فهرست اپلیکیشن‌های تحت پشتیبانی ژست‌های حرکتی پیکسل 4 فاش شد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
فهرست فاش‌شده از اپلیکیشن‌های تحت پشتیبانی قابلیت «موشن‌سنس» گوگل پیکسل ۴ از تنوع نه‌چندان زیاد این اپلیکیشن‌ها خبر می‌دهد.
تبلیغات

به‌لطف بررسی دقیق کارشناسان روی نسخه‌ی اولیه‌ی منتشرشده از نرم‌افزار گوگل پیکسل ۴، فهرست اپلیکیشن‌های پشتیبانی‌کننده از ویژگی موشن‌سنس (Motion Sense) این گوشی فاش شده است. موشن‌سنس از قابلیت‌های جذاب پیکسل ۴ به‌شمار می‌آید که مبتنی‌بر ژست‌های حرکتی است. آن‌طور که وب‌سایت 9to5Google گزارش داده است، تمامی اپلیکیشن‌های یادشده به‌جز یکی از آن‌ها، اپلیکیشن‌هایی صدامحور هستند.

این فهرست ازطریق اطلاعات موجود در نسخه‌ی منتشرنشده از اپلیکیشن موشن‌سنس گوشی پیکسل ۴ به‌دست آمده است و به‌طور کلی، ۹ اپلیکیشن مختلف را شامل می‌شود. این اپلیکیشن‌ها عبارت‌اند از: آمازون موزیک، دیزر، گوگل‌پلی موزیک، iHeartRadio، پاندورا، اسپاتیفای، اسپاتیفای استیشنر، یوتیوب‌ موزیک و یوتیوب. 

پیکسل ۴

افزون‌براین، در شایعه‌ای جداگانه اعلام شده است احتمالا می‌توان از ژست‌های حرکتی قابلیت موشن‌سنس برای بررسی صفحه‌ی قفل گوشی و بی‌صداکردن زنگ تماس‌ها استفاده کرد. این در حالی است که فهرست جدید فاش‌شده نشان می‌دهد آن بخش از قابلیت موشن‌سنس که به اپلیکیشن‌ها مربوط است، قرار است به‌طور ویژه روی اپلیکیشن‌های موسیقی‌محور متمرکز باشد.

گوگل هنگام معرفی رسمی این قابلیت، نشان داد می‌توان از آن برای جلو و عقب‌کردن موسیقی استفاده کرد. درضمن، این ویژگی را مدتی پیش در ویدئو تبلیغاتی لورفته نیز مشاهده کردیم. 

9to5Google درکنار فهرست اپلیکیشن‌ها، در بخش دیگری از گزارشش مدعی شده است قابلیت موشن‌سنس گوگل پیکسل ۴ در ۳۸ کشور دنیا دردسترس قرار می‌گیرد. فهرست کشورهای یادشده کشورهایی نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا، بریتانیا، کانادا، فرانسه و آلمان را دربر می‌گیرد و برخی کشورهای دیگر نیز در آن دیده می‌شوند. ناگفته نماند ظاهرا این قابلیت برای مناطقی نظیر ژاپن، مکزیک، هند، استرالیا و نیوزیلند نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. قابلیت موشن‌سنس متکی‌بر فناوری Project Soli گوگل است. گوگل برای استفاده از این فناوری در هر کشور باید مجوز دولت آن را دریافت کند؛ زیرا Project Soli برای کارکردن از فناوری رادار بهره می‌گیرد. 

9to5Google در بخش انتهایی گزارشش گفته است فهرست اپلیکیشن‌های تحت پشتیبانی موشن‌سنس و فهرست کشورهایی که این قابلیت قرار است در آن‌ها دردسترس باشد، هنوز نهایی نشده‌اند و ممکن است مواردی به آن‌ها اضافه شوند؛ زیرا این فهرست‌ها از نرم‌افزار اولیه‌ی گوشی استخراج شده‌اند. حدودا یک ماه تا رونمایی رسمی پیکسل ۴ فاصله داریم؛ ازاین‌رو، برای آگاهی از مشخصات و قابلیت‌های مختلف آن باید منتظر باشیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوگل پیکسل ۴ چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات