خرید برج با ویو دریاچه چیتگر با املاک ۴۰۳۰

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
املاک 4030 با دو شعبه فعال در منطقه ۲۲ از طریق سایت به‌صورت اختصاصی املاک منطقه 22 را  جهت فروش اجاره و سرمایه‌گذاری به شما عزیزان معرفی می‌کند.
تبلیغات

باتوجه به حجم ساخت و ساز و افتتاح طرح‌های عمرانی جذاب در منطقه 22 تهران، شاید یکی از بیشترین جملاتی که خریداران بخش سرمایه‌گذاری املاک در موتورهای جست‌وجوگر ثبت می‌کنند، خرید آپارتمان در چیتگر است؛ چیتگر خود شامل آپارتمان های اطراف دریاچه چیتگر و همچنین جنگل چیتگر و ساختمان‌های اطراف آن می‌شود که شامل مناطقی مثل شهرک گلستان، مرواریدشهر ،شهرک سرو آزاد، بلوار کوهک و به‌طور کلی املاک منطقه 22 تهران است.

وجود دریاچه چیتگر، بازار بزرگ و بین‌المللی ایرانمال، مرکز خرید باملند، جنگل چیتگر، آبشار مصنوعی تهران، پارک جنگلی کن، بوستان جوانمردان و باغ گیاه شناسی و همچنین پروژه‌های تفریحی در حال ساخت و دسترسی آسان به بزرگراه‌های اصلی مانند شهید همت، حکیم، آزادگان، تهران کرج و وجود دو ایستگاه مترو و از همه مهم‌تر آب و هوای مناسب نسبت به دیگر مناطق تهران، همگی بخشی از دلایل خرید آپارتمان در چیتگر است.

ساخت برج های لوکس با منظره‌ی زیبای دریاچه، جنگل و رشته کوه های البرز و ساخت خانه های ویلایی در مناطق دنج جنگل چیتگر، جست و جوی آپارتمان را در این منطقه جذاب کرده است.

متقاضیان آپارتمان در محدوده چیتگر عمدتا یا در جست و جوی خانه های ویلایی و کم واحد هستند که اغلب در محدوده شهرک راه آهن (شهرک گلستان)، بلوار کوهک، شهرک سروآزاد یافت می‌شود یا اینکه به‌دنبال خرید آپارتمان در برج های مسکونی هستند که سرمایه‌گذاران قسمت برج های مسکونی با تنوع بیشتری رو‌به‌رو می‌شوند.

به دلیل اینکه چیتگر منطقه‌ای روبه رشد و شامل تعداد زیادی پروژه های مسکونی، تجاری و اداری در حال ساخت است، اغلب برای سرمایه‌گذاری در پروژه های در حال ساخت منطقه 22 پیش‌فروش را انتخاب می‌کنند اما متقاضیانی که جهت سکونت اطراف دریاچه و جنگل چیتگر را انتخاب می‌کنند، با انگیزه‌ی منظره‌ی ‌ زیبای دریاچه و جنگل به منطقه 22 تهران مراجعه می‌کنند.

خرید آپارتمان در چیتگر

اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران بزرگ پایتخت کشور را داشته باشید، ممکن است در مورد چیتگر و آپارتمان‌های آن بسیار شنیده باشید. در این مورد حق دارید؛ حجم وسیعی از سازه های قابل سکونت در این منطقه بنا شده است و درواقع اگر مقصد شما همین منطقه به‌عنوان قطب گردشگری پایتخت است، پس بهتر است در مورد نحوه‌ی خرید و همینطور اطلاعات خرید آن بیشتر بدانید. نخست در مورد چیتگر صحبت می‌کنیم.

دریاچه مصنوعی و بزرگ که در اطراف آن شما واحدها و برج های آپارتمانی زیادی را می‌توانید مشاهده کنید و با بررسی قیمت، منطقه و لوکیشن دقیق و همینطور متراژ خرید را انجام دهید.

همان‌طور که گفتیم، چیتگر و آپارتمان‌هایش واقع در منطقه 22 استان تهران هستند، شهدای خلیج فارس (چیتگر) در بخش جنوب شرقی خود بازار بزرگ تهران را دارا است که البته با نام ایران مال نیز شناخته می‌شود. در مقابل ضلع شرقی آن منتهی به باغ گیاه شناسی و ملی خواهد شد و همینطور شما با حضور در جنوب این منطقه شاهد شهربازی و همینطور تهران لند خواهید بود.

وضعیت فرهنگی و جغرافیایی آپارتمان های چیتگر در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت قرار دارد.

نکات مهم خرید ملک در چیتگر

نکته‌های اساسی و زیادی در مورد خرید ملک در چیتگر وجود دارد که شما پیش از هر چیز باید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید. چیتگر در پنج پهنه واحدهای آپارتمانی دارد که با نام‌های A, B, C, E, D از یکدیگر تفکیک می‌شوند. تفاوت آن‌ها در قرارگیری و لوکیشن دقیقی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید از نقشه‌های هوایی استفاده کنید.

به‌علاوه‌ی اینکه این شهرک بزرگ از جمله گسترده‌ترین سازه‌هایی است که توسط بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا شده و مساحت آن به بیش از صد و هشتاد هکتار می‌رسد. ضمن اینکه واحدهای بهره‌برداری شده تاکنون به رقم ۲۰ هزار رسیده‌اند.

باتوجه به قرارگیری در یک موقعیت عالی و در جهت باد، شما به هیچ عنوان درگیر هوای گرم و زننده تابستان نمی‌شوید. از این نظر نیز اگر این منطقه را برای خرید ملک انتخاب کنید قطعا یک پله به هدفتان نزدیک‌تر می‌شوید.

ایستگاه مترو ایران‌خودرو واقع در نزدیکی این منطقه قطعا یکی دیگر از امتیازاتی است که به شما کمک خواهد کرد که دغدغه‌ی عبور و مرورهای بین شهری در استان تهران را نداشته باشید.

دسترسی های جغرافیایی واحدهای آپارتمانی چیتگر

فراتر از آن بزرگراه‌های همت و حکیم با این منطقه همجوار هستند و درواقع اگر از منطقه 22 تهران زیاد خارج می‌شوید این سطح دسترسی‌ها در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت ممکن است. فراموش نکنید که این امتیازی ویژه برای واحدهای تجاری و مسکونی این منطقه است و معمولا موجب بالا رفتن قیمت ملک می‌شود که البته این مسئله در واحد های آپارتمانی دریاچه چیتگر تا حد زیادی کنترل شده و شما به هیچ عنوان با قیمت‌های غیرواقعی و غیرمنطقی رو‌به‌رو نمی‌شوید.

حداکثر نور نیز جذب واحدهای آپارتمانی خواهد شد و از نظر طراحی آپارتمان های چیتگر یکی از بی‌نقص‌ترین‌ها در سطح پایتخت هستند و این را می‌توان یک امتیاز بی‌نظیر در نظر گرفت. اگر چنین شرایطی برای شما مهم است به هیچ عنوان در خرید یکی از این واحدهای آپارتمانی واقع در منطقه‌های مختلف دریاچه شک نکنید.

دریاچه چیتگر

فضای باز و سبز اختصاصی برای هر کدام از بخش‌های شهرک در نظر گرفته شده است که اعضای خانواده می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

خرید ملک دریاچه شهدای خلیج فارس

باید بدانید واحد آپارتمانی که خریداری می‌کنید حتما آسانسور داشته باشد، در غیر این صورت رفت‌و‌آمد تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین معضلات برای شما خواهد شد. امنیت آپارتمان نیز مسئله‌ی مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ در غیر این صورت واحدهای مجتمع که در آن‌ها تعداد زیادی مردم از دسته‌های مختلف زندگی می‌کنند ممکن است توسط خطرات مختلفی تهدید شوند.

به هر حال کیفیت و همینطور نظارت انجام شده در هنگام ساخت و ساز واحدهای آپارتمانی نیز باید به‌درستی صورت پذیرد. خرید واحد آپارتمانی از هر فروشنده و در هر نقطه کار درستی نیست و می‌تواند برای شما مشکلات زیادی به بار آورد. به‌طوری‌که در آینده با گرفتاری‌ها و خطرات آن رو‌به‌رو می‌شوید و در مواقع وقوع بلایای طبیعی ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید.

خرید ملک در منطقه بیست و دو استان تهران یکی از هوشمندانه‌ترین کار هایی است که می‌توانید انجام دهید، چون افزایش قیمت در این منطقه قطعا یکی از مهم‌ترین اخباری است که مشاورین املاک در طول یک ماه و به‌صورت مستمر رد و بدل می‌کنند.

اطلاعات خرید خانه در چیتگر

منطقه 22 استان تهران بهترین نقطه برای کسانی است که می‌خواهند به تمامی اتوبان ها دسترسی داشته باشند، شما در این وضعیت می‌توانید خودتان را به اتوبان‌های خرازی، همدانی و آزادگان برسانید. ضمن اینکه، برای دسترسی آسان‌تر به منطقه‌ی اصلی و تفریحی چیتگر نیز وسایل نقلیه عمومی فراهم شده‌اند که این کار را برای شما به‌مراتب آسان تر می‌کنند.

می‌توانید برای ورود به پارک جنگلی چیتگر نیز از مترو استفاده کنید که یکی از خطوط اصلی آن بسیار به این آپارتمان ها نزدیک است.

بام لند، ایران مال، رز مال، شهر بازی هزار و یک شب، شهر بازی واقعیت مجازی و هزاران امکانات دیگر خدمات خود را به کسانی که ساکن این منطقه هستند به‌صورت ویژه ارائه می‌دهند و شما می‌توانید در یکی از بهترین نقاط استان تهران ملکی را خریداری کنید که هر لحظه نه‌تنها ارزشش حفظ می‌شود، بلکه در آینده به‌عنوان یکی از نایاب ترین لوکیشن ها از آن برای خرید آپارتمان یاد خواهد شد.

دریاچه چیتگر

این برج‌ها جذاب ترین نقاط برای خرید خانه هستند.

 راهنمای خرید آپارتمان در چیتگر تهران

یک نکته‌ی مهم در مورد تعداد پارکینگ های آپارتمان چیتگر، تعداد بیشتر آن‌ها نسبت به واحدها است و شما در این شرایط می‌توانید از امکانات بیشتری برای پارک خودرو های بیشتر از یک عدد استفاده کنید، به هر حال باید در مورد سطح کیفی سازه‌های این بخش از تهران نیز توضیحاتی به شما عزیزان ارائه دهیم که نسبت به خریدتان مطمئن تر شوید.

گواهینامه‌هایی که استانداردهای جهانی بوده، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه و همینطور رضایتمندی مشتری و صد البته زیست محیطی از جمله مواردی هستند که مهر محکمی خواهند بود بر اصالت خرید شما.

در نهایت کل پروژه توسط ارگان‌ها و همینطور مدیران این شهرک‌ها کنترل شده و در بالاترین سطح از نظر ایمنی در برابر بلایای طبیعی به‌خصوص زلزله قرار دارند. واحدهای برج های اطراف دریاچه چیتگر در متراژهای مختلف از رنج ۶۴ تا ۳۸۶ متر مربع و همینطور از تک خواب تا چهار خواب طراحی شده‌اند و هر نوع سلیقه و هر قیمت و رنج خریدی را پشتیبانی می‌کنند. در طبقه همکف نیز سالن اجتماعات، لابی، سالن ورزش و دستگاه‌های خودپرداز تعبیه شده‌اند و امکانات کامل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات