پرداخت ارزی سهل و مطمئن پی پال با خدمات ارزی بیست پیمنت

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
جهانی‌شدن تجارت و افزایش رقابت داخلی مشاغل را ترغیب کرده برای رشد به بازارهای بین‌المللی مراجعه کنند. بیست پیمنت قصد دارد درباره‌ی نوعی روش پرداخت ارزی، یعنی پرداخت پی پال و روش‌های خرید از آمازون مطالب مختصر و مفیدی برای افزایش اطلاعات و آگاهی خوانندگان محترم ارائه کند.
تبلیغات

جهانی‌شدن تجارت و افزایش رقابت داخلی مشاغل را ترغیب کرده برای رشد به بازارهای بین‌المللی مراجعه کنند. دراین‌زمینه، امکان پرداخت ارز و روش کاربردی پرداخت ارزی به مزیت مهم رقابتی تبدیل شده است. پرداخت ارزی کاربردهای متنوعی دارد و بسیاری از افراد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود به یادگیری نحوه‌ی پرداخت ارزی نیاز دارند.

پرداخت ارزی نوعی پرداخت است که در برنامه‌های سیستمی از پیش طراحی و عرضه شده و موجودی ارزی حساب شما که براساس ارز کشورتان است، به ارز کشور مقصد تبدیل می‌شود و از این طریق می‌توانید با طرف‌های قرارداد در کشورهای خارجی معامله کنید. البته برای استفاده از این برنامه‌های سیستمی به برخورداری از مدارک و مشخصات و رمزهای مربوط به این کار نیاز است. درحقیقت، هویت مالی افراد دربا‌ره‌ی معامله در حال انجام در این پرداخت‌ها باید به‌وضوح روشن باشد تا امکان هرگونه آسیب فضای مجازی و ضررهای مالی به حداقل کاهش یابد.

چرا نیاز به پرداخت ارزی وجود دارد؟

پرداخت ارزی می‌تواند در مواردی ازاین‌دست کاربرد داشته باشد: پرداخت مبلغ موردنیاز برای ثبت‌نام در آزمون‌های بین‌المللی نظیر تافل و آیلتس و...، پرداخت مبلغ سفارشی که در سایت خارجی ثبت کرده‌اید و پس از پرداخت آن‌ها کالا یا سفارش مرتبط را برایتان به کشور خودتان ارسال خواهند کرد (در بسیاری موارد خرید کالا از سایت اصلی شرکت تولیدکننده‌ی کالا، بسیار به‌صرفه تر از خرید آن کالا در بازار ایران است و افراد بسیاری در کشور ما این کار را انجام می‌دهند)، پرداخت شهریه‌ی دانشگاهی در خارج از کشور، پرداخت هزینه‌های مربوط به اخذ ویزا در سفارت‌های خارجی، پرداخت مبلغ موردنیاز برای خرید دامنه و ‌هاست از سایت‌های خارجی، پرداخت مبلغ تعیین‌‌شده‌ی هتل‌های خارج از کشور به‌منظور رزرو هتل، پرداخت مبلغ معین‌شده‌ی سایت‌های خارجی به‌منظور عضویت و اشتراک در این سایت‌ها، پرداخت هزینه‌هایی که برای شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای خارجی باید پرداخت شوند و... . برای انجام پرداخت ارزی، باید از راه و روش امن و معتبر استفاده کرد که برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند. یکی از روش‌های پرداخت ارزی، روش پرداخت پی پال (Paypal) است که درادامه تشریح خواهد شد.

پرداخت پی پال

پرداخت پی پال (Paypal) نوعی روش پرداخت ارزی است. پی پال سرویسی است که امکان خرید‌و‌فروش آنلاین و انتقال ارزهای الکترونیکی را برای افراد فراهم می‌آورد. پی پال درواقع مؤسسه‌ای آمریکایی است که امکان انتقال وجوه الکترونیکی را در سراسر جهان به‌وجود آورده است. پی پال این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد تا برای معامله با افراد و شرکت‌ها در سایر کشورها، دیگر به بازکردن حساب در آن کشورها نیازی نداشته باشند و صرفاً با استفاده از درگاه امن پرداخت ارزی الکترونیکی خرید‌و‌فروش و مبادله‌ی ارز کنند.

پس از معرفی مزایای این روش پرداخت ارزی، مسئله‌ای مهم وجود دارد که حتما باید از آن اطلاع داشته باشید. ازآنجاکه کشور ایران در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار دارد، امکان عضویت افراد ساکن ایران در سرویس مالی پی پال وجود ندارد و اگر سیستم به‌نوعی متوجه شود شخصی که از پی پال استفاده می‌کند، از ایران این کار را انجام می‌دهد، عضویت وی را لغو و حساب‌های او را مسدود می‌کند. حتما این سؤال برایتان پیش آمده است که پس افراد مقیم ایران چگونه می‌توانند از خدمات این سرویس مالی استفاده کنند؟

در ایران، شرکت بیست پیمنت به‌منظور کمک به افرادی فعالیت می‌کند که قصد دارند از خدمات پرداخت ارزی پی پال استفاده کنند. با استفاده از امکاناتی که این شرکت فراهم کرده است، می‌توانید از خدمات سرویس‌های پرداخت ارزی نظیر پی پال استفاده کنید، بدون اینکه نگران از‌بین‌رفتن حساب کاربری و مسدودشدن حسابتان باشید. درواقع، بیست پیمنت به‌عنوان واسطه‌ای بین شما و پی پال عمل می‌کند. همچنین، فریلنسرهای زیادی از ایران با سایر کشورهای خارجی در حوزه‌ی آی‌تی، به‌‌ویژه برنامه‌نویسی، فعالیت می‌کنند که درآمد ارزی آن‌ها را مجموعه‌ی بیست پیمنت نقد می‌کند. اگر شما هم درآمد دلاری دارید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی وب‌سایت 20payment استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی چگونگی داشتن درآمد دلاری، می‌توانید به قسمت مقالات مراجعه کنید.

بیست پیمنت

خرید از آمازون

سایت آمازون سایت پرکاربر و پرطرفدار خارجی است که انواع و اقسام محصولات و کالاها از مواد غذایی گرفته تا انواع محصولات الکترونیکی و... در آن فروخته می‌شود. این سایت به ساکنان کشورهایی که در فهرست تحریم کشورهایی مثل آمریکا و اتحادیه‌ی اروپا قرار داشته باشند، خدمات فروش و پرداخت ارزی ارائه نمی‌دهد. احتمالا برایتان پیش آمده هنگام جست‌و‌جوی محصولی در اینترنت به سایت آمازون برخورد کرده باشید که محصول مدنظرتان را ارائه می‌کند؛ ولی به‌سبب اقامت در ایران و متصل‌شدن به اینترنت ازطریق کشور ایران، امکان پرداخت ارزی و خرید از آمازون برایتان وجود ندارد. حال چه کار باید کرد؟

بیست پیمنت

به‌منظور حل این مشکل، مجموعه‌ی پرداخت ارزی بیست پیمنت سایت معتبر دیگری به‌نام زاکولا را طراحی و فعال کرده است تا شرایطی فراهم کند که مردم ایران نیز بتوانند از سایت‌هایی همچون آمازون و eBay خرید کنند. به‌منظور استفاده از خدمات سایت زاکولا، افراد بزرگ‌تر از ۱۸ سال می‌توانند در این سایت ثبت‌نام و حین ثبت‌نام، مشخصات هویتی شناسنامه‌ای و شماره‌تماس و آدرس ایمیل خود را درج کنند. این سایت، سایتی معتبر و باسابقه است و با مشاوره با کارشناسان و واسطه‌ قرار‌دادن این سایت، می‌توانید پرداخت ارزی و خریدهای موردنیاز خود از سایت آمازون را به‌سهولت و با اطمینان انجام دهید.

شایان ذکر است این سایت‌ها نمادهای مختلف ازجمله نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت را دریافت کرده است. همچنین، در ساعات اداری بدون هماهنگی قبلی می‌توانید به‌صورت حضوری از خدمات پرداخت ارزی و خرید از سایت‌های خارجی استفاده کنید.

یک پرداخت ارزی خوب را با 20payment و یک خرید بدون مرز را با Zakoola تجربه کنید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات