ویدئو گلکسی M30s حسگر اضافی دوربین پنل پشتی را به‌خوبی نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ویدئو هندزآن گلکسی M30s سامسونگ پیش از عرضه‌ی رسمی دستگاه منتشر شد که حسگر اضافی دوربین پنل پشتی را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

روز گذشته، گفته شد سامسونگ گلکسی M30s روز ۲۷ شهریور عرضه می‌شود. با توجه به این خبر، ظاهرا هنوز برای انتشار ویدئو نگاه نزدیک خیلی زود است؛ اما ویدئو پنج‌دقیقه‌ای جدیدی از گلکسی M30s در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری دستگاه را به‌خوبی نشان می‌دهد. 

با توجه به ویدئو منتشرشده، به‌نظر می‌رسد دوربین بازطراحی‌شده‌ی سه‌گانه‌ی دستگاه در پنل پشتی مجهز به حسگر اضافی است. احتمال دارد حسگر اضافی، حسگر فوکوس خودکار لیزری (Laser autofocus) باشد؛ ولی ظاهرا از نوع حسگرهای زمان پرواز سه‌بعدی (3D ToF) در برخی گوشی‌های هوشمند گلکسی نیست. در دقیقه‌ی ۳:۱۰ ویدئو می‌توانید حسگر اضافی را مشاهده کنید.

گلکسی ام ۳۰ و گلکسی ام ۲۰ / galaxy M30 and M20

دوربین سه‌گانه‌ی دستگاه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. گوشی هوشمند گلکسی M30 از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ درنتیجه دستگاه جدید از این نظر در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقا یافته است. گلکسی M30s با باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی و قابلیت شارژشدن ازطریق پورت USB-C به بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با دستگاه‌هایی با باتری پنج‌هزار میلی‌آمپرساعتی، ظرفیت باتری آن ارتقا یافته است.

در ویدئو مننتشرشده، به تراشه‌ی جدید اکسینوس اشاره می‌شود. پیش‌تر شایعه شده بود که گوشی هوشمند جدید سامسونگ از تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱ بهره خواهد برد. سرعت کلاک تراشه‌ی جدید از سرعت کلاک تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۰ کمی بیشتر است. ناگفته نماند سرعت کلاک اکسینوس ۹۶۱۰ نیز از سرعت کلاک اکسینوس ۹۶۰۹ بیشتر بود.

انتظار می‌رود گلکسی M30s سامسونگ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) معرفی و ازطریق وب‌سایت آمازون در هند فروخته شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات