مایکروسافت ویدئو مستند جدیدی از هدفون سرفیس را منتشر کرد

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت ویدئو مستند جدیدی دربار‌ه‌ی طراحی و مشخصات هدفون سرفیس منتشر کرد که قابلیت‌های فراوان آن را به‌تصویر کشیده است.
تبلیغات

سرفیس هدفون نیز همانند سرفیس استودیو از طراحی ظاهری فوق‌العاده‌ای برخوردار است و کاربران در سراسر جهان این محصول را به‌دلیل طراحی فوق‌‌العاده و راحتی استفاده تحسین کرده‌‌اند.

هدفون سرفیس که با هدف استفاده‌ی توسعه‌دهندگان و سایر کارمندان اداری خواهان بهره‌وری بیشتر در محیط‌ کاری طراحی شده است. پیش‌تر گفته شده بود سرفیس هدفون مایکروسافت از قابلیت حذف نویز در ۱۳ سطح مختلف برخوردار است.

سرفیس هدفون مایکروسافت / Microsoft Surface Headphones

درواقع، سرفیس هدفون به چهار میکروفون فعال مخصوص حذف نویز مجهز است و می‌‌تواند تا ۳۰ دسی‌بل صدا را تضعیف کند. درنتیجه، کاربر با چرخاندن ولوم حذف نویز، می‌‌تواند صدا را به‌شکلی تنظیم کند که بهتر صدای محیط اطراف را بشنود.

افزون‌براین، سرفیس هدفون از درایورهای ۴۰ میلی‌متری برای انتقال صوت تا ۱۱۵ دسی‌بل، پخش و توقف خودکار موسیقی، امکان شارژشدن از طریق پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری و ۱۵ ساعت عمر باتری بهره می‌برد و از مکالمه‌های تلفنی و بلوتوث اتصال سریع اختصاصی مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت از سه سال پیش تاکنون مشغول کار روی هدفون فوق‌العاده‌‌اش است. پانوس پانای (Panos Panay) اعتقاد دارد این محصول یکی از محصولات رؤیایی و کم‌نظیر مایکروسافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات