آدیو تکنیکا از دو مدل ایرباد بی سیم با عمر باتری فوق‌العاده رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
آدیو تکنیکا دو مدل ایرباد بی‌سیم به‌نام‌های ATH-CKS5TW و ATH-CK3TW با عمر باتری فوق‌العاده و قیمتی مناسب در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد.
تبلیغات

آدیو تکنیکا (Audio-Technica) دو مدل از جدیدترین ایربادهای «واقعا بی‌سیم» خود را به‌نام‌های ATH-CKS5TW و ATH-CK3TW معرفی کرد. دو ایرباد جدید به‌گونه‌ای طراحی شدند که بدون به‌خطر انداختن میراث صوتی آدیو تکنیکا، کاملا مقرون‌به‌صرفه باشند. ایربادهای بی‌سیم جدید نسبت به محصولات قبلی شرکت دارای بیس بسیار بهتر و باکیفیت‌تر هستند.

هر دو ایرباد مجهز به ویژگی روشن و خاموش کردن خودکار هستند که به کاربر امکان می‌دهد وقتی آن‌ها را از شارژر خارج می‌کند، به‌طور خودکار به گوشی هوشمند یا پخش‌کننده‌ی صوتی قابل حمل متصل شود. افزون بر این، جدیدترین تکنولوژی بلوتوث ۵، اتصال پایدار و قابل اطمینانی بین ایرباد و دستگاه‌ها فراهم می‌کند. ایردباهای جدید آدیونکنیکا با پشتیبانی از استانداردهای IPX2 در برابر آب مقاوم هستند.

earbud ATH-CKS5TW

عمر باتری باورنکردنی و بیس فوق‌العاده

ایرباد ATH-CKS5TW با استفاده از درایورهای ۱۰ میلی‌متری و دیافراگم‌های دو لایه از مدل ATH-CK3TW گران‌تر است. به‌گفته‌ی آدیو تکنیکا، چنین ترکیبی به ایربادها امکان می‌دهد تا «صدای بیس پرقدرت و دقیقی را به‌همراه صوت کامل و شفاف» با تمرکز بر فرکانس‌های بیس به گوش شنونده برسانند.

ایربادهای بی‌سیم جدید نسبت به نسل پیشین خود صداهایی دقیق‌تر و شفاف‌تر تولید می‌کنند. نکته‌ی قابل‌توجه برای علاقه‌مندان به صدای باکیفیت یا به‌اصطلاح «خوره‌های صدا» (Audiophile)، سازگاری ایربادهای جدید با فرمت‌های صوتی فشرده‌نشده و بی‌اتلاف (Lossless) با کدک‌های aptX، SBC و AAC است.

earbud Audio-Technica Ifa2019

قسمت سری ایرباد (ایرتیپس) در مدل‌های جدید برای بهبود «ثبات، پایداری و راحتی جای‌گذاری در گوش» از نو طراحی شده و علاوه بر ارگونومی، دارای ایزولاسیون نویز قوی است که قسمت زیادی از صدای محیط را مسدود می‌کند.

عمر باتری ۱۵ ساعته‌ی ایردبادهای مدل ATH-CKS5TW، آن‌ها را در کنار بهترین ایربادهای بی‌سیم از جمله Cambridge Audio Melomania 1 قرار می‌دهد. همچنین، باتری موجود در کیس ایرباد با قراردادن ۳۰ ساعت شارژ اضافه، در مجموع طول عمر باتری را به ۴۵ ساعت می‌رساند.

در قسمت داخلی هر ایرباد ATH-CKS5TW، دکمه‌ای برای کنترل آن وجود دارد. همچنین در‌صورت تمایل می‌توان با استفاده از سیری و گوگل اسیستنت از ایرباد آدیوتکنیکا به‌صورت هندزفری استفاده کرد.

earbud Audio-Technica 2

ATH-CK3TW: مدل اقتصادی‌تر ایرباد جدید آدیو تکنیکا

اگر به‌دنبال ایربادی با هزینه‌ی کمتر از ۱۰۰ دلار هستید، بهتر است سراغ مدل ارزان‌قیمت‌تر ATH-CK3TW بروید. این مدل ایربادها نیز با وجود درایورهای ۵.۸ میلی‌متری عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ای را برخلاف اندازه‌ی کوچک و جمع‌وجورشان دارند.

ایربادهای بی‌سیم ATH-CK3TW برای استفاده در مسیر رفت‌و‌آمد طراحی شده‌اند و دارای سنسورهای داخلی برای تشخیص خروج ایرباد از گوش و متوقف‌کردن پخش موسیقی هستند. هنگامی که ایرباد را دوباره وارد گوش کنید، پخش موسیقی با یکپارچگی کامل از جایی که متوقف شده بود، ادامه پیدا می‌کند.

عمر باتری ATH-CK3TW تنها ۶ ساعت است اما با دریافت ۲۴ ساعت شارژ اضافی از جعبه‌ی خود، به‌نظر می‌رسد برای سفرهای روزانه و کوتاه مناسب و کافی باشد. با وجود این، اگر به‌دنبال ماندگاری و طول عمر بیشتری در باتری هستید، باید سراغ مدل‌های گران‌قیمت‌تری بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات