیرون ارتباط برقرار کند. حالت AmbientAware نیز به کاربر امکان می‌دهد تا صداهای پس‌زمینه را بشنود و از محیط اطراف خود آگاه شود. بادزهای 300TWS، چهار ساعت دوام باتری دارند و کیس آن‌ها نیز ۱۴ ساعت شارژ اضافی فراهم خواهد کرد. قیمت این هدفون ۱۵۰ دلار است. چنین قابلیت‌هایی ارزش پول بیشتری نسبت به 220TWS دارند.

ایربادهای جدید JBL

اگر ایربادهای کاملا بی‌سیم 220TWS و 300TWS از کیفیت صدا و دوامی مشابه با دیگر محصولات JBL برخوردار باشند، می‌توانند رقیب شایسته‌ای در بازار هدفون‌های بی‌سیم باشند. این در حالی است که هیچ‌کدام از مدل‌ها دارای قابلیت نویز کنسلینگ نیستند و ما نیز انتظار نداریم در چنین بازه‌ی قیمتی این قابلیت را ببینیم. هر دو هدفون بهار امسال در دسترس خواهند بود؛ اما امیدواریم بتوان آن‌ها را در جریان CES نیز از نزدیک دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات