تصاویر فاش‌شده تلویزیون وان پلاس به‌همراه ساندبار دیده شد

یک‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ی جدید تلویزیون وان‌پلاس نشان می‌دهد در رویداد رونمایی ۴ مهر، باید منتظر دستگاهی با ساندبار باشیم.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی از تلویزیون وان‌پلاس منتشر و تاریخ رونمایی وان‌پلاس TV به‌صورت رسمی مشخص شده است. با اینکه تنها چند روز به تاریخ معرفی رسمی تلویزیون وان‌پلاس باقی‌ما‌نده است، تصاویر جدیدی از این تلویزیون هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده است که از عرضه‌ی آن به‌همراه ساندبار خبر می‌دهد.

همان‌طورکه گفته شده بود، وان‌پلاس قصد دارد تلویزیون خود را در رویداد رونمایی وان‌پلاس 7T معرفی کند. در تصاویر فاش‌شده، تلویزیون وان‌پلاس به‌همراه ریموت کنترل نمایش داده شده است و تصویری از پنل پشتی دستگاه و تصویر دیگری از ساندبار این محصول به‌خوبی دیده می‌شود.

تلویزیون و ریموت کنترل آن دقیقا با همان طراحی موردانتظار معرفی خواهند شد. پنل پشتی دستگاه نیز با ظرافت خاصی طراحی شده است و تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده از دستگاه نیز ظرافت و زیبایی طراحی را به‌خوبی نشان می‌دهد. باوجوداین، این نخستین‌باری است که ساندبار وان‌پلاس بدین‌شکل نمایش داده می‌شود. ظاهرا در قسمت پایین میز تلویزیونی چوبی نیز، ساب‌ووفر دیده ‌می‌شود. البته در تصویر، ساب‌ووفر به‌صورت کامل دیده نمی‌شود؛ ولی لوگو وان‌پلاس روی ساندبار به‌خوبی نمایان است.

درنهایت باید تا رویداد ۲۶ سپتامبر (‌۴ مهر)‌ که قرار است در هند برگزار شود، منتظر بمانیم و ببینیم تلویزیون وان‌پلاس با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد. وان‌پلاس قصد دارد بعد از عرضه‌ی تلویزیون جدیدش در هند، به‌مرور این محصول را در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.

گفتنی است پیش‌تر نیز پیت لاو، مدیرعامل وان‌پلاس، تصویری از قسمت پایین تلویزیون در توییتر منتشر کرده بود که البته در تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده، جزئیات خاصی از دستگاه مشخص نیست.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات