هواوی در نمایشگاه ایفا 2019 گوشی Enjoy 10 Plus را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
‌هواوی Enjoy 10 Plus را با پردازنده‌ی کرین ۷۱۰ و صفحه‌نمایش کاملا بی‌حاشیه و دوربین پاپ‌آپ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد.
تبلیغات

هواوی سال گذشته، Enjoy 9 Plus را با تراشه‌ی کرین ۷۱۰ و دوربین دوگانه و نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ به‌همراه بریدگی صفحه‌نمایش رونمایی کرد. اکنون این شرکت بزرگ چینی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ جایگزینی برای این گوشی معرفی کرده است. این گوشی Enjoy 10 Plus نام دارد که شباهت بسیاری به گوشی هواوی Y9 Prime 2019 دارد که ماه گذشته در هند رونمایی شد.

این گوشی موبایل از صفحه‌نمایش ۶.۵۹ اینچی Full HD پلاس بدون بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی آن با مکانیزم پاپ‌آپ از بدنه‌ی گوشی خارج شده و امکان شکار تصاویر سلفی باکیفیتی را فراهم می‌کند. در پشت این گوشی نیز، حسگر اثرانگشت و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی جاخوش کرده است و درکنار آن، دو حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج تعبیه شده است.

Enjoy 10 Plus

قلب تپنده‌ی این گوشی همچنان تراشه‌ی کرین ۷۱۰ است که با ۴ و ۶ یا ۸ گیگابایت رم همراه شده است. رابط نرم‌افزاری EMUI 9.1 برپایه‌ی اندروید ۹ پای قابلیت‌های این گوشی هوشمند را کامل می‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی Enjoy 10 Plus نیز ۱۲۸ گیگابایت از نوع UFS 2.1 است که البته با شکاف میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت قابل‌افزایش است. گوشی جدید هواوی از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سبز عرضه می‌شود.

Enjoy 10 Plus از ۱۴ سپتامبر در چین عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند میان‌رده با قیمت ۲۱۰ دلار برای نسخه‌ی رم ۴ گیگابایت و ۲۵۰ دلار برای نسخه‌ی رم ۶ گیگابایت و ۲۹۵ دلار برای نسخه‌ی رم ۸ گیگابایت، دردسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده پایین‌ترین قیمت گوشی‌ سامسونگ، هواوی، اپل، شیائومی و ... از بین فروشگاه‌های مختلف به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات