کوهلر سردوشی هوشمند مجهز به الکسا را معرفی کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
کوهلر از قدیمی‌ترین فعالان صنعت لوازم‌خانگی محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر، هوشمندسازی محصولات خود را در اولویت قرار داده است.
تبلیغات

کوهلر به توسعه‌ی خانواده‌ی محصولات هوشمند خود ادامه می‌دهد و تصمیم گرفته است لوازم خانگی حمام و آشپزخانه‌ی خود را با جدیدترین فناوری‌های روز به بازار عرضه کند. سردوشی هوشمند مجهز به اسپیکر یکی از اعضای جدید خانواده‌ی محصولات کوهلر محسوب می‌شود که در نمایشگاه فناوری پیش‌ رو معرفی خواهد شد. از محصولات دیگر می‌توان به سیستم تصفیه‌ی آب خانگی، شیر آب آشپزخانه‌ی غیرلمسی، توالت غیرلمسی و سیستم دوش هوشمند اشاره کرد.

شرکت ویسکانسینی کوهلر محصولات جدیدش را در CES 2020 معرفی خواهد کرد؛ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان که در هفته‌ی جاری در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد. لاری یون، مدیر زیرمجموعه‌ی حمام و آشپزخانه‌ی شرکت کوهلر، در بیانیه‌ای اعلام کرد تجربه‌های کنترل هوشمند و بدون نیاز به دست به‌مرور به خانواده‌ی محصولات شرکت افزوده خواهند شد. تصمیم شرکت بدین‌معنا خواهد بود که نوآوری‌های موجود در آشپزخانه‌ها و حمام‌های تبلیغاتی و تجاری به‌مرور به خانه‌های مردم می‌آیند. شاید بتوان چنین روندی را به آبشار فناوری تشبیه کرد؛ فناوری‌هایی که از بالاترین رده‌های بازار شروع می‌شوند و به‌مرور به خانه‌ی همه‌ی مردم می‌آیند.

شاید همه‌ی کاربران تصمیم نداشته باشند تجهیزات هوشمند خانگی را بخرند و درواقع، گران‌تربودن قیمت محصولات هوشمند از نمونه‌های عادی، آن‌ها را از خرید منع می‌کند. البته به‌هرحال دوران پیاده‌سازی فناوری در تجهیزات خانگی شروع شده و ورود آن‌ها به زندگی روزمره دیگر دور از انتظار نیست. کوهلر برای کنترل تجهیزات هوشمند خود اپلیکیشنی به‌نام Kohler Konnect دارد که در پلتفرم‌‌های اندروید و iOS دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. اپلیکیشن مذکور از زیرساخت ابری مایکروسافت آژور استفاده می‌کند و پشتیبانی از سیستم‌های هوشمند آمازون الکسا و گوگل اسیستنت و اپل هوم‌کیت برای آن در نظر گرفته شده است. درادامه محصولات جدیدی را بررسی می‌کنیم که کوهلر در CES 2020 معرفی خواهد کرد.

کوهلر / Kohler

سردوشی Moxie با اسپیکر هوشمند

سردوشی ماکسی و اسپیکر هوشمند درون آن به مجموعه‌ی Kohler Performance Showering اضافه می‌شوند که صدای آن‌ها را هارمان‌کاردون طراحی کرده است. سردوشی مذکور به اسپیکر هوشمندی مجهز خواهد بود که از دستیار صوتی برخوردار است. اسپیکر پرتابل داخلی کنترل صدای متعادل را به‌همراه کنترل بدون نیاز به دست به کاربر ارائه می‌کند.

سیستم تصفیه‌ی آب Aquifer Refine متصل به Kohler Konnect

سیستم تصفیه آب کوهلر قابلیت اضافه‌شدن به هر سیستم آشپزخانه‌ای را دارد و آب مصرفی خانواده را تصفیه می‌کند. فیلتراسیون سه‌مرحله‌ای Aquifer آلاینده‌های خطرناکی همچون سرب، جیوه، مواد شیمیایی خاص، باکتری و انواع ویروس را از آب آشامیدنی حذف می‌کند. این سیستم با اتصال وای‌فای، امکان کنترل مصرف آب و عمر فیلتر را به کاربر می‌دهد. به‌علاوه امکاناتی همچون تشخیص نشتی و سفارش خودکار فیلتر از فروشگاه آنلاین نیز در سیستم هوشمند کوهلر در نظر گرفته شده است.

شیر آب آشپزخانه‌ای هوشمند Setra

کوهلر عضو جدید خانواده‌ی محصولات غیرلمسی و هوشمند آشپرخانه‌ای خود را با Setra گسترش می‌دهد. شرکت سازنده با استفاده از حسگری حساس، قابلیت‌های باز و بسته کردن شیر را بدون نیاز به لمس ارائه می‌کند که با به‌کارگیری دستیار صوتی می‌توان جریان آب را کنترل کرد. Setra مصرف آب را نیز کنترل می‌کند و امکان نظارت بر مصرف را نیز ازطریق Kohler Konnect به کاربر می‌دهد.

کوهلر / Kohler

سیستم دوش دیجیتال DTV Mode

قابلیت DTV Mode کنترل دکمه‌ای سیستم دوش دیجیتال کوهلر را ممکن می‌کند که به گردونه‌ی داخلی کنترل دما نیز مجهز است. سه حالت برای این قابلیت در نظر گرفته شده است. همچنین، می‌توان حالت‌های دوش شخصی‌سازی‌شده را نیز در آن تنظیم کرد و بخشی برای تنظیم حداکثر دمای آب ممکن نیز وجود دارد که به‌خاطر ایمنی کاربر طراحی شده است.

تولت غیرلمسی

توالت غیرلمسی کوهلر امکان استفاده از سیفون را بدون نیاز به لمس و ازطریق حسگری در اهرم سیفون توالت ممکن می‌کند. با عبوردادن دست از روبه‌روی اهرم می‌توان بدون تماس و جذب باکتری، سیفون را فعال کرد. اهرم مذکور به چراغ نیز مجهز است که می‌توان نور آن را ازطریق اپلیکیشن تنظیم کرد. کوهلر در سال‌های گذشته نیز محصولات هوشمند خانگی متعددی معرفی کرد که درادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

آینه‌ی Verdera

آینه‌ی آرایش هوشمند کوهرلر نورپردازی LED تنظیم‌پذیر دارد. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به نورپردازی شب مجهز به کنترل حرکتی و اسپیکرهای قوی استریو اشاره کرد.

کوهلر / Kohler

شیر آشپزخانه غیرلمسی Sensate

شیر آشپزهانه‌ی Sensate با اتصال به Kohler Konnect توانایی باز و بسته کردن جریان آب را به کاربر می‌دهد و با استفاده از کنترل دستی یا تعامل حرکتی یا دستورهای صوتی، مصرف آب را کنترل می‌کند.

توالت هوشمند Numi 2.0

توالت Numi کنترل‌های هوشمند را با هدف افزایش بازدهی مصرف آب ارائه می‌کند. عملیات شخصی‌سازی‌شده‌ی پاک‌سازی و خشک‌کردن و نشیمن‌گاه مجهز به گرمایش و اسپیکرهای هوشمند، از دیگر قابلیت‌های توالت هوشمند کوهلر هستند. نورپردازی خاص و چندرنگی داینامیکی و قابلیت‌های صوتی خاص، محصول کوهلر را به محصول خانگی منحصربه‌فردی تبدیل می‌کند. اتصال توالت Numi به دستیار هوشمند الکسا قابلیت‌های متعدد دستورهای صوتی را نیز به آن اضافه می‌کند.

کوهلر / Kohler

سیستم دوش +DTV

سیستم دوش +DTV ترکیبی از آب، صدا، بخار و نورپردازی را به کاربر ارائه می‌کند که تجربه‌ای شبیه به ماساژ را به‌همراه خواهد داشت. همچنین، رابط کاربری لمسی آن به کاربر امکان می‌دهد تمامی المان‌ها را کنترل و شخصی‌سازی کند. اپلیکیشن کوهلر کانکت نیز امکان دستورهای صوتی را برای دسترسی به تنظیمات پیش‌فرض و انجام برخی تنظیمات کلی و استفاده از قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف آب به کاربر می‌دهد.

توالت PureWarmth

همان‌طورکه گفته شد، کوهلر تلاش می‌‌کند فرایندهای هوشمند را با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری به همه‌ی بخش‌های خانه اضافه کند. یکی از محصولات شرکت نشیمن‌گاه توالت PureWarth است که سه تنظیم دمایی را با نورپردازی تنظیم‌شدنی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. اپلیکیشن متصل به PureWarmth امکان تنظیم دما و زمان‌بندی را برای کاربر فراهم می‌کند و تنظیمات نورپردازی نیز در همان اپلیکیشن کنترل می‌شوند.

ژنراتورهای مجهز به حالت آماده به کار خودکار

ژنراتورهای هوشمند کوهلر حالت آماده‌به‌کار خودکار دارند و در خارج از فضای خانه نصب می‌شوند و درواقع، حالت نصب آن‌ها شبیه به سیستم‌های تهویه‌ی هوای مرکزی برای خانه‌ها است. ژنراتورهای کوهلر به خطوط گاز طبیعی متصل می‌شوند و تنها چند ثانیه پس از قطع‌شدن برق به‌ کار می‌افتند. قدرت ژنراتورهای این شرکت می‌تواند برق یک خانه‌ را تأمین کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات