برای خرید تلویزیون بودجه محدودی دارید؟ با اصلی کالا همراه باشید

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ازطریق فروشگاه اصلی کالا مدل‌های مختلف تلویزیون را می‌توانید به‌راحتی از بانه خریداری کنید.
تبلیغات

اگر خواننده این مطلب هستید، احتمالا قصد خرید تلویزیون را دارید. خرید بهترین تلویزیون متناسب با بودجه‌ی شما، نیازمند صرف کمی وقت و بررسی ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های به‌کار‌رفته در محصولات است. امروزه، تلویزیون‌ها با ویژگی‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که هریک از آن‌ها به قیمت نهایی محصول می‌افزایند. پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای داشتن تمامی‌ این امکانات و تکنولوژی‌ها، کار عاقلانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد. برای مثال، اگر قصد ندارید تلویزیون خود را به اینترنت متصل و به‌صورت آنلاین ویدئو تماشا کنید، نیازی ندارید برای خرید تلویزیون هوشمند، هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید و می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتر، تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی، ولی بدون سیستم‌عامل هوشمند بخرید که تفاوت آن‌ها، متصل‌نشدن به اینترنت خواهد بود.

سیستم‌عامل هوشمند تنها یکی از مواردی است که باعث تفاوت قیمت دستگاه‌ها می‌شود. عواملی همچون کیفیت نمایشگر، نوع روشنایی نمایشگر، طراحی و اندازه نیز در قیمت تلویزیون تأثیر گذار هستند. اصلی کالا قصد دارد در این مقاله بهترین تلویزیون‌ها در بازه‌ی قیمتی بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی کند.

اصلی کالا

برای خرید تلویزیون از بانه نیازی نیست به بانه بروید و فقط کافی است به سایت اصلی کالا مراجعه کنید یا با شماره‌های ۰۹۹۱۶۴۳۶۷۲۲ و ۰۸۷۳۴۲۴۲۴۰۹ تماس بگیرید.

تلویزیون ۶۰ اینچی ال‌جی 60UJ651V شاید بزرگ‌ترین تلویزیونی باشد که با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان و کیفیت صفحه‌نمایش تلویزیون 4K بتوانید بخرید. پشتیبانی از تکنولوژی HDR در این مدل و وجود موتور Color Master موجب شده است رنگ‌ها با کیفیتی خارق‌العاده و بسیار درخشان و زنده به نمایش درآیند. سیستم‌عامل هوشمند این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت و دانلود و مشاهده‌ی آنلاین ویدئو را برای شما فراهم می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون با توان خروجی ۲۰ وات و امکان انتخاب جلوه‌های متنوع، صدایی زنده و شفاف را به‌گوش شما می‌رساند. برای خرید این تلویزیون می‌توانید به سایت اصلی کالا مراجعه کنید.

اگر به‌دنبال خرید تلویزیونی با صفحه‌نمایش 4k هستید، تلویزیون سونی 7000F را از سایت اصلی کالا بخرید. این تلویزیون ۴۹ اینچی با اندازه نسبتا بزرگ و قاب فلزی و باکیفیت، یکی از بهترین انتخاب‌های شما با قیمتی درحدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان از اصلی کالا خواهد بود. تلویزیون سونی مدل 7000F تصاویر را باکیفیت فوق‌العاده 4K پخش می‌کند. قابلیت پخش تصاویر با کیفیت اولترا HD یا همان 4K ازجمله بهترین قابلیت‌هایی است که می‌توانید با پرداخت این مبلغ به‌دست آورید.

سامسونگ شرکت خوش‌نام و شناخته‌شده‌ای در حوزه‌ی تولید نمایشگر و تلویزیون است که به معرفی نیازی ندارد. تلویزیون سامسونگ مدل 55RU7100 با اندازه‌ی نمایشگر ۵۵ اینچی و قیمتی درحدود ۷ تا ۹ میلیون تومان، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. انواع مختلف تلویزیون سامسونگ را می‌توانید از اصلی کالا بخرید.

کیفیت فوق‌العاده 4K، پردازنده‌ی قدرتمند چهارهسته‌ای، سیستم‌عامل هوشمند و پخش صوت در سیستم صدایی با توان خروجی ۲۰ وات، از ویژگی‌های درخورتوجه این محصول است. همچنین، نرخ تازه‌سازی ۱۰۰ هرتز موجب می‌شود هنگام تماشای صحنه‌های اکشن و بازی‌های ویدئویی، تصاویری شفاف و واضح را مشاهده کنید.

اصلی کالا

طراحی خمیده یا منحنی تلویزیون‌های LED یکی از گرایش‌های طراحی است که در سال‌های اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طراحی خمیده موجب می‌شود تلویزیون شما خاص و جذاب به‌نظر برسد. یکی از محصولات مناسب سامسونگ با طراحی منحنی مدل 55M6500 است. گرچه این تلویزیون تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و یک پله از رقبای 4K خود عقب‌تر است، شاید طراحی منحنی و زیبای آن ویژگی مثبتی باشد که برخی مشتریان را علاقه‌مند به خرید آن کند. سیستم‌عامل هوشمند، پردازنده‌ی قدرتمند چهارهسته‌ای، سیستم صدای ۲۰ واتی مجهز به تکنولوژی دالبی و باس‌رفلکس، نرخ تازه‌سازی عالی ۱۰۰ هرتزی، کیفیت مطلوب نمایش رنگ‌ها و وجود گیرنده‌ی دیجیتال داخلی از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون هوشمند سامسونگ است. فروشگاه اصلی کالا مدل‌های مختلف تلویزیون سامسونگ را دراختیار شما می‌گذارد.

خرید تلویزیون از اصلی کالا با قیمت‌های باورنکردنی

شاید پرداخت هزینه ۱۰ میلیونی برای خرید تلویزیون کمی زیاد به‌نظر برسد؛ اما تماشای تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت عالی و رنگ‌های زنده و طبیعی در نمایشگرهای بزرگ، ارزش صرف این هزینه را دارد. علاوه‌بر‌این، با خرید تلویزیون از بانه، می‌توانید با هزینه‌ی ارزان‌تر صاحب تلویزیونی با امکانات بیشتر شوید و از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره ببرید. برای مشاهده‌ی انواع مدل‌های تلویزیون LED با قیمت مناسب و امکانات کامل، می‌توانید به سایت فروشگاه اصلی کالا مراجعه کنید، محصولات دلخواه خود را با یکدیگر مقایسه و پس از اتمام بررسی، سفارش خود را ثبت کنید.

شایان ذکر است قیمت‌های عنوان‌شده در این مطلب تقریبی بوده است و با توجه به نرخ‌های متغیر بازار، لازم است برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها با اصلی کالا تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات