برترین لوازم خانگی معرفی شده در نمایشگاه CES 2020

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوازم خانگی هوشمند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه‌های فناوری، ازجمله CES هستند.
تبلیغات

موج هوشمندسازی لوازم خانگی چند سالی است که آغاز شده و هرسال به تعداد و تنوع محصولاتی از این دست افزوده می‌شود که در نمایشگاه‌های فناوری معرفی می‌شوند. نمایشگاه CES 2020 نیز مانند سال‌های گذشته و دیگر نمایشگاه‌ها، شاهد معرفی محصولات و حتی دسته‌های جدیدی از لوازم خانگی هوشمند بود.

از محصولات کاربردی و متداولی مانند یخچال و فریزر و ماشین لباس‌شویی از برندهای نام‌آشنایی چون سامسونگ و ال‌جی گرفته تا محصولاتی کمتر ضروری مانند ربات‌های هوشمند خانگی از برندهای کمترشناخته‌شده، برای همه‌ی سلایق و نیازها محصولی در نمایشگاه امسال معرفی شد. همچنین، قفل‌های هوشمند و سیستم‌های نظارتی با دوربین و جاروبرقی‌های هوشمند در CES امسال حضور پررنگی داشتند. علاوه‌بر محصولات و نوآوری‌های جدید معرفی‌شده، روند ادغام دستیارهای صوتی هوشمند مانند الکسا و گوگل اسیستنت در لوازم خانگی که چندسالی است آغاز شده، امسال نیز ادامه داشت. 

در‌صورتی‌که در روز‌های گذشته فرصت دنبال‌کردن اخبار نمایشگاه CES 2020 را نداشته‌اید، درادامه می‌توانید مهم‌ترین محصولات معرفی‌شده در حوزه‌ی لوازم خانگی این رویداد را مشاهده کنید. (اگر از بین لوازم خانگی به‌صورت خاص به‌دنبال برترین تلویزیون‌های معرفی شده در جریان CES 2020 هستید، می‌توانید این مطلب زومیت را مطالعه کنید.)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات