شرکت چینی Skyworth تلویزیون‌های Q91 و W81 را با رزولوشن 8K معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت چینی Skyworth با معرفی دو تلویزیون 8K بالارده‌ی Q91 و W81 در آینده وارد بازار کشور آمریکا خواهد شد.
تبلیغات

CES به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های حوزه فناوری در جهان هر ساله در لاس‌وگاس برگزار می‌شود؛ شرکت‌هایی از مناطق مختلف جهان از جمله چین تازه‌های خود را به این نمایشگاه می‌آورند. شرکت Skyworth به‌عنوان یکی از بازیگران مهم در عرصه‌ی ساخت تلویزیون در کشور چین علاوه بر معرفی دو محصول جدید و بالارده در این CES 2020 خبر از ورود به بازار رقابتی آمریکا داده است. تلویزیون W81 از سری والپیپر این شرکت با ضخامت بسیار اندک خود به پنل OLED مجهز شده است و باکس اسپیکر‌ها و ورودی آن از نمایشگر پاپ‌آپ بهره می‌برد. 

Skyworth w81

شرکت‌های همچون TCL و Hisense از سال‌ها پیش در بازار آمریکا حضور پیدا کرده‌اند و حالا نوبت به بنردهایی چون Skyworth رسیده است تا به این بازار بزرگ چشم بدوزند. احتمالا شما تا به حال نام Skyworth را نشنیده‌اید اما این شرکت از تولیدکنندگان مهم تلویزیون در چین محسوب می‌شود؛ این شرکت ۱۹ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است و ۴۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد. این برند در بازارهای جهانی همچون آمریکا حضور کم‌رنگی داشته است اما معرفی محصول در CES تأثیر مثبتی در فتح بازارهای دیگر برای چینی‌ها خواهد داشت. 

Skyworth

W81 تلویزیونی با پنل OLED 4K است که ضخامت آن در کم‌ترین حالت به ۴.۶ میلی‌متر می‌رسد؛ این تلویزیون توسط گیره‌های مغناطیسی قدرتمند به دیوار متصل می‌شود. سازندگان از یک وب‌کم با مکانیزم کشویی نیز برای ویدئوچت بهره گرفته‌اند. این تلویزیون در دو مدل پایه ۶۵ اینچی و پرو ۷۷ اینچی تولید شده است؛ مدل پرو با نمایشگر ثانویه‌ی ۲۱ اینچی پاپ‌آپ در مرکز پردازش و منبع پورت‌ها عرضه می‌شود.

  q91 Skyworth

نمایشگر ثانویه طبق اطلاعات ارائه شده توسط Skyworth با رابط کاربری اختصاصی Swaiot OS عمل می‌کند و اطلاعاتی همچون زمان، تاریخ، وضعیت آب‌و‌هوا، IoT و یادداشت‌ها را نمایش می‌دهد. مدل پرو همچنین به اسپیکرهای روبه‌بالا (و جلو) با دالبی اتموس مجهز شده است. Skyworth به تولید ماژول OLED با پنل‌های ال‌جی شناخته می‌شود؛ این شرکت معتقد است که تولید پنل‌‌های ۶۵ و ۷۷ اینچ برای تلویزیون‌های خود، این فرصت را فراهم کرده است که روی فرایند تولید و طراحی تا ساخت آن کنترل کافی داشته باشد. 

 q91 Skyworth

Q91 دومین محصول بالارده‌ی Skyworth در CES 2020 است؛ این تلویزیون از پنل IPS LCD با رزولوشن 8K بهره می‌برد و تنها در یک مدل ۷۵ اینچی وارد بازار خواهد شد. این تلویوزیون به یک دوربین پاپ‌آپ مجهز شده است و همراه‌با یک ساندبار پشتیبانی‌کننده از دالبی اتموس به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که Q91 تاریکی موضعی یا Local Dimming را با ۵۷۶ ناحیه انجام می‌دهد.

قیمت تلویزیون مدل ۷۵ اینچ Q91 با قیمت ۵۹۹۹ دلار و مدل ۶۵ اینچ معمولی و پرو W81 نیز با قیمت‌های ۳۵۹۹ و ۴۵۹۹ به بازار عرضه می‌شوند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت مدل ۷۷ اینچ W81 Pro اعلام نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات