کامپیوتر دسکتاپ IdeaCentre Creator 5 لنوو برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای معرفی شد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو با دست پر به CES 2020 آمده است و کامپیوتر حرفه‌ای IdeaCentre Creator 5 کاربران خاص و گیمرها را هدف قرار داده است.
تبلیغات

نمایشگاه بزرگ CES و لاس‌وگاس امسال نیز همچون سال‌های گذشته میزبان بزرگان دنیای فناوری است تا محصولات جدید خود برای سال ۲۰۲۰ را به جهانیان معرفی کنند. لنوو با دست پر به CES 2020 آمده است و در کنار لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای جدید خود سیستم‌ حرفه‌ای IdeaCentre Creator 5 را برای دوست‌داران قدرت، کاربران حرفه‌ای و سرعت ارائه کرده است. این کامپیوتر مجوزهای لازم را از بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های تولیدمحتوا دریافت کرده است و مواردی همچون طراحی و سخت‌افزار درون آن برای چنین کاربری‌هایی بهینه شده است. 

IdeaCentre Creator 5 lenovo - لنوو آیدیاسنتر کریتر ۵

آیدیاپد کریتر ۵ با شاسی‌ای با حجم نسبتا کم ۱۴ لیتر هر آنچه که حرفه‌ای‌ها بدان نیاز دارند را ارائه می‌کند؛ این کامپیوتر آخرین پردازنده‌ی Core i9 را در زمان عرضه (اکتبر ۲۰۲۰) در دل خود خواهد داشت و کارت‌گرافیک‌های سری RTX انودیا (حداکثر RTX 2060) با درایورهای استودیو وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی را در این کامپیوتر برعهده خواهد داشت. این کامپیوتر همچنین قابل سفارش با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود و هر دو نوع هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی و SSD‌های M.2 را نیز پشتبیانی می‌کند. پاور ۳۱۰ تا ۳۸۰ واتی آیدیاسنتر ارتقا را تا حدی چالش‌برانگیر می‌کند اما با درنظر گرفتن این موضوع که با یک کامپیوتر کامپکت روبرو هستیم این مساله قابل چشم‌پوشی است.

IdeaCentre Creator 5 با داشتن Wi-Fi 5 و کارت بلوتوث ۴ در کنار آداپتور GbE کاربران را از نظر ارتباطی راضی نگاه خواهد داشت؛ همچنین یک درگاه USB 3.1 از نوع A، یک درگاه USB 3.1 از نوع C و چهار درگاه USB 2.0 در پشت و جلوی دستگاه به چشم می‌خورد. کارت ریدر ۳ در ۱، ۲ خروجی نمایشگر و یک جک ۳.۵ میلی‌متری برای استفاده از هدست در جلوی آیدیاسنتر تعبیه شده است. درگاه M.2 حافظه‌های SSD تا ظرفیت ۱ ترابایت و درگاه حافظه‌ی دیگر هارددیسک‌هایی تا ظرفیت ۲ ترابایت را پشتیبانی می‌کند.

IdeaCentre Creator 5 lenovo - لنوو آیدیاسنتر کریتر ۵

این کامپیوتر تنها در رنگ مشکی (با نام Dark Moss) از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. طبق اعلام سازنده این کامپیوتر مدل پایه‌ای ۱۰۹۹ دلاری خواهد داشت. نظر شما در مورد این کامپیوتر چیست؟ آیا کامپیوترهای طراحی شده برای یک کاربری خاص را مناسب می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات