TCL برای معرفی محصولات جدیدش در کنگره MWC تاریخ تعیین کرد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود در کنفرانس مطبوعاتی TCL در رویداد MWC، اطلاعات بیشتری از محصولات جدید این شرکت ارائه شود.
تبلیغات

شرکت چینی TCL برای معرفی جدیدترین فناوری‌ها و گوشی‌های هوشمندش قرار است عازم بارسلونا شود و در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2020) حضور یابد. تی‌سی‌ال دعوت‌نامه‌هایی برای اصحاب رسانه در سراسر جهان ارسال کرده که نشان می‌دهد فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ رأس ساعت ۱۸، این شرکت کنفرانس مطبوعاتی برای رونمایی دستاوردهایش برگزار خواهد کرد. کنفرانس یادشده روز شنبه درست پیش از کنگره‌ی جهانی موبایل برگزار خواهد شد. این بدان‌معنی است که از بیست‌و‌چهارم تا بیست‌و‌هفتم فوریه (۵ تا ۸ اسفند) که رویداد MWC برگزار می‌شود، بازدیدکنندگان این نمایشگاه جزو اولین کسانی خواهد بود که گوشی‌های هوشمند جدید TCL و الکاتل را در دست می‌گیرند.

تی سی ال 10 پرو / TCL 10 Pro

اوایل ماه جاری میلادی، TCL اولین گوشی‌های هوشمند با برند خودش را معرفی کرد که همگی پرچم‌دار محسوب می‌شوند؛ مدل‌های TCL 10 5G و TCL 10L که نمایشگری مسطح دارند و مدل پرچم‌دار TCL 10 Pro که لبه‌های خمیده در طرفین نمایشگر دارد. هر سه محصول در پنل پشتی دوربین‌های چهارگانه با چیدمان افقی دارند. انتظار می‌رود در این گوشی‌ها، طیف گسترده‌‌ای از تراشه‌هایی با عملکرد بیشتر از حد معمول به‌کار برده شود. ازجمله اینکه پردازنده‌ی به‌کار‌رفته در گوشی هوشمند TCL 10 Pro اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود.

در رویداد CES 2020، شرکت TCL چهار گوشی هوشمند دیگر نیز به‌نمایش گذاشت که همگی با برند الکاتل عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها الکاتل 3L، الکاتل 1S، الکاتل 1V و الکاتل 1B نام دارند و قیمتشان بین ۶۵ تا ۱۶۵ دلار است. باید منتظر ماند و دید آیا TCL گوشی‌های جدیدی به مجموعه‌‌ی محصولات الکاتل خواهد افزود یا اینکه کنفرانس خود را به جزئیات سری TCL 10 معطوف خواهد کرد. ناگفته نماند در رویداد CES 2020 اطلاعات چندانی درباره‌ی محصولات جدید TCL فاش نشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات