با ایگرد خریدی راحت را از ای بی تجربه کنید

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایگرد امکان خرید از سایت ebay را فراهم کرده است. شما می‌توانید در ایران محصولات دلخواه خود را از ای بی به‌واسطه‌ی سایت ایگرد بخرید و در هر نقطه‌ای از کشور جلو در منزل تحویل بگیرید.
تبلیغات

در سال ۱۹۹۵، پی‌یر امیدیا،ر کارآفرین ایرانی‌تبار، فروشگاه اینترنتی ای بی را تأسیس کرد که در‌حال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌­های اینترنتی دنیا محسوب می‌شود. افراد مختلف می‌توانند محصولات نو یا دست‌دوم خود را در این سایت به فروش یا مزایده بگذارند. علاوه‌بر‌این، بسیاری از برندهای معتبر دنیا محصولات خود را با تخفیفاتی فوق‌­العاده در ای بی عرضه می‌کنند.

تنوعی به وسعت دنیا

چه تصوری از ۱.۵ میلیارد کالا دارید؟ این تعداد کالای تقریبی موجود در ای بی است. تنوع میلیونی و تخفیف‌های همیشگی به‌طوری‌که طبق آمار، در بسیاری از خریدها به‌طور میانگین تا ۳۷ درصد تخفیف برای فروشنده و خریدار وجود دارد، از مزیت‌های خرید از ای بی است.

ایگرد

مزایای خرید از ebay

۱. مزیت رقابتی - پیشنهاد کمترین قیمت

تنوع کالا، تنها مزیت سایت ebay نیست. این وب‌سایت بهترین پیشنهاد‌ها را به شما ارائه می‌دهد و بهترین قیمت را برای محصول منتخب یا جست‌وجوشده‌ به شما نشان می‌دهد. با توجه به اینکه این سایت با خرده‌فروشی‌های کوچک تفاوت دارد و درواقع جمع کثیری از فروشندگان کوچک‌و‌بزرگ را در خود جمع کرده است، محدوده‌ی قیمت متفاوتی برای هر کالا به‌چشم می‌خورد و شما بهترین قیمت را به‌راحتی می‌یابید و کالای دلخواهتان را می‌خرید.

۲. تنظیمات و مشخصات کالا

یکی دیگر از مزیت‌های سایت ebay تنظیمات این سایت است. در این سایت محدوده­‌ی قیمت، نوع کالا، رنگ و بسیاری از مشخصات کالا را می‌توانید انتخاب کنید. تنظیمات به این دلیل اهمیت دارد که در این سایت، کالاهای بسیار زیادی در هر حوزه­ای مختلف وجود دارد و درواقع، هر آنچه نیاز داشته باشید، موجود است. بنابراین، با تنظیم مشخصات می‌توانید فقط بخشی از کالاها را ببینید که به نمایش آن تمایل دارید و در میان آن‌­ها گزینه‌­ی موردنیاز خود را انتخاب کنید.

۳. ذخیره‌کردن کالاهای دلخواه

در سایت ebay امکانی وجود دارد که می­‌توان با تأیید آیکون علاقه­‌مندی آن را فعال کرد. اگر کالایی را دوست داشتید و مایل نبودید همان لحظه بخرید، بهترین کار استفاده از فهرست علاقه‌مندی است که در سایت ای بی وجود دارد. با کلیک روی آیکن علاقه‌‌مندی کنار محصول، آن را به فهرست خریدهای آینده (کالاهای دلخواه) اضافه می‌کنید تا در خریدهای آتی به‌راحتی دردسترس باشد.

ایگرد

چند نکته‌ی مهم در خرید از ای بی

  • کالای تخفیف‌دار را با جست‌وجوی کلمه­‌ی Deals بیابید. محصولاتی که در این صفحه قرار دارند، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی دارند؛ ولی توجه کنید مدت زمان تخفیف کالاها محدود است؛
  • از دیدگاه‌های دیگران استفاده کنید. مشتریان قبلی بهترین مشاور برای خرید شما هستند که دیدگاه‌هایشان برای عموم مشاهده‌شدنی است؛
  • به‌دلیل مشکلات حراجی‌­ها در ای بی، ایگرد فقط امکان تهیه‌ی کالاهایی را دارد که گزینه‌ی Buy it now در آن‌­ها فعال باشد.

برای خرید از ای بی کافی است لینک محصول خود را کپی و در پشتیبانی یا تلگرام ایگرد ارسال کنید تا قیمت محصول و زمان تحویل و لینک خرید برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات