با پیشگامان اینترنت دوباره قطع نمی‌شود

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پیشگامان ازجمله شرکت‌های اینترنتی است که با درک تمام نیازهای مشترکان، با قول اینترنت ثابت با کمترین قطعی و اختلال، سرویس‌های ADSL را ارائه می‌کند.
تبلیغات

قطع شدن یا نشدن اینترنت به سؤال اصلی این روزهای بسیاری از افراد تبدیل شده است. در پاسخ به این پرسش و دغدغه‌ی بزرگ فقط می‌توان یک پاسخ داد: «قطعی اینترنت در دنیای کاملا دیجیتال عصر حاضر به‌هیچ‌وجه درک‌کردنی نیست». اختلال اینترنت تعداد زیادی از امور زندگی روزمره را به‌راحتی مختل می‌کند.

براساس آخرین طرح آمارگیری مرکز آمار درباره‌ی برخورداری خانوارها و استفاده‌ی افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیشترین سهم کاربرد اینترنت در ایران به حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مربوط است. براساس این آمار، حدود ۳۰ درصد از مردم ایران از اینترنت برای برقراری ارتباط به‌صورت متنی و صوتی و تصویری  استفاده می‌کنند. اینترنت این روزها آرامش و دلگرمی خیال خانواده‌هایی است که در شهرهای با مسافت‌های زیاد از هم و حتی کشورهای مختلف زندگی می‌کنند. این خانواده‌ها با استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با یکدیگر در تماس هستند و راه ارتباط آن‌ها فقط این تماس‌های صوتی و تصویری و متنی است؛ درنتیجه بدون اینترنت ماندن می‌تواند آرامش خانواده را به‌راحتی به‌هم بزند.

پیشگامان

بررسی ایمیل و پیام و اخبار از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف جز اولین کارهایی است که هر فرد در ابتدای روز با هدف آگاهی از اخبار روز کشور و حتی جهان انجام می‌دهد. جست‌وجوی اطلاعات ازطریق اینترنت راه کسب علم و دانش را راحت‌تر کرده است و همان‌طورکه از آمار می‌توان دید، در جایگاه دوم کاربرد اینترنت در کشورمان نیز قرار گرفته است. فعالیت بسیاری از کسب‌و‌کارها بدون اینترنت عملا ناممکن شده است و آمارها نشان می‌دهد بسیاری از نقل‌و‌انتقالات مالی این روزها فقط ازطریق اینترنت انجام می‌شود. داشتن اینترنت ثابت مطمئن یا همان ADSL برای جلوگیری از همه‌ی این اتفاقات و رفع مشکل نگرانی قطعی اینترنت به ابزار ضروری زندگی تبدیل شده است.

زندگی در دنیای بدون اینترنت هیچ تفاوتی با زندگی در تاریکی مطلق ندارد. در مواقع اضطراری یا مواقعی که اینترنت همراه بدون آمادگی قبلی شما با اختلال مواجه می‌شود، قطعا داشتن اینترنت ثابت مطمئن در منزل یا محل کسب‌و‌کار می‌تواند اطمینان‌خاطر یا دلگرمی بزرگی برای حفظ ارتباط باشد.

پیشگامان ازجمله شرکت‌های اینترنتی است که با درک تمام نیازهای مشترکان با قول اینترنت ثابت با کمترین قطعی و اختلال، سرویس‌های ADSL را ارائه می‌کند. علاوه‌بر سرویس‌های متنوع، سرویس منحصر‌به‌فرد پرترافیک این شرکت با اینترنت بین‌‌الملل ۵،۰۰۰ گیگابایت معادل ۱۵،۰۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی، این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با این حجم ترافیک، پیشگامان دغدغه‌ای نه‌تنها برای داشتن اینترنت مطمئن، بلکه برای تمام‌شدن ترافیک سرویس باقی نگذاشته است.

برای دریافت این سرویس با نصب و راه‌اندازی رایگان یا سایر سرویس‌های اختصاصی پیشگامان با پشتیبانی ویژه‌ی ۲۴ ساعته می‌توانید روی این لینک کلیک کنید یا اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با شماره‌ی ۱۵۷۷ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات