تپسل و کافه‌بازار؛ شروع یک همکاری بزرگ

رویداد تبلیغات در جست‌وجوی کافه‌بازار ۴ شهریور ۱۳۹۸ با حضور توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در ابتدای این رویداد، امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار، در گزارشی به برنامه‌های این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیت‌های آن اشاره کرد. وی از تپسل به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه‌بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه‌بازار گفت:

شبکه تبلیغاتی تپسل به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جست‌وجوی بازار با این مجموعه همکاری می‌کند و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند ازطریق تپسل به‌راحتی تبلیغات جست‌وجوی بازار را انجام بدهند.

درادامه سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفت:

به‌جرئت می‌توان گفت هیچ شبکه‌ی تبلیغاتی‌ای در ایران به‌اندازه‌ی تپسل در رسانه‌های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه‌ی آنلاین می‌تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel می‌گویند که دسترسی به مخاطب در انواع مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود.

تپسل

در‌حال‌حاضر، تپسل بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش می‌دهد. مدیا ادز، دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به‌عهده دارد و تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه‌بازار نیز به این شبکه‌‌ی تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جست‌وجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه‌جانبه‌بودن می‌کند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کرده‌ است.

یقینا همکاری این دو غول حوزه‌ی آنلاین کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک فراهم می‌کند.

کالج تپسل؛ مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز

در آموزش تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوه‌ی اجرای این نوع تبلیغات در کافه‌بازار را به‌صورت کامل توضیح می‌دهد. مطالعه‌ی این سرفصل آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

 

منبع تپسل

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید