شیائومی عرضه گوشی می میکس آلفا را به تعویق انداخت

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی شیائومی می میکس آلفا به‌تعویق افتاد و زمان رسمی نیز برای شروع فروش آن اعلام نشد. این گوشی قرار بود ماه گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار شود.
تبلیغات

انتظار برای در دست‌گرفتن شیائومی می میکس آلفا را فعلا فراموش کنید. به‌گفته‌ی Abacus، شیائومی گوشی آینده‌نگرانه‌ی خود را به‌حالت تعلیق درآورده و حتی برای عرضه‌ی آن نیز برنامه‌ریزی نکرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی ماه گذشته‌ی میلادی عرضه شود؛ اما این تأخیر باعث می‌شود زمان فروش آن کاملا نامشخص شود. البته شیائومی گفته است به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

شیائومی اولین‌بار می میکس آلفا را سپتامبر (شهریور) معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، اطلاعاتی از این گوشی مانند دوربین سه‌گانه‌ی دستگاه مجهز به حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۱۸۰/۶ درصدی منتشر شده است. شیائومی حتی اندکی پس از معرفی می میکس آلفا، نمونه‌ی فیزیکی این گوشی را نیز نشان داد. اکنون می‌دانیم قیمت گوشی خارق‌العاده‌ی شیائومی بیش از ۲،۸۰۰ دلار است.

شیائومی می میکس آلفا / Xiaomi Mi Mix Alpha

دقیقا مشخص نیست چه عاملی باعث این تأخیر شده است؛ اما باتوجه‌به فرم فیزیکی این دستگاه، هزاران دلیل برای به‌تعویق‌انداختن عرضه‌ی این گوشی می‌توان نام برد. همه‌ی این دلایل فقط در حد حدس‌وگمان هستند و تا وقتی شیائومی اطلاعات رسمی منتشر نکرده، نمی‌توان نظر قطعی داد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات