احتمال تولید بی ام و سری 7 برقی با قدرت ۶۷۰ اسب‌بخار وجود دارد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی مبنی بر احتمال تولید نسخه‌ای تمام الکتریکی از بی‌ام‌و سری ۷ وجود دارد که نشان می‌دهد این خودرو در صورت تولید تبدیل به قوی‌ترین نسخه‌ی این سدان لوکس خواهد شد.
تبلیغات

کم‌تر از دو ماه پیش گزارش‌هایی انتشار یافت که نشان می‌دادند، نسل بعدی بی‌ام‌و سری ۷ در نسخه‌ی کاملا الکتریکی نیز به بازار خواهد آمد. حالا گزارش دیگری منتشر شده که جزئیات بیشتری از این مدل در اختیار قرار می‌دهد، گرچه باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی توسط بی‌ام‌و تأیید نشده‌اند. براساس جدید‌ترین گزارش منتشرشده، بی‌ام‌و سری ۷ الکتریکی در دو نسخه‌ی با نام‌های i7 و i7s تولید خواهد شد. نسخه‌ی نخست این سدان بدون آلایندگی یعنی i7 از باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند و می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶۰۰ کیلومتر را طی کند. قدرت این نسخه ۵۵۰ اسب‌بخار است که احتمالا از دو موتوربرقی به دست می‌آید.

BMW 7 Series 2020 / بی ام و سری 7 مدل 2020

نسخه‌ی قوی‌تر یعنی i7s که از آن به‌عنوان قوی‌ترین سری ۷ تولیدشده در تاریخ نیز یاد می‌شود، ۶۷۰ اسب‌بخار قدرت دارد. باتری این مدل ۱۲۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارد ولی شعاع حرکتی آن طبق استاندارد WLTP اروپا فرقی نکرده و همان ۶۰۰ کیلومتر است. انتظار می‌رود که i7s با توجه به قدرت بسیار بالای خود دارای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت بهتری در مقایسه با زمان ۳/۹۱ ثانیه‌ای مدل M760Li باشد.

BMW 7 Series 2020 / بی ام و سری 7 مدل 2020

خطوط تولید نسل آینده‌ی سری ۷ تنها به تولید خودروی برقی اختصاص نخواهد داشت بلکه بی‌ام‌و همچنان نسخه‌های دارای پیشرانه‌ی احتراق داخلی و نسخه‌ی هیبریدی را در کنار مدل الکتریکی تولید خواهد کرد. ظاهرا مدل پایه‌ی هیبریدی سری ۷ دارای پیشرانه‌ای به قدرت ۵۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر خواهد بود. بی‌ام‌و همچنین یک نسخه‌ی پلاگین هیبریدی را از سری ۷ تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات