رولز رویس فانتوم سفارشی با قیمت ۸۸۸ هزار پوند فروخته شد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
طی مراسمی که برای کمک به هزینه‌ی تحقیقات آلرژی بیمارستان ایولینا لندن در گودوود برگزار شد، یک دستگاه رولزرویس فانتوم با طرح سفارشی از مارک کویین به قیمت ۸۸۸ هزار پوند به فروش رسید.
تبلیغات

یکی از چیزهایی که همیشه می‌توان به آن اطمینان داشت، این است که محصولات رولزرویس هرگز ارزان نیستند. با این وجود، پرداخت ۸۸۸،۰۰۰ پوند (حدود ۱/۱ میلیون دلار) برای رولزرویس فانتوم چیزی نیست که هر روز با آن مواجه شوید؛ اما دقیقاً اتفاقی است که عصر شنبه طی مراسمی بشردوستانه رخ داد. خودروساز انگلیسی این رویداد خیریه را در مقر خود در گودوود برگزار کرد. مراسم «Evelina Art for Allergy x Dine on Line» با حمایت از تحقیقات آلرژی در بیمارستان کودکان ایولینا لندن برگزار شد.

بدون شک ستاره‌ی این نمایش یک دستگاه فانتوم بود که با همکاری رولزرویس و مارک کویین ساخته شده است. برنده‌ی این مزایده، یکی از کلکسیونرهای شناخته‌شده‌ی محصولات برند رولزرویس بود. خودروی رولزرویس فانتوم یادشده دارای طرح سفارشی بسیار زیبایی است که از بدنه‌ی خودرو به‌عنوان بوم نقاشی برای این اثر هنری استفاده می‌کند. 

Rolls-Royce Phantom / رولزرویس فانتوم

تورستن مرلر اوتوش، مدیرعامل شرکت خودروسازی رولزرویس در این زمینه اظهار داشت:

امتیاز بسیار خوبی به رولزرویس داده شده است که بتواند با بیمارستان کودکان ایولینا لندن در این مراسم استثنایی همکاری داشته باشد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آثار هنری مارک کویین، با استفاده از فانتوم به‌عنوان بوم نقاشی، مبلغ ۸۸۸ هزار پوند را جمع‌آوری کرده است و بسیار خوشحالیم که در طول یک‌شب تقریباً ۲ میلیون پوند کمک برای این مرکز درمانی در لندن جمع‌آوری شد. 

پروفسور گیدئون لک، از مسئولان بیمارستان ایولینا لندن گفت:

کمک‌های سخاوتمندانه در این رویداد باعث تغییر چشمگیری در برنامه‌ی تحقیقاتی و مأموریت ما برای جلوگیری از آلرژی، محافظت در برابر آلرژی و در نهایت برای درمان آلرژی در کودکان خواهد شد. من می‌خواهم از تیم رولزرویس و همکاران برگزاری این مراسم از جمله کیت استوری و مارک کویین به‌خاطر فراهم آوردن بستر فوق‌العاده برای برجسته کردن اهمیت تحقیقات ما و جمع‌آوری این سرمایه‌های قابل‌توجه تشکر کنم. من همچنین می‌خواهم از همه‌ی میهمانان، هنرمندان مشارکت‌کننده و اهداکنندگان جوایز صمیمانه تشکر کنم و باید بگویم که بدون وجود آن‌ها، این دستاورد ممکن نبود.
Rolls-Royce Phantom / رولزرویس فانتوم

سایر حراج‌های این مراسم نیز پیشنهادهای درخورتوجهی را به خود جلب کردند؛ از جمله می‌توان به آثار برخی از هنرمندان مشهور جهان شامل هنرمندان انگلیسی جیک و دینوس چاپمن، دیوید یروو، هارلند میلر و مری مک کارتنی اشاره کرد. درآمد حاصل از این حراجی برای تأمین بودجه‌ی اصلی تحقیقات آلرژی به بیمارستان کودکان ایولینا لندن اهدا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات