لنوو در آستانه CES 2020 چند مانیتور جدید و حرفه ای معرفی کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
مطالعه 5 دقیقه
لنوو از جدیدترین مانیتورهای خود برای CES 2020 رونمایی و جزییاتی از این مانیتورهای پیشرفته را منتشر کرده است.
تبلیغات

در آستانه‌ی CES 2020، لنوو مانیتور جدیدی از جمله مدل ThinkVision Creator Extreme را در رده‌ی حرفه‌ای و درجه یک رونمایی کرده که در ادامه به معرفی این مانیتورهای جدید لنوو خواهیم پرداخت.

معرفی مانیتور ThinkVision Creator Extreme P27 لنوو

مانیتور لنوو ۲۷ اینچی Ultra-HD دارای نور پس‌زمینه کم (FALD) مبتنی بر Mini LED است که باعث می‌شود در حالت HDR میزان روشنایی بسیار بالایی را با کنتراست مناسب ارائه دهد. مانیتور ThinkVision Creator همان‌طور که از نامش مشخص است برای حرفه‌ای‌ها و تولید‌کنندگان محتوا طراحی شده است. این صفحه‌نمایش با وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB و ۹۹ درصد رنگ‌های DCI-P3، بهترین تصاویر را با دقیق‌ترین رنگ‌ها به ارمغان خواهد آورد. این مانیتور رده‌بالا همچنین از HDR پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. مانیتور Creator Extreme P27 لنوو در کارخانه کالیبره شده است و می‌تواند برای طراحان یا فیلمبرداران بهترین عملکرد را ارائه دهد.

مانیتور لنوو

ویژگی اصلی مانیتور ThinkVision Creator Extreme P27، نور پس‌زمینه Mini LED FALD است که دارای ۱۱۵۲ منطقه و 10368 LED بوده و این میزان درواقع سه برابر بیشتر از اولین نسل مانیتورهای FALD است. این موضوع به Creator Extreme P27 این امکان را می‌دهد تا نسبت‌ کنتراست بالاتر، سیاهی عمیق‌تر (در مقایسه با LCDهایی با نور پس‌زمینه WLED معمولی) و روشنایی روشن‌تری برای HDR را ارائه دهد. لنوو مشخصات نسبت کنتراست این مدل را هنوز به‌طور رسمی فاش نکرده است، اما به جرات می‌توان گفت که کنتراست در این مانیتور به‌طور قابل توجهی بالاتر از نمایشگرهای IPS معمولی خواهد بود.

مانیتور لنوو

مانیتور ThinkVision Creator Extreme P27 برای پاسخگویی به نیاز کاربران با سیستم‌های کامیپوتری مختلف به چهار درگاه ورودی مجهز شده که می‌توان به یک DisplayPort 1.4، دو HDMI 2.0، یک درگاه USB Type-C با پشتیبانی از خروجی ۹۰ وات توان برای تأمین شارژ به دستگاه‌های دیگر اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب صفحه‌نمایش جدید و حرفه‌ای لنوو، نگهدارنده مخصوص گوشی‌ هوشمند است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اعلان‌های گوشی خود را به‌راحتی دنبال کنند و فضایی برای گوشی‌های هوشمند روی میز اشغال نخواهد شد.

مانیتور لنوو

لنوو مانیتور ThinkVision Creator Extreme P27 را در آوریل امسال با قیمت ۲۴۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد داد. قیمت این مانیتور با قابلیت‌های حرفه‌ای و پیشرفته‌اش برای طرحان بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از دیگر برندها مخصوصا اپل خواهد بود.

معرفی مانیتور ThinkVision P27h-20 لنوو

مانیتور ThinkVision P27h-20 با اندازه‌ای یکسان و طراحی مشابه Creator Extreme ارائه خواهد شد و در عین حال برخی از قابلیت‌های پیشرفته را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اما تفاوت اصلی این دو مدل در قیمت آن‌ها بوده که مانیتور P27h-20 با قیمت ۵۴۹ دلار، ارزان‌تر از مدل Creator Extreme عرضه خواهد شد. برای پایین نگه داشتن قیمت مدل P27h-20 به‌جای قابلیت 4K از پنلی با رزولوشن QHD 1440p استفاده شده است اما هنوز هم می‌توان بهترین عملکرد را از این صفحه‌نمایش کالیبره شده انتظار داشت. در این مانیتور از ۸۵ درصد از رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی شده و حداکثر روشنایی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد که این میزان یک چهارم مدل Creator Extreme است.

مانیتور لنوو

این مانیتور با حاشیه‌هایی نازک طراحی شده و دارای درگاه‌های USB-C ،HDMI و DisplayPort است درنتیجه امکان اتصال به لپ‌ تاپ‌ و حتی سیستم‌های کامپیوتری قدیمی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در مانیتور ThinkVision P27h-20 لنوو مانند مدل Creator Extreme، شکافی درون پایه وجود دارد که محل قرارگیری گوشی‌های هوشمند است و امکان نمایش هشدارها و اعلان‌ها را برای افزایش بهره‌وری به ارمغان می‌آورد.

معرفی مانیتور ThinkVision T34w-20 لنوو

برای کاربرانی که به‌دنبال مانیتورهای منحنی هستند و ترجیح می‌دهند خارج از یک صفحه‌ی مستطیلی کار کنند، مدل ThinkVision T34w-20 لنوو با قیمت ۷۹۹ دلار ارائه خواهد شد. این مانیتور از یک پنل ultrawide با نسبت تصویر ۲۱ : ۹ برخوردار بوده است. پنل ۳۴ اینچی این مانیتور دارای وضوح WQHD بوده و برای افرادی که به یک مجموعه مانیتور نیاز دارند بهترین گزینه خواهد برود. درواقع این مانیتور می‌تواند جایگزین دو مانیتور باشد و نیاز کاربران را دراین‌زمینه برطرف کند.

مانیتور لنوو

فناوری صفحه‌نمایش "Near Edgeless" لنوو، در این مدل حاشیه‌ها را به حداقل می‌رساند. این مانیتور با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه به کاربران امکان اجرای بازی‌های مختلف را نیز خواهد داد. مانیتور ThinkVision T34w-20 لنوو در نهایت در ماه مارس در دسترس قرار خواهد گرفت.

معرفی مانیتور ThinkVision T24v-20 لنوو

مقرون‌به‌صرفه‌ترین ThinkVision از سری مانیتورهای لنوو در CES 2020 مانیتور ThinkVision T24v-20 است. این محصول با قیمت ۲۷۹ دلار ارائه خواهد شد اما این بدان معنا نیست که این مدل از تکنولوژی‌های خوبی بهره نبرده و عملکرد پایینی دارد. پنل ۲۴ اینچی این مانیتور با کیفیت 1080p بوده که برای کنفرانس‌های ویدئویی و یکپارچه‌سازی برای کارمندان و دانشگاه‌ها طراحی شده است.

مانیتور لنوو

در بالای این مانیتور یک دوربین 1080p RGB IR با میکروفون قرار گرفته است. دوربین این مانیتور برای حفظ حریم خصوصی از قابلیت شناسایی و تشخیص چهره برای ورود به سیستم بهره برده و از Windows Hello پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به بلندگوهای دوتایی آن اشاره کرد که برای کاربرانی که به تماس‌های اسکایپ در دفتر کار نیاز دارند مفید است.

مانیتور لنوو

این مانیتور از USB-C پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین اگر کاربران بخواهند لپ‌تاپ‌های پیشرفته را به این مانیتور متصل کنند به یک آداپتور یا اتصال‌دهنده VGA ، HDMI یا DisplayPort نیاز خواهند داشت.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، ایسوس، سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات