چیلیوری با دیجی کالا برای جذب سرمایه وارد مذاکره شد

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چیلیوری پس از ادغام با ریحون، اکنون وارد مذاکراتی با دیجی‌کالا شده است. آیا قرار است یکی دیگر از سرویس‌های غذای آنلاین توسط شرکتی دیگر خریده شود؟
تبلیغات

چند روزی است که شایعه‌ی مذاکره چیلیوری و دیجی‌کالا به‌گوش می‌رسد. برخی فروخته‌شدن چیلیوری به دیجی‌کالا را پیش‌بینی کرده بودند؛ اما درنهایت مدیرعامل چیلیوری با به‌اشتراک‌گذاشتن پستی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر شایعات را تکذیب کرد.

در متن توییت علیرضا صادقیان آمده است که این سرویس غذای آنلاین چند ماه در فکر جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران متعدد بوده است. حال امکان سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا روی چیلیوری در حال بررسی است؛ اما مذاکرات دراین‌زمینه هنوز ادامه دارد. به‌گفته‌ی صادقیان، مذاکرات هنوز نهایی نشده است؛ بنابراین، نمی‌توان از جزئیات بیشتر مطلع شد. زومیت نیز برای کسب اطلاعات بیشتر با علیرضا صادقیان، مدیرعامل چیلیوری تماس گرفت. صادقیان در پاسخ زومیت به ارسال توییت خود بسنده و جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

چیلیوری

چندی پیش در مراسم ادغام چیلیوری و ریحون اعلام شد یکی از مهم‌ترین اهداف ادغام، جذب سرمایه‌ی بیشتر و حرکت در مسیری مشترک برای پیشرفت از جایگاه دومین سرویس غذای آنلاین برتر است. باید دید نتیجه‌ی مذاکرات به کدام سمت می‌رود و دیجی‌کالا دراین‌باره چه نظری خواهد داشت.

دیدگاه شما درباره‌ی ادغام سرویس‌های غذای آنلاین با شرکت‌های دیگر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات