تپسل و کافه‌بازار؛ شروع یک همکاری بزرگ

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد تبلیغات در جست‌وجوی کافه‌بازار ۴ شهریور ۱۳۹۸ با حضور توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.
تبلیغات

در ابتدای این رویداد، امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار، در گزارشی به برنامه‌های این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیت‌های آن اشاره کرد. وی از تپسل به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه‌بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه‌بازار گفت:

 علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق کافه بازار در پنل ثبت‌نام کنید و تبلیغات را انجام دهید، با توجه به اینکه از ماه آینده، از نظر فنی به تپسل هم متصل می‌شویم، می‌توانید از طریق تپسل هم این تبلیغات را انجام دهید. تپسل تنها آژانسی خواهد بود که طی یک سال آینده در این رابطه با آن‌ها همکاری خواهیم داشت.

درادامه سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفت:

به‌جرئت می‌توان گفت هیچ شبکه‌ی تبلیغاتی‌ای در ایران به‌اندازه‌ی تپسل در رسانه‌های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه‌ی آنلاین می‌تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel می‌گویند که دسترسی به مخاطب در انواع مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود.
تپسل

در‌حال‌حاضر، تپسل بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش می‌دهد. مدیا ادز، دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به‌عهده دارد و تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه‌بازار نیز به این شبکه‌‌ی تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جست‌وجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه‌جانبه‌بودن می‌کند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کرده‌ است.

یقینا همکاری این دو غول حوزه‌ی آنلاین کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک فراهم می‌کند.

کالج تپسل؛ مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز

در آموزش تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوه‌ی اجرای این نوع تبلیغات در کافه‌بازار را به‌صورت کامل توضیح می‌دهد. مطالعه‌ی این سرفصل آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات