سفری متفاوت با تورگردان و اقامت در هتل مجلل درویشی

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شهر مشهد همه‌ساله گردشگران و زائران زیادی به خود می‌بیند که در وهله‌ی اول، برای زیارت و سپس استراحت و سیاحت به این شهر می‌آیند.
تبلیغات

مشهد به‌دلیل بهره‌مندی از آرامگاه علی بن‌موسی الرضا(ع) برای بسیاری از مردم مؤمن و معتقد فرصتی برای آرامش و کاستن از دغدغه‌های زندگی است. وقتی به پابوس امام رضا(ع) می‌آیند، گره‌های زندگی‌شان را به پنجره فولاد بند می‌زنند و در آرامش ملکوتی صحن‌ها و رواق‌ها، حال‌و‌هوایی روحانی پیدا می‌کنند.

بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند برای رفت‌و‌آمد راحت به حرم مطهر در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت کنند و استفاده از تفریحات و مجموعه‌های گردشگری مشهد اولویت زیادی برایشان ندارد. با‌این‌همه، برای رفاه حال همسفران هم که شده، نباید تنها به رفتن به حرم اندیشید. برای جلوگیری از خسته‌کننده‌شدن سفر لااقل باید با انتخاب هتلی مناسب که از امکانات رفاهی و تفریحی نسبی برخوردار است، لحظاتی خوش را در محل اقامت برای خود رقم زد. بعد از زیارت و پیاده‌روی‌های طولانی در صحن‌ها و خیابان‌های اطراف حرم، انسان به استراحت حسابی و غذای خوش‌مزه و امکاناتی مثل سونا و جکوزی شدیدا احتیاج پیدا می‌کند.

مزیت هتل‌های نزدیک به حرم

بخش اعظم هتل‌های مشهد در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر قرار گرفته است. خیابان‌های امام رضا، خیابان شیرازی، خیابان طبرسی و خیابان نواب صفوی چهار خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر هستند. خیابان امام رضا مقام اول را دارد و بیشترین و معروف‌ترین هتل‌های مشهد در آنجا قرار گرفته است. این خیابان که به فرودگاه شهید‌هاشمی‌نژاد مشهد دسترسی آسان‌تری دارد، میزبان گران‌ترین هتل‌های مشهد مثل هتل بین‌المللی قصر، هتل بین‌المللی قصر طلایی، هتل درویشی، هتل الماس ۲ و... است. در این هتل‌ها، امکانات متعدد تفریحی و رفاهی قرار گرفته و اوقات خوشی برای گردشگران رقم می‌زند.

هتل درویشی مشهد که به یکی از هتل‌های گران مشهد معروف شده است، تمامی امکانات رفاهی لازم برای جلوگیری از خروج گردشگران از هتل را گرد هم آورده است؛ به‌همین‌دلیل، تور مشهد هتل درویشی همیشه با استقبال مواجه می‌شود. این هتل سلیقه‌های مختلف را در نظر گرفته است و اتاق‌های درجه‌یک وی‌آی‌پی با تم‌های منحصر‌به‌فرد دارد؛ نظیر سوئیت‌های ایران اسلامی، ایران باستان، سوئیت چین، سوئیت مصر و سوئیت‌های متنوعی که هرکدام پس‌زمینه‌ای خاص در طراحی دکوراسیون و سرویس‌های واحدهای اقامتی در نظر گرفته‌اند.

تورگردان

هتل درویشی در نوروز ۹۹

در این هتل‌ها، علاوه‌بر اتاق‌های مجلل، امکانات تفریحی مثل مجموعه‌ی آبی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، اسپا و ماساژ برخی از جاذبه‌ها را به‌خود اختصاص می‌دهد. در ایام پیک سفر، مثل تعطیلات نوروز که مجموعه‌های آبی شهر مشهد به‌شدت شلوغ می‌شود، اقامت در هتل مناسب گردشگران را از مراجعه به مراکز عمومی برای این تفریحات بی‌نیاز می‌کند. با رزرو تور مشهد نوروز ۹۹، می‌توان هم‌زمان محل اقامت و بسیاری از تفریحات مشهد را نیز خرید.

هتل درویشی مشهد نه‌تنها مجموعه‌ی آبی مفصل با خاص‌ترین امکانات اسپا و ماساژ را فراهم کرده، امکانات رفاهی دیگری مثل چندین رستوران و سالن پذیرایی، شیک‌ترین کافی‌شاپ‌های مشهد، لمکده‌ی سنتی، روف‌گاردن،  تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس، سالن‌های بازی و پکیج‌هایی خاص مخصوص میهمانان ویژه مثل عروس و دامادها یا مراسم‌های تولد دارد. همچنین، هتل درویشی میهمانانش را از خریدکردن در سطح شهر مشهد نیز بی‌نیاز کرده است. انواع مغازه‌ها برای تهیه‌ی سوغات و صنایع‌دستی و آثار هنری از بهترین برندها در این هتل دردسترس گردشگران است.

تورگردان

جاذبه‌های نزدیک به هتل درویشی مشهد

از جاذبه‌های نزدیک به هتل مجلل درویشی می‌توان به بازار رضا اشاره کرد که باعث شده این هتل مکان مطلوبی برای اقامت تجار و بازاریان باشد. کمی آن طرف‌تر پشت هتل درویشی، بازارهای عمده‌فروشی هفده‌شهریور قرار گرفته و می‌توان گفت قلب بازار مشهد همین دو منطقه است. از جاذبه‌های تاریخی نزدیک به هتل درویشی نیز می‌توان به آرامگاه پیر پالان‌دوز، مدرسه‌ی عباس‌قلی‌خان، خانه‌ی توکلی، خانه‌ی داروغه و... اشاره کرد. خانه‌ی مردم‌شناسی درکنار بازار فرش‌فروشان می‌تواند برای گردشگران تور مشهد سرگرم‌کننده باشد؛ چراکه از این طریق می‌توانند با زندگی گذشته‌ی مشهدی‌ها آشنا شوند. 

به‌علاوه در داخل حرم، جاذبه‌های متنوعی برای دیدن وجود دارد. موزه‌های متنوع و گنجینه‌های حرم می‌تواند چند روز وقت گردشگران را به‌خود اختصاص دهد. شهربازی معارفی و کبوترانه محل مناسبی برای نگه‌داری و سرگرم‌شدن کودکان است؛ هرچند این امکان در داخل هتل نیز وجود دارد.

تور مشهد هتل درویشی در تورگردان

راحت‌ترین راه برای رزرو تور مشهد استفاده از موتور جست‌وجوی تور است. از این طریق، تنها به کمک سایت می‌توان هم بلیت رفت‌و‌برگشت و هم هتل مدنظر و هم وعده‌ی صبحانه را به‌راحتی رزرو کرد. حتی امکان رزرو نهار و شام نیز با اتاق‌های فول‌برد و ‌هاف‌برد وجود دارد. درصورت استفاده از سایت تورگردان، می‌توان بعد از انتخاب مبدأ و مقصد، فهرست کاملی از تورهای مشهد را مشاهده کرد. این سایت، تنها سایتی است که در آن می‌توان هتل مدنظر را نیز در تور تعیین کرد. نام هتل درویشی را انتخاب کنید تا پکیج‌های تور مشهد هتل درویشی برایتان به‌نمایش دربیاید. به همین راحتی می‌توانید برای هر زمان دلخواه تور رزرو کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات