استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تکنولوژیکی در علی بابا

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در پی ورود تجهیزات تکنولوژیکی حرفه‌ای به عرصه کار و زندگی بشر، برخی از کسب و کارها به استفاده از این تجهیزات در بخش‌های مختلف سازمان خود روی آورده‌اند.
تبلیغات

بسیاری از کسب‌وکارها در دنیای امروزی با بهره‌گیری از تجهیزات تکنولوژیکی، سرعت در انجام امور و سهولت کارها را برای پرسنل فراهم کرده‌اند. علی بابا نیز به‌عنوان رتبه یک فروش آنلاین بلیط سفر از بلیط هواپیما علی بابا تا اتوبوس که این روزها شاهد تبلیغات گسترده محیطی آن با تمرکز بر پشتیبانی ۲۴۷ نفره هستیم، از بهترین تجهیزات تکنولوژیکی در بخش‌های مختلف و به‌ویژه بخش پشتیبانی خود استفاده می‌کند.

در حال حاضر علی بابا از زیرساختی قوی و بهترین تجهیزات در دفتر پشتیبانی «یارا» استفاده می‌کند و تیم ۲۴۷ نفره پشتیبانی علی بابا که به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبان مشتریان علی بابا هستند، از تجهیزاتی مانند پیشرفته‌ترین هدست‌ها با قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره می‌برند؛ هدست‌هایی که در عین داشتن ویژگی حذف صداهای مزاحم، سبک، مقاوم و ارگونومیک طراحی شده‌اند تا پرسنل پشتیبانی هنگام کار با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوند.

علاوه بر این، علی بابا زیرساختی قوی برای سیستم پاسخگویی خود فراهم کرده تا مشتریان به‌راحتی با پشتیبان‌های خود تماس بگیرند و گفت‌وگو کنند. نتیجه‌ی استفاده از چنین زیرساخت و تجهیزاتی، پاسخگویی به ۲۵ هزار تماس روزانه توسط یک تیم ۲۴۷ نفره است که برخورد مناسب از بارزترین ویژگی‌ آن‌ها به شمار می‌رود.

این زیرساخت قوی موجب شده است تا علی بابا سرویس‌های متفاوتی که سایر مراکز پشتیبانی فاقد آن هستند یا در حد ضعیفی آن را اجرا می‌کنند، با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه کنند؛ سرویس‌هایی مانند Call Back و Agent Call Back. سرویس ما Call Back به افرادی که با مرکز پشتیبانی تماس می‌گیرند کمک می‌کند تا زمان انتظار کمتری را برای ارتباط با پشتیبان سپری کنند؛ به این ترتیب اگر مشتری در نفر ۷ صف انتظار باشد، پیغامی دریافت می‌کند که اگر تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، عدد یک را شماره‌گیری کنید. با شماره‌گیری عدد یک، مشتری از صف انتظار خارج می‌شود؛ اما نوبت وی در صف ذخیره می‌شود و کارشناسان علی بابا با مشتری تماس و به سؤال وی پاسخ می‌دهند. سرویس Agent Call Back نیز به مشتری این امکان را می‌دهد که اگر هنگام صحبت با پشتیبان، مکالمه قطع شد در صورتی که تا نیم ساعت پس از قطع مکالمه با بخش پشتیبانی تماس بگیرد، پیغامی برای وی پخش می‌شود که اگر می‌خواهید با کارشناس قبلی صحبت کنید، کلید یک را فشار دهید. به این ترتیب مشتری دوباره با همان پشتیبان قبلی گفت‌وگو را ادامه می‌دهد و نیازی به تکرار موضوع صحبت با پشتیبان جدید نیست.

علی بابا

جدیدترین سرویس پشتیبانی علی بابا هم سرویسی است که برای مشتریان vip از اوایل هفته گذشته راه‌اندازی شده است و به مشتریان vip این امکان را می‌دهد که بدون اینکه زمان انتظار برای گفت‌وگو با پشتیبان را سپری کنند، به ابتدای صف منتقل شوند.

سرویس دیگر پشتیبانی علی بابا، سرویس جدید اطلاع‌رسانی خودکار تغییرات زمان پروازی است؛ بدین صورت ما علاوه بر اینکه تغییرات پروازی را از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسانیم، حالا با سیستم تماس خودکار نیز این تغییرات را به اطلاع مسافر می‌رسانیم.

مجموعه این سرویس‌ها که در سایه‌ی وجود زیرساخت قوی و تجهیزات حرفه‌ای به مشتریان ارائه می‌شود، موجب شده که علی بابا بتواند کیفیت پشتیبانی را نسبت به سایر ارائه‌دهندگان خدمات پشتیبانی در حوزه سفر افزایش دهد و همان‌طور که در زمینه فروش آنلاین بلیط سفر رتبه اول است، در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پشتیبانی از مشتریان نیز قابل اعتماد و محبوب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات