گفتگو زومیت با مدیرعامل گروه MIT درمورد حوزه‌های فعالیت در بازار حافظه‌ها

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
با مدیرعامل گروه MIT به‌عنوان شرکتی فعال در تأمین حافظه در کشور به صحبت نشستیم تا با زمینه‌های فعالیت و دلایل انتخاب حافظه‌های SSD سامسونگ و لکسار توسط این مجموعه بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

در دنیای اطلاعات و مدرن کنونی نیاز به حافظه با شیبی زیاد در حال افزایش است و تقاضا نیز در دو بخش کاربران عادی و کاربران سازمانی و تجاری روزبه‌روز در حال بیشتر شدن است. سرعت و ظرفیت حافظه‌ها، هر دو نسبت به سال‌های گذشته دست‌خوش تغییر شده‌اند و معیارهای ۱۰ سال گذشته دیگر پاسخگوی نیازهای کاربران نیست. تحلیل‌گران آینده‌ دنیای حافظه‌ها را از آن SSD‌ها می‌‌دانند که با کاهش قیمت آن‌ها در دو سال اخیر امیدها به این بازار روبه افزایش است. 

گروه MIT به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی حافظه در بازار کشور از سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده است؛ هم‌اکنون این شرکت علاوه بر SSD‌های SATA و NVMe از برندهایی نظیر سامسونگ، لکسار و پایونیر حضور پررنگی در تأمین نیازهای کاربران سازمانی دارد. DRAM سرور و دسکتاپ، هاردهای مختص دیتاسنتر و دیگر انواع حافظه، بخش‌هایی هستند که MIT Group در آن‌ها فعالیت می‌کند. در این مصاحبه با محمد آیتی، مدیرعامل شرکت به صحبت نشسته‌ایم تا علاوه بر دلایل حضور در بازار حافظه‌ها، از انتخاب برندهای لکسار و سامسونگ توسط MIT بیشتر بدانیم. همچنین در این مصاحبه به پتانسیل‌ها بازار سازمانی حافظه، محصولات و دورنمای MIT برای بازار حافظه در کشور نیز پرداخته شده است.

تماشا در آپاراتتماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات