صفحه پشتیبانی گلکسی A70s در وبسایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی ایجاد شد

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌ی پشتیبانی گوشی هوشمند گلکسی A70s پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی در وب‌سایت سامسونگ ایجاد شد.
تبلیغات

در چند ماه گذشته، اخبار مختلفی درباره‌ی گوشی هوشمند گلکسی A70s به‌صورت غیررسمی منتشر شده است. مشخصات دستگاه نیز ازطریق مستندات سازمان تنظیم مقررات چین TENAA به‌اشتراک گذاشته شد و وب‌سایت سامسونگ در هند نیز نام این گوشی هوشمند را در فهرست دستگاه‌های جدید خود قرار داد. 

براساس مشخصات منتشرشده در مستندات TENAA، انتظار می‌رود گلکسی A70s از باتری ۴،۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی بهره ببرد. پیش‌از‌این، گزارش شده بود دستگاه جدید با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد که اطلاعات سازمان تنظیم مقررات چین این موضوع را تأیید نکرد.

گلکسی A70s

به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید سامسونگ با ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۷ در ۷.۹ میلی‌متر معرفی شود که در این صورت، ابعادی مشابه گلکسی A70 خواهد داشت. با وجود آنکه ابعاد دو دستگاه یکسان است و هر دو از باتری با ظرفیت مشابهی بهره می‌برند، به‌نظر می‌رسد گلکسی A70s نخستین گوشی هوشمندی باشد که با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر ایزوسل BRIGHT GM1 به بازار عرضه می‌شود. شاید بتوان به‌جرئت گفت تنها تفاوت اصلی دو دستگاه، به حسگر دوربین آن‌ها مربوط می‌شود.

گلکسی A70s

گوشی هوشمند جدید سامسونگ نیز همانند گوشی A70 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می‌برد. گلکسی A70s تا اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل اکتبر (اواسط مهر) با قیمت احتمالی ۴۶۳ دلار در بازار هند فروخته خواهد شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات