جی پلاس درکنار محصولات خانگی جدیدش گوشی هوشمند نیز رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
جی‌پلاس، برند جدید گلدیران در بازار ایران، ضمن همکاری با شرکت کره‌ای ال‌جی، سعی می‌کند سبد کاملی از محصولات را به بازار عرضه کند.
تبلیغات

گلدیران دیروز در آخرین روز سال ۲۰۱۹ با برگزاری رویدادی در تهران، محصولات متنوعش را معرفی کرد. حدود ۱۰ ماه پیش، گلدیران تلویزیون‌های جدید خود را با برند جی‌پلاس روانه‌ی بازار کرد. اکنون ۱۳ قلم محصول جدید به سبد کالایی جی‌پلاس افزوده شده و گلدیران در نظر دارد با تولید محصولات بیشتر، فناوری روز دنیا را با قیمتی مناسب به کاربران ایرانی ارائه کند. به‌گفته‌ی حسین تنهایی، قائم‌مقام گلدیران، همکاری چندین‌ساله‌ با ال‌جی به رشد دانش فنی این شرکت منجر شده تا درکنار توسعه‌ی خط‌تولید پیشرفته، با استفاده از تأمین‌کنندگان درجه‌‌یک، محصولاتی باکیفیت تولید کنند.

۳۰ سال از فعالیت گلدیران در ایران می‌گذرد و این برند درحال‌حاضر با بیش از ۱۰ هزار نفر کارمند از مقبولیت خوبی میان کاربران برخوردار است. به‌گفته‌ی مدیران گلدیران، این شرکت قطعات محصولات خود را از معتبرترین تأمین‌کننده‌ها تهیه و محصولی با طراحی مدرن و پیشرفته و قیمتی کمتر از نمونه‌ی مشابه خارجی تولید می‌کند.

همچنین، گلدیران قصد دارد در‌این‌زمینه با شرکت‌های دانش‌بنیان کشور نیز همکاری و محصولاتی تولید کند که برای صادرات نیز مناسب باشند. ماشین‌ لباس‌شویی، ماشین‌ ظرف‌شویی، کامپیوترهای All-in-One، مانیتور، تلویزیون، دستگاه تصفیه‌ی هوا، یخچال و کولرگازی از جدیدترین اعضای خانواده‌ی محصولات جی‌پلاس هستند؛ اما هیجان‌انگیزترین محصول جدید این شرکت، گوشی هوشمند آن محسوب می‌شود.

گوشی‌ جی پلاس Q10 و T10 به‌گفته‌ی مدیران این شرکت با قیمتی کمتر از یک‌میلیون تومان به بازار عرضه خواهند شد. 

G Plus

به‌گفته‌ی گلدیران، درحالی که شرکت‌های بسیاری در شرایط بد اقتصادی کشور رو به افول بودند، این برند دست به تولید محصولات بیشتر زد؛ به‌طوری‌‌که اکنون محصولات خود را در سطح جهانی می‌داند و آن‌ها را با ال‌جی مقایسه می‌کند. 

پشتیبانی مستمر و ارائه‌ی خدمات پس از فروش با برترین استانداردها از ویژگی‌های درخورتوجه این برند محسوب می‌شود. تولید عمده‌ و عرضه‌ی محصولات متنوع جی‌پلاس به بازار تا پایان سال، مهم‌ترین هدف این شرکت به‌شمار می‌رود. هنوز جزئیات قیمتی لوازم‌خانگی جدید این برند منتشر نشده است. 

دیدگاه شما درباره‌ی محصولات جدید جی‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات