مینا مهرنوش از مدیرعاملی رایتل استعفا داد

یک‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
روابط‌ عمومی شستا از کناره‌گیری مینا مهرنوش از مدیرعاملی رایتل، خبر داد و همچنین اعلام کرد هیأت مدیره‌ی جدید رایتل تا ۱۳ مهرماه اعلام می‌شود.
تبلیغات

مدتی پیش، اخباری مبنی بر انتصاب مینا مهرنوش به‌عنوان مدیرعامل جدید رایتل منتشر شد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. وب‌سایت رسمی این شرکت مدیرعامل جدید خود را معرفی کرده و با انتشار تصاویری اعلام کرده بود، وی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است؛ اما مدتی از انتشار این خبر نگذشته بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، انتصاب مدیرعامل جدید رایتل را فاقد وجاهت دانست.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بیانیه‌ی «الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران دارندگان پروانه در حوزه ICT» اعلام کرده بود، صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و معاونین فنی و حرفه‌ای دارندگان پروانه‌ی ارتباطی و فناوری اطلاعات باید در هنگام انتصاب، از سوی رگولاتوری تائید شود.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیأت دولت به نقل از محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود ایشان مصوبه‌ی رگولاتوری در مورد انتصاب جدید رایتل را لازم‌الاجرا دانستند و تمام انتصاب‌های صورت‌گرفته در اپراتور رایتل کان‌لم‌یکن می‌شود. وزیر ارتباطات دلیل مخالفت وزارت ارتباطات با انتصاب مدیرعامل رایتل را اهمیت اپراتورها در زیرساخت‌های حیاتی کشور دانست که مدیریت‌ آن را نمی‌توان به دست هر شخصی داد. بعد از گذشت چند روز از این خبر، روابط عمومی شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی)، صاحب سهام رایتل، با انتشار بیانیه‌ای از استعفای مینا مهرنوش خبر داد. در این اطلاعیه نوشته شده است:

با توجه به اینکه تمرکز شستا در مجموعه‌های خود به‌ویژه رایتل باعنایت به وضعیت مالی گذشته به بهبود عملکرد، افزایش راندمان، کارآیی و ارتقاء سود عملیاتی است و با عنایت به ملاحظات بوجود آمده، با استعفای سرکار خانم مینا مهرنوش موافقت شد.

همچنین در این اطلاعیه نوشته شده است، ترکیب هیأت مدیره‌ی جدید رایتل تا روز شنبه ۱۳ مهرماه اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات