الست گروپ؛ فرصت مهاجرت به آلمان ازطریق پرستاری ویژه عموم افراد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
الست گروپ با حدود ۲۰ سال سابقه درزمینه‌ی مهاجرت، همواره به فکر رفاه هم‌وطنان و کمک به آن‌ها است. خیلی از افراد به‌دلایل شخصی یا شغلی یا تحصیلی در رؤیای مهاجرت هستند؛ اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند.
تبلیغات

میزان دانش زبانی، محل اقامت، هزینه زندگی و... از نگرانی‌های رایج بین مهاجران است.  این موضوع که آیا آژانس‌های مهاجرتی کارشان را خوب بلد هستند یا اینکه قرار است درصورت انجام‌نشدن کار هزینه‌های پرداخت‌شده به شما بازگردد یا نه، ترس مراجعه به آن‌ها را دوچندان می‌کند.

الست گروپ با‌توجه‌به تمام موارد ذکرشده، قدم‌به‌قدم از ابتدا تا انتهای کار با شما است و اجازه نمی‌دهد دچار سردرگمی یا شک و تردید شوید. ما با درنظرگرفتن بودجه، مهارت، دانش زبانی و سلیقه‌ی شما، سعی می‌کنیم بهترین گزینه‌ها را پیشنهاد دهیم و اگر به هر دلیلی زحماتتان جواب ندهد و موفق نشدید مهاجرت کنید، تمامی‌ هزینه‌ها به شما بازگردانده می‌شود.

الست گروپ به تمام مخاطبانی که از مشاوره این گروه استفاده خواهند کرد، اعلام می‌‌کند پیمانی که با شما می‌بندد تا زمان نیازتان ناگسستنی خواهد ماند. ما تا زمانی‌که بخواهید، درکنارتان خواهیم بود. ما همواره در پی پیداکردن یا ایجاد فرصت‌های ویژه برای علاقه‌مندان به مهاجرت هستیم. یکی از این فرصت‌های جدید آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان است. درادامه توضیحات بیشتری خدمتتان ارائه می‌دهیمو

کشور آلمان به‌تازگی اقدام به جذب پرستاران و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پیراپزشکی کرده است. برخلاف ایران که متخصصان این حوزه و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها بسیار پرجمعیت هستند، کشور آلمان با کمبود این نیروها مواجه است؛ ازاین‌رو، اقدام به جذب آن‌ها از خارج از کشور آلمان کرده است. خبر خوشحال‌کننده‌تر برای پرستاران این است که به تحصیلات عالی نیاز نیست و تنها با مدرک دیپلم نیز می‌توانند برای مهاجرت به آلمان اقدام کنند. آلمان به این قسمت از ماجرا را نیز فکر و با برگزاری دوره‌های سه‌ساله آن را جبران کرده است.

فرصت عالی برای پرستاران

طبق قوانین جدید در آلمان، دوره‌ی سه‌ساله پرستاری در آلمان با شرایط زیر برگزار می‌شود:

  • متقاضیان باید حداکثر ۳۵ سال داشته باشند؛
  • حداقل مدرک برای درخواست شرکت در این دوره دیپلم دبیرستان است؛
  • داشتن گواهی سلامت برای اثبات نداشتن هرگونه بیماری ضروری است.

همان‌طورکه اخیرا کشور آلمان اعلام کرده است، شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از اتمام دوره‌ی سه‌ساله‌ی پرستاری، برای اخذ اقامت کشور آلمان اقدام کنند. الست گروپ نیز تضمین می‌کند بعد از اتمام این دوره برای افراد کار پیدا کند. چشمگیرترین و مهم‌ترین ویژگی این دوره‌ها، برخورداری از حقوق ماهیانه‌ی ۱،۱۰۰ یورویی برای شرکت‌کنندگان دوره‌ی پرستاری است. نکته‌ی مهم دیگر این است که این قانون تا اطلاع ثانوی برقرار است و شاید کشور آلمان چندی بعد آن را لغو کند یا به‌دلیل تعداد زیاد متقاضیان جایگاه شغلی سریعا پر شود.

فرصت عالی برای رشته‌های پیراپزشکی

علاوه‌بر پرستاران که آلمان با کمبود آن‌ها مواجه شده است، برای دیگر فارغ‌التحصیلان رشته‌های پیراپزشکی نیز اخبار خوبی داریم. کشور آلمان با شرایط زیر اقدام به جذب نیروی متخصص در رشته‌های پیراپزشکی می‌کند:

  • متقاضیان حداکثر ۴۵ سال داشته باشند؛
  • مدرک زبان آلمانی در سطح B2 داشته باشند؛
  • حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشته‌های پیراپزشکی داشته باشند.

این افراد با گذراندن دوره‌ای ۶ ماهه می‌توانند برای دریافت اقامت کشور آلمان اقدام کنند و الست گروپ پیداکردن کار برای این دسته از عزیزان را تضمین می‌کند. درضمن، شما در طی این دوره از حقوق ماهیانه‌ی ۲،۵۰۰ یورویی برخوردار خواهید بود.

رشته‌هایی که آلمان با کمبود نیروی متخصص در آن‌ها مواجه شده، عبارت‌ند از:

  • مامایی، پیراپزشکی، میکروبیولوژی، تکنسین اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوش‌بری و تکنسین اتاق عمل
  • فیزیوتراپی، رادیولوژی، پرستاری، شنوایی‌سنجی، بهداشت، بینایی‌سنجی، هوش‌بری و گفتارسنجی
  • شنوایی‌سنجی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، رادیوتراپی، رادیولوژی و بهداشت محیط
  • بهداشت کار، بهداشت حرفه‌ای (طب کار)، اعضای مصنوعی (پروتز)، بینایی‌سنجی و دارورسانی
  • تکنسین پروتزهای دندانی، مهندسی پزشکی، فوری‌تهای پزشکی، ژنتیک، فیزیولوژی پزشکی و طب اورژانس
  • تغذیه و رژیم درمانی، میکروبیولوژی، طب فیزیکی و توان‌بخشی، مدارک پزشکی (فناوری اطلاعات سلامت) (HIT)، کالبدشناسی/علوم تشریحی، طب هوانوردی و هوافضا

پس اگر شرایط یکی از دو عنوان ذکرشده در بالا را دارید، سریعا با کارشناسان الست گروپ تماس بگیرید و برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنید. شما می‌توانید پس از گذراندن دوره و دریافت اجازه‌ی اقامت آلمان برای دریافت بلو کارت یا همان کارت آبی نیز اقدام کنید. با در دست‌داشتن بلو کارت به‌راحتی می‌توانید به هریک از کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا سفر و کشور دلخواهتان را برای زندگی انتخاب کنید.

همچنین اگر در کشور آلمان ساکن شدید و برای ارسال و دریافت یورو با مشکل مواجه شدید، می‌توانید به‌جای مراجعه به صرافی و پرداخت کارمزدهای زیاد، از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و کاردانو برای تراکنش‌های خود استفاده کنید؛ راهی آسان و کم‌هزینه و ایمن.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می‌توانید با شماره‌تلفن‌های زیر تماس بگیرید:

۰۹۰۱۹۲۹۴۷۵۶، ۰۹۹۱۲۷۸۶۲۴۸، ۰۲۱۸۸۸۴۲۰۸۵ و ۰۲۱۸۸۸۴۴۳۲۹

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات