سامسونگ اسکنر سه بعدی گلکسی نوت 10 پلاس را به‌روز کرد

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از مشکلاتی که اسکنر سه‌بعدی گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس در تشخیص اشیاء و افراد نشان داد، به‌روزرسانی جدیدی برای این قابلیت عرضه کرد.
تبلیغات

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس فناوری‌های نوینی برای دوربین ارائه کرده‌اند و شاید ناامیدکننده‌ترین آن‌ها، اسکنر سه‌بعدی باشد که از دوربین ToF در پشت استفاده می‌کند تا مدلی سه‌بعدی از اشیاء زنده ایجاد کند. اسکن سه‌بعدی گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گاهی درست و گاهی اشتباه عمل می‌کند. قابلیت مذکور در اغلب موارد اسکن انسان‌ها را اشتباه انجام می‌دهد و هنگام اسکن اشیاء غیرانسانی اشتباهاتی رخ می‌دهد؛ اما سامسونگ با جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار اسکنر سه‌بعدی، در تلاش است که مشکلات سابق را با حالت اختصاصی «شخص» (Person) بهبود بخشد.

گلکسی نوت 10 پلاس / Galaxy Note 10 Plus

با جدیدترین نسخه‌ی اسکنر سه‌بعدی، بسته به آنچه در حال اسکن آن هستید، می‌توانید به‌صورت دستی حالت‌های «شیء» (Thing) و «شخص» (Person) را تغییر دهید. هنوز نرم‌افزار به‌روزشده مورد بررسی قرار نگرفته تا ببینیم که آیا اسکن کردن واقعا بهبودیافته است یا خیر. در متن تغییرات انجام گرفته آمده که در کیفیت مدل سه‌بعدی به‌سازی‌هایی صورت پذیرفته است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که پس از به‌روزرسانی، تجربه‌ی کلی و کیفیت اسکن بهتری را شاهد باشیم.

اسکنر سه‌بعدی همچنین در سایر گوشی‌های سامسونگ گلکسی که دارای دوربین ToF هستند، مانند گلکسی A80 و گلکسی S10 5G نیز کار می‌کند و می‌توانید به‌روزرسانی نرم‌افزار را از گلکسی استور دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات