اوپو فایند ایکس 2 و ایکس 2 پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی QHD مجهز می‌شوند

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسناد فاش‌شده از برنامه‌ی اوپو برای معرفی گوشی فایند ایکس ۲ در دو نسخه با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی حکایت دارند.
تبلیغات

انتظار می‌رود که اوپو در آینده‌ای نزدیک گوشی هوشمند Find X2 را معرفی کند؛ اما امروز دو گوشی متفاوت با همین عنوان گواهی دریافت کردند؛ گوشی نخست با عنوان Oppo Find X2، شماره‌مدل CPH2023 و گوشی دوم با عنوان Oppo Find X2 Pro، شماره‌مدل CPH2025 را دارد. این دو گوشی اوپو در وب‌سایت کمیسیون ملی پخش و مخابرات تایلند (NBTC) رؤیت شده‌اند.

پیش‌تر برایان شن، قائم‌مقام اوپو در حساب کاربری شخصی ویبوی خود تأیید کرد که «نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و 2K با سیستم شارژ ۶۵ واتی SuperVOOC همراه خواهد بود». به‌وضوح شن در مورد گوشی‌های فایند ایکس ۲ صحبت کرده و شایعات پیشین در مورد مشخصات پرچم‌داران جدید شرکت متبوعش را تأیید می‌‌کند.

گواهی اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو
گواهی اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو

گواهی اوپو فایند ایکس ۲ و اوپو فایند ایکس ۲ پرو

قائم‌مقام اوپو اخیرا در فضای توییتر نیز اعلام کرد که تجربه‌ی نگاه نزدیک به اوپو فایند ایکس ۲ را داشته است. او نمایشگر فایند ایکس ۲ را بی‌نظیر و جریان‌ساز توصیف می‌کند. با تجمیع صحبت‌های شن در ویبو و توییتر می‌توان تقریبا از صحت شایعات مربوط به مشخصات فنی فایند ایکس ۲ مطمئن شد.

عبارت «نمایشگر 2K» شعاری تبلیغاتی به‌شمار می‌آید که عمدتا در چین به‌کار می‌رود. فایند ایکس ۲ در حقیقت از پنلی با وضوح QHD یا 1440p‌ بهره می‌برد. اوپو از زمان عرضه‌ی فایند ۷ در سال ۲۰۱۴ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۱، رم ۳ و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی، چنین پنلی را در محصولاتش استفاده نکرده است. از سوی دیگر سیستم شارژ ۶۵ واتی SuperVOOC هم‌اکنون با گوشی Reno Ace در دسترس کاربران چینی قرار دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه‌ی رسمی فایند ایکس ۲ در دست نیست؛ اما اوپو حضور خود در رویداد MWC 2020 را تأیید کرده است، شاید چینی‌ها در این رویداد از پرچم‌دار جدیدشان پرده برخواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات