استارتاپ چنگال تعطیل شد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
استارتاپ سفارش غذای آنلاین چنگال به‌دلیل مشکلات سرمایه‌گذاری و تحریم‌ها به فعالیت خود پایان داد.
تبلیغات

روز گذشته استارتاپ سفارش آنلاین غذای چنگال به فعالیت خود پایان داد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این استارتاپ به‌دلیل تحریم‌ها و ناتوانی سرمایه‌گذاری خارجی تعطیل شده است. با اینکه این شرکت هنوز اطلاعیه‌ای منتشر نشده است، نمایش داده‌ نشدن رستوران‌ها و نبود امکان سفارش غذا در وب‌سایت چنگال، تعطیلی فعلی شرکت را تأیید می‌کند.

چند روز پیش در نشست خبری سرویس‌های سفارش آنلاین غذای چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند تا کنار یکدیگر به حیات ادامه دهند؛ به‌همین‌دلیل، بعد از انتشار خبر تعطیلی استارتاپ چنگال، عده‌ای احتمال دادند شاید این دو موضوع با یکدیگر ارتباط داشته باشند؛ اما گفته می‌شود دلیل تعطیلی استارتاپ چنگال، تنها به مشکلات سرمایه‌گذاری مربوط است.

این استارتاپ با اینکه با رستوران‌های مشهوری قرارداد داشت، به‌نظر می‌رسد به‌دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها در سرمایه‌گذاری خارجی و کمبود سرمایه‌گذار داخلی، درحال‌حاضر نمی‌تواند به فعالیتش ادامه دهد.

شرکت «ایده‌نگر باربد تجارت» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با نام تجاری چنگال در تهران آغاز کرد. تیم این استارتاپ پیش‌تر فعالیت خود را خارج از ایران آغاز کرده بودند و سپس فعالیت خود را در تهران و کیش و کرج گسترش داد و همچنین قصد داشت در آینده وارد بازار مشهد و اصفهان شود؛ اما درحال‌حاضر فعالیت آن در هاله‌ای از ابهام است.

در‌صورت انتشار اخبار جدید، این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات