بهترین تورهای اروپا که نباید از دست داد

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
لذت سفر به کشورهای اروپایی را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا این کشور‌ها دارای جاهای دیدنی جذابی هستند که باید از آن‌ها دیدن کرد.
تبلیغات

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و صرفا در زومیت بازنشر شده است.

قدیمی‌ترین بخش کلیسای وست مینستر متعلق به قرن دهم میلادی است. این کلیسا گویی همچون تکه‌ای از تاریخ لندن، با سنگ ساخته شده است. این کلیسای گوتیک و زیبا، محل دفن بسیاری از ملکه‌ها و پادشاهان است. رویدادهای متعددی در آن برگزار شده و میزبان ازدواج‌های سلطنتی متعددی بوده است؛ از جمله عروسی پرنس ویلیام و کیت مدیلتون.

این کلیسا تنها یکی از نمونه کلیساها و مجموعه‌های تاریخی اروپا است که یادآور حوادث و رویدادهای تاریخی متعدد است. در گوشه و کنار اروپا، تعداد زیادی از این مجموعه‌های تاریخی پیدا می‌شود که می‌توانید در طول سفر خود برای تورهای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

اگر به اروپا سفر می‌کنید، حتما یکی از این تورهای تاریخی را انتخاب کنید تا از تماشای مجموعه‌های تاریخی لذت ببرید و با تاریخ اروپا آشنا شوید.

هلند

تور هلند

تور تاریخ آمستردام: عصر طلایی هلند، توری است که تمرکز اصلی آن بر دوره‌ای است که در قرن هفدهم گروه کوچکی از افراد در سواحل دریای شمال، زندگی تجاری اروپا را در دست گرفتند. در این تور خصوصی سه ساعته، راهنمای شما کانال‌ها و خانه‌های ردیفی و قدیمی کنار آن را نشان می‌دهد و اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی آن دوران را وصف می‌کند.

گشتی در خرابه‌های دلفی

جاذبه های دلفی

تور گشت‌و‌گذار در دلفی یکی از تورهای تاریخی محبوب در اروپا است. برای شرکت در این تور فقط یک سفر کوتاه دو ساعته از آتن فاصله دارید ولی این گشت‌و‌گذار کوتاه شما را به سفری در دل تاریخ می برد. دلفی  نام مکانی‌  باستانی در یونان و در دره فوکیس است. دلفی در یونان باستان اهمیت بسیاری داشته و پرستش‌گاه آپولون بوده ‌است.

کلیسای مشهور لندن

کلیسا لندن

تورهای خصوصی یا گروهی کوچک و سه ساعته برای بازدید از کلیسای وست مینستر برپا می‌شود. راهنمای این تورها متخصص تاریخ و هنر انگلستان است. در جریان این تور هنرهای سنگی دیدنی، پنجره‌های شیشه رنگی، آرامگاه‌ها، سبک‌های مختلف معماری را در کلیسا می‌بینید. همچنین در مورد رویدادهای مهم تاریخی انگلستان هم نکات جالبی یاد می‌گیرید.

مادرید، از قرون وسطی تا عصر حاضر

تور مادرید

تورهای سه ساعته خصوصی یا گروهی با عنوان مادرید در گذر قرن‌ها، در این شهر برگزار می‌شود که شامل بازدید از مهم‌ترین لندمارک‌های تاریخی شهر از جمله میدان پلازا مایور است. همچنین از مکان‌هایی بازدید می‌کنید که جنگ داخلی اسپانیا در آن‌ها روی داده است. راهنمای تور یک تاریخ‌شناس و هنرمند است یا محققی که برگ‌های تاریخ مادرید را برایتان ورق می‌زند.

هزاره فراموش‌شده رم

تور رم

عظمت و شکوه رم باستان و شاهکارهای رنسانس در سراسر دنیا مشهور است. ولی یکی از تورهای تاریخی این شهر بر دوره‌های فراموش‌شده‌ی تاریخ رم تمرکز دارد. این تور توسط یک مورخ و باستان‌شناس محلی برگزار می‌شود و «سقوط و ظهور رم» نام دارد. این تور به دوره‌ای هزار ساله از تاریخ شهر می‌پردازد که بین سقوط امپراتوری و برخاستن دوباره شهر به‌عنوان یکی از مراکز رنسانس قرار دارد. در طی این تور از منطقه San Clemente عبور می‌کنید و در لندمارک‌هایی توقف می‌کنید که شامل کلیساهای قرون وسطایی می‌شود و دور از مسیر توریستی قرار دارند.

برای انتخاب انواع تور اروپا می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. امکان مشاهده فهرست متنوع پکیج‌های آژانس‌های معتبر مسافرتی، مقایسه قیمت‌ها و تهیه تور از آژانس‌های همکار ما، در کجارو فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات