قاب ShiftCam دوربین های بیشتری به سری آیفون 11 اضافه می‌کند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ShiftCam که از سال ۲۰۱۷ قاب‌های چندلنزی برای گوشی‌های آیفون تولید می‌کند، امسال با قاب‌هایی برای سری آیفون ۱۱ به نمایشگاه CES آمده است.
تبلیغات

دوربین‌های دوگانه‌ی آیفون ۱۱ و سه‌گانه‌ی آیفون ۱۱ پرو راه‌های جدید زیادی برای ثبت تصاویر و فیلم به کاربران ارائه می‌دهند. درصورت نیاز به زوایای بیشتر، قابی جدید برای این دو گوشی آماده شده که امیدوار است این خلأ را پر کند.

شرکت شیفت‌کم (ShiftCam) که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده است، از زمان آیفون ۷ قاب‌های جدید چندلنزی را برای گوشی‌های اپل عرضه کرده است. در CES 2020، این شرکت قاب‌های جدید برای آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس ارائه کرده است.

قاب‌های مذکور هم‌اکنون در وب‌سایت آمازون یا شیفت‌کم موجود هستند. قیمت قاب جدید ۵ در ۱ چندلنزی شیفت‌کم برای گوشی اپل آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس ۸۰ دلار است. این قاب برخی دوربین‌های موجود نسخه‌ی پرو را تقویت می‌کند؛ مثلا بزرگ‌نمایی دوبرابری تله‌فوتو را به بزرگ‌نمایی چهاربرابری تبدیل و دوربین اولتراواید را با لنز پلاریزه‌کننده‌ی دایره‌ای تقویت می‌کند. همچنین، این قاب لنز ماکرو با بزرگ‌نمایی ۲۰ برابری و لنز ماکرو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و دوربین ۱۸۰ درجه‌ی fisheye را شامل می‌شود.

قاب shiftcam برای سری آیفون 11

این قاب‌ها به نرم‌افزار خاصی نیاز ندارند؛ زیرا لنزهای آن روی حسگرهای اصلی آیفون قرار می‌گیرند و به کاربر امکان می‌دهند مانند گذشته با نرم‌افزار اصلی دوربین آیفون عکس و فیلم ثبت کند.

برای آیفون ۱۱ گزینه‌ی ۳ در ۱ دردسترس است که ۶۵ دلار قیمت دارد. این قاب حسگرهای اصلی و اولتراواید را با لنز پولاریزه‌کننده‌ی دایره‌ای فرعی (Circular Polarizer lens) و لنز ماکرو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و دوربین ۱۸۰ درجه‌ای fisheye تقویت می‌کند. هر دو قاب در دو رنگ مشکی مات یا شفاف یا مات روشن دردسترس هستند.

قاب shiftcam برای سری آیفون 11

کسانی که به‌دنبال قابلیت‌های بیشتر هستند، می‌توانند یکی از ۶ لنز «پرو» جانبی مانند لنز ۲۳۰ درجه‌ای fisheye فول‌فریم را با قیمت ۸۲ دلار و لنز منحنی ۱۲ میلی‌متری اولتراواید را با قیمت ۱۳۰ دلار بخرند.

به‌غیراز سیستم لنز، این شرکت قصد دارد قاب باتری ۸۰ دلاری را مارس امسال (اسفند) عرضه کند. این قاب به کاربر اجازه می‌دهد هنگام ثبت تصویر و فیلم در موقعیت پرتره یا لنداسکیپ، موازنه و نبود لرزش ایجاد و هم‌زمان گوشی خود را ازطریق شارژ سریع بی‌سیم شارژ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات