لنوو از سه مانیتور جدید مخصوص گیمینگ با نرخ نوسازی ۲۴۰، ۱۶۵ و ۱۴۴ هرتز رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو از سه مانیتور جدید مخصوص گیمینگ با نرخ نوسازی ۲۴۰، ۱۶۵ و ۱۴۴ هرتز با بهره‌مندی از حاشیه‌های باریک رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو از سه مانیتور جدید مدل ۲۰۲۰ با نرخ نوسازی بالا مناسب برای گیمینگ رونمایی کرد. از بین سه نمایشگر معرفی‌شده‌ی لنوو، نمایشگر Legion Y25-25 با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بالاترین نرخ نوسازی را ارائه می‌دهد.

مانیتور لنوو Legion Y25-25 با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بیشترین نرخ نوسازی و دو مانیتور دیگر یعنی Legion Q32qc و Legion G27c از نرخ نوسازی به ترتیب ۱۴۴ هرتز و ۱۶۵ هرتز بهره می‌برند. 

مانیتور لنوو

مانیتور Legion Y25-25 مخصوص گیمینگ لنوو با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز

مانیتور Legion Y25-25 با قیمت ۳۲۰ دلار در ماه مارس با پنل ۲۴/۵ اینچی IPS و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه به بازار عرضه می‌شود. با چنین مشخصاتی، لنوو سعی دارد بهترین مانیتورهای مخصوص گیمینگ را از نظر سرعت و عملکرد در دسترس کاربران قرار دهد. به‌علاوه، نمایشگر جدید از فناوری ریفرش ریت AMD FreeSync و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل FHD بهره می‌برد.

فناوری فری‌سینک اثرات جانبی نامطلوبی مانند اثر مشهور «بریده شدن صفحه» (Screen Tearing) را که هنگام نمایش محتوا به‌ وجود می‌آید حذف می‌کند. پنل IPS با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت از HDR پشتیبانی می‌کند و ۹۹ درصد از رنگ‌های sRGB را پوشش می‌دهد. کنتراست معمولی نمایشگر ۱۰۰۰ به یک است. 

مانیتور Legion Y25-25 مجهز به چهار پورت USB 3.0، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، پورت HDMI 2.0 و پورت DisplayPort 1.2 است.

مانیتور Legion Q32qc لنوو با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز

کاربرانی که متمایل به استفاده از مانیتور با کیفیت تصویر بهتر و نمایشگر بزرگ‌تر هستند، مانیتور لنوو Legion Q32qc با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل QHD با ابعاد ۳۱/۵ اینچ گزینه‌ی مناسبی است. نمایشگر Legion Q32qc لنوو از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. علاوه بر بهره‌مندی از فناوری ریفرش ریت FreeSync، نمایشگر جدید از کیفیت تصویر فوق‌العاده خوب، پنل VA با کنتراست بالا ۳۰۰۰ به یک بهره می‌برد.

مانیتور لنوو با گستره‌ی رنگ ۷۲ درصد sRGB و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت از پورت‌های HDMI 2.0 ،DisplayPort 1 و جک هدفون بهره می‌برد.

مانیتور مخصوص گیمینگ لنوو Legion G27c 

سومین مانیتوری که لنوو هم‌زمان با نمایشگاه معرفی کرده، لنووLegion G27c است که با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و قیمت ۲۲۰ دلار از ابتدای  ماه مارس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مانیتور ۲۷ اینچی FHD لنوو Legion G27c از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد. هر سه مانیتور جدید مخصوص گیمینگ لنوو با حاشیه‌های کم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات