شیائومی ردمی 8A پرو احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌های اخیر می‌گویند که شیائومی قصد دارد در فاصله‌ی نه‌چندان زیادی پس از رونمایی ردمی 8A، نسخه‌ی پرو آن را معرفی و روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

انتشار خبر کار کردن شیائومی روی مدل جدید گوشی‌های اقتصادی خانواده‌ی ردمی A به‌هیچ‌وجه خبر تعجب‌برانگیزی نیست. چینی‌ها همواره نشان داده‌اند توجه زیادی برای گوشی‌های میان‌رده قائل هستند و تمایل دارند سهم مهمی از این بازار را در اختیار بگیرند. درحالی که شیائومی چند روز پیش به‌صورت رسمی از گوشی ردمی ۸ ای پرده برداشت،‌ اخیرا در گزارشی اعلام شده است که این شرکت خودش را برای معرفی ردمی ۸ ای پرو (Xiaomi Redmi 8A Pro) آماده می‌کند.

در ابتدا انتظار نداشتیم که شیائومی بخواهد به‌این‌زودی‌ها مدل پرو ردمی 8A را معرفی کند، اما اعطای گواهی RF به این گوشی، از معرفی قریب‌الوقوع آن خبر می‌دهد. تاکنون سابقه نداشته است که شیائومی در فاصله‌ی کوتاهی، مدل پرو یکی از گوشی‌های خانواده‌ی ردمی A را رونمایی کند. 

 Xiaomi Redmi 8A / ردمی ۸ ای شیائومی

در حال حاضر نمی‌دانیم که شیائومی قصد دارد مدل پرو ردمی 8A را با چه سخت‌افزاری روانه‌ی بازار کند. مدل معمولی این گوشی موبایل از نمایشگر ۶.۲۲ LCD با وضوح HD پلاس بهره‌مند است و در بالای نمایشگر آن، بریدگی قطره‌ای دیده می‌شود. شیائومی ردمی 8A برای پردازش وظایف مختلف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ بهره می‌گیرد و از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. 

میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند. دوربین موردبحث دارای اندازه‌ی پیکسل ۱.۴ میکرومتر است و از دیافراگمی با قطر f/1.8 بهره می‌گیرد. در ضمن این گوشی در پنل جلویی به یک دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و از باتری قدرتمند ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. ردمی 8A از رابط کاربری MIUI 10 با سیستم‌عامل اندروید ۹ پای بهره‌مند است و طبق اعلام رسمی، رابط کاربری MIUI 11 به‌زودی برای آن منتشر خواهد شد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات