وان پلاس TV به هشت اسپیکر با توان خروجی ۵۰ وات مجهز می‌شود

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون موردانتظار وان‌پلاس که از آن با نام وان‌پلاس تی‌وی (OnePlus TV) یاد می‌شود، قرار است به هشت اسپیکر مجزا با مجموع توان خروجی معادل ۵۰ وات مجهز شود.
تبلیغات

وان‌پلاس TV که تاریخ معرفی آن اواخر ماه جاری میلادی تعیین شده است، به نمایشگری ۵۵ اینچی با پنل QLED و وضوح 4K مجهز خواهد بود و طبق اعلام رسمی، حداقل سه سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد. بهره‌مندی تلویزیون وان‌پلاس از پنل QLED نشان می‌دهد این محصول می‌تواند نور و رنگ‌های مختلف را به‌شکل کم‌نظیری به‌تصویر بکشد.

شایعات اخیر می‌گویند چینی‌ها در این تلویزیون از سیستم-روی-چیپ MT5670 مدیاتک به‌همراه سه گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده‌اند. گرچه هنوز نمی‌دانیم محصول موردانتظار وان‌پلاس چه ظاهری خواهد داشت، اخیرا به‌لطف ایجاد صفحه‌ای جدید در شعبه‌ی هند وب‌سایت آمازون، به اطلاعات جدید بیشتری از وان‌پلاس تی‌وی دست پیدا کرده‌ایم.

وان پلاس تی وی / OnePlus TV / تلویزیون وان پلاس / وان پلاس TV

صفحه‌ی یادشده در وب‌سایت آمازون، تأیید می‌کند وان‌پلاس تی‌وی قرار است هشت اسپیکر با مجموع توان خروجی ۵۰ وات داشته باشد؛ درحالی‌که توان خروجی اسپیکر بیشتر تلویزیون‌های مرسوم امروزی کمتر از ۵۰ وات است. در این صفحه، همچنین آمده است وان‌پلاس تی‌وی به‌لطف بهره‌مندی از چنین اسپیکری می‌تواند صدای همه‌گیر و بَمی در محیط ایجاد کند.

این تلویزیون از دالبی اتموس و دالبی ویژن هم پشتیبانی خواهد کرد تا از این طریق تجربه‌ی صوتی و تصویری غنی‌تری به کاربر ارائه دهد. درزمینه‌ی غنی‌کردن تجربه‌ی بصری، دالبی ویژن نقش مهمی ایفا می‌کند و این امکان را به تلویزیون می‌دهد تا رنگ‌های درخشان را درخشان‌تر و رنگ‌های مشکی را مشکی‌تر به‌تصویر بکشد.

ظاهرا تلویزیون وان‌پلاس قرار است از سیستم‌عامل اندروید تی‌وی با رابط کاربری بهبودیافته بهره‌مند باشد و از گوگل اسیستنت درکنار کروم‌کست پشتیبانی کند. وان‌پلاس تی‌وی همچنین به گوگل‌پلی نیز دسترسی خواهد داشت تا از این طریق بتوان برای آن اپلیکیشن‌های خاصی دانلود کرد. طبق شنیده‌ها، این تلویزیون محصولی پرچم‌دار برای رقابت با بهترین تلویزیون‌های سامسونگ و سونی خواهد بود و به‌دلیل همکاری بین آمازون و وان‌پلاس، در مقایسه با تلویزیون دیگر شرکت‌ها قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. 

وان پلاس تی وی / OnePlus TV / تلویزیون وان پلاس / وان پلاس TV

وان‌پلاس نشان داده است می‌خواهد اکوسیستمی شامل دستگاه‌های اندرویدیِ به‌هم‌متصل را بسازد؛ ازاین‌رو، اعلام کرده‌ است تلویزیونش سازگاری‌های خاصی با گوشی‌های وان‌پلاس خواهد داشت. احتمالا جزئیات بیشتری در این زمینه، به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس TV، نخستین پرچم‌دار غیرموبایلی این شرکت چینی، ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۴ مهر ۱۳۹۸) در رویدادی در هند معرفی شود. گفته می‌شود وان‌پلاس قصد دارد در همین کشور، به‌زودی گوشی‌های وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس 7T پرو را نیز رونمایی کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تلویزیون وان‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات