ناواران، مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست؟

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اغلب افراد، براساس شنیده‌ها یا تجربیات پیشین خود می‌دانند که شرایط و تهیه مدارک لازم و انواع ضمانت ها برای اجاره ماشین بدون راننده بسیار سخت و مشکل است.
تبلیغات

اگر به‌دنبال اجاره ماشین آسانی هستید که نیاز به ارائه‌ی هیچ مدرکی مانند چک، سفته، سند یا هر تضمین دست‌وپاگیر دیگری نداشته باشد، بهتر است با شرکتی متفاوت و معتبر دراین‌زمینه آشنا شوید.

ناواران، به‌عنوان اولین و تنها شرکت اجاره ماشین بدون راننده ایرانی که دارای مجوز است، خدمات کرایه ماشین را با رویکردی جهانی ارائه می‌دهد. بدین صورت که در زمان اجاره خودرو با ناواران، ارائه‌ی مدارکی مانند چک، سند، سفته یا هرگونه مدرک تضمینی دیگری لازم نیست.

برای اجاره ماشین از شرکت ناواران کافی است به سایت این شرکت مراجعه کنید. بازه زمانی و محل تحویل خودرو را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید. به همین راحتی... و به هیچ عنوان برای اجاره خودرو از ناواران نیاز به ارائه سند، سفته، چک یا هر ضمانت دیگری نیست.

این در حالی است که بسیاری از افراد و سایت‌های فاقد مجوز برای ارائه خدمات اجاره ماشین بدون راننده، مدارکی مانند سند منزل، سفته و... را طلب می‌کنند. مدارکی که تهیه‌ی آن‌ها آنقدر مشکل است که بسیاری از اجاره خودرو بدون راننده منصرف می‌شوند.

همان‌طور که گفتیم، این درحالی است که شرکت معتبر ناواران، اولین و تنها سامانه رسمی اجاره ماشین ایران است و بدون نیاز به چک، سفته یا هر تضمین دیگری، خدمات اجاره ماشین آسان را به‌صورت کاملا آنلاین ارائه می‌دهد. در ضمن، با ناواران می‌توانید در هر نقطه از ایران، خودرو مورد نظر خود را اجاره و در نقطه‌ای دیگر به انتخاب خودتان عودت دهید.

علاوه بر رویکرد جهانی و مشتری محور ناواران، از دیگر علت های عدم نیاز به ارائه‌ی هرگونه تضمین برای اجاره ماشین از این شرکت، این است که تمام ماشین های ارائه شده، تحت مالکیت رسمی ناواران هستند. نبود واسطه در اجاره خودرو سبب شده تا ناواران ارزان ترین قیمت اجاره ماشین را نیز ارائه دهد.

کرایه ماشین با شرکت ناواران علاوه بر عدم نیاز به هرگونه تضمین برای اجاره خودرو و ارائه ارزان ترین قیمت ممکن از سوی این شرکت معتبر، ده ها مزیت دیگر نیز به‌همراه دارد که تعدادی از آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم:

  • انتخاب محل دریافت خودرو و ساعت آن به انتخاب شما است (در هر کجای ایران و هر ساعت شبانه روز)
  • ارائه خودروهای صفر کیلومتر
  • ارائه پوشش بیمه ای کامل
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام نقاط ایران
  • در صورت بروز هرگونه نقص فنی، علاوه بر امدادرسانی، خودروی شما با خودرویی مشابه تعویض خواهد شد.
  • در پایان مدت زمان اجاره ماشین، شما می‌توانید تنها با یک تماس، مدت زمان اجاره ماشین را تمدید کنید.
  • همچنین در صورت درخواست از طرف شما، ناوران فاکتور رسمی صادر می‌کند.

پس، بهتر است برای اجاره ماشین بدون راننده، هوشمندانه انتخاب کنید...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات