کوین نیک به شما می‌گوید می‌توانید بیت کوین رایگان به‌دست‌ آورید یا خیر

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تیم کوین نیک به‌دلیل سال‌ها فعالیت درزمینه‌ی ارزهای دیجیتال همواره پاسخ‌گوی علاقه‌مندان این حوزه بوده است.
تبلیغات

گاهی سؤال‌های عجیبی از کوین نیک می‌شود. سؤالی که افراد زیادی مطرح می‌کنند× این است که می‌توان بیت‌کوین رایگان به‌دست آورد؟ در این نوشتار، کوین نیک تلاش می‌کند پاسخ این پرسش شما را به زبان ساده بدهد. پاسخ سریع این است که تا‌به‌حال شده کسی یا جایی به شما طلای رایگان بدهد؟ قطعا مطرح‌کردن این سؤال هم از شما کمی دور از ذهن است.

درباره‌ی بیت‌کوین هم مثل طلا و هر چیز ارزشمند دیگری اهدای رایگان امری غیرممکن است اما شرایطی وجود دارد که به تفسیر در ادامه‌ی مطلب به آن خواهیم پرداخت. اگر در ذهنتان علامت سؤال‌های مختلفی به‌وجود آمده و دارید سایت‌هایی که بیت‌کوین اهدا می‌کنند، در ذهنتان مرور می‌کنید تا آخر این نوشته همراه کوین نیک باشید.

 معرفی فاست و فلسفه وجود آن

بسیاری از سایت‌ها در جهان از سیستم فاست استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها ارزهای دیجیتال را به‌صورت رایگان و مبتنی‌بر شانس به کاربران خود اعطا می‌کنند. هدف از این روش جایزه‌دهی افزایش کاربر و دستیابی به اهداف مدون بازاریابی است که سبب می‌شود طراحان برخی از سایت‌ها از فاست استفاده کنند.

در این سایت‌ها شما بعد از ورود و ثبت‌نام با فشاردادن دکمه‌ی شانس، مقداری ارز دیجیتال مثل بیت‌‌کوین جایزه می‌گیرید. اوایل که بیت‌کوین به‌اندازه امروز ارزشمند نبود، گاهی این سایت‌ها چند ساتوشی به کاربران هدیه می‌کردند؛ اما این روزها می‌توانم بگویم احتمال اینکه از این طریق مقدار زیادی بیت‌کوین به‌دست آورید، صفر است.

کوین نیک

نتایج جست‌وجوی بیت‌کوین رایگان

خوشبختانه تعداد جست‌وجوی عبارت «بیت‌کوین رایگان» در سال‌های اخیر کاهش یافته است؛ اما این عبارت همچنان هم طرفداران خاص خود را دارد و افرادی به‌صورت روزانه در موتورهای جست‌وجو، به‌ویژه گوگل، به‌دنبال یافتن بیت‌کوین رایگان هستند. همین مسئله ثابت می‌کند رؤیای دستیابی به ثروت آن‌هم بدون کار و تلاش هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. فراموش نکنید در سال‌ اول معرفی بیت‌کوین، ارائه‌ی بیت‌کوین رایگان کار سختی نبود و برای اهداف بازاریابی، عاقلانه به‌نظر می‌رسید؛ همچنان‌که استخراج بیت‌کوین هم در مقایسه با امروز بسیار ساده‌تر بود و افراد با کامپیوترهای خانگی هم به‌راحتی ترید می‌کردند.

اقدامات لازم برای مقابله با وسوسه فاست

هربار وسوسه شدید بیت‌کوین رایگان به‌دست آورید و خواستید وارد یکی از این سایت‌های فریبنده شوید، به شانس اندک برنده‌شدن در این سایت‌ها فکر کنید. حتی با ۲۴ ساعت کار در فاست، امکان اینکه شما در این سایت‌ها برنده شوید، بسیار کم و حتی ممکن است یک دلار هم نبرید. به‌جای اینکه در مرداب خالی به‌دنبال صید ماهی باشید، آیا عاقلانه‌‌تر نیست از روش‌های معقول و منطقی دارایی دیجیتال به‌دست آورید و با سرمایه‌گذاری مناسب آن را ارتقا دهید؟

بیت‌کوین رایگان غیرممکن نیست

کوین نیک به شما تأکید کرد فریب سودای بیت‌کوین رایگان را نخورید؛ اما این به آن مفهوم نیست که نمی‌توان بیت‌کوین را با روش‌های ساده به‌دست آورد. سایت‌ها و مرورگرها و ابزارهایی در سراسر جهان وجود دارند که درقبال انجام کاری، مقدار محدودی بیت‌کوین به شما هدیه می‌دهند. این سایت‌ها برای به‌دست‌آوردن ساده بیت‌کوین راهکار نسبتا امنی به‌حساب می‌آیند. باز‌هم تأکید می‌کنیم این سایت‌ها به‌رایگان بیت‌کوین دراختیار کسی نمی‌گذارند؛ بلکه در قبال کاری که برای آن‌ها انجام می‌دهید، مقداری بیت‌کوین به‌صورت جایزه دراختیار شما می‌گذارند.

مثالی ساده از مجموعه‌هایی که بیت‌کوین جایزه می‌دهند

مرورگر کریپتو تب (Cryptotab) افزونه‌ی استخراج بیت‌کوین است که با کمک گوگل‌کروم به شما کمک می‌کند بیت‌کوین به‌دست آورید. شما به‌صورت رایگان آن را نصب می‌کنید و وارد استخر استخراج بزرگی می‌شوید که در آن می‌توانید بیت‌کوین به‌دست آورید. با افزوده‌شدن تعداد افرادی که شما آن‌ها را با این افزونه آشنا می‌کنید، مقدار بیت‌کوین‌هایی هم که به‌دست می‌آورید به‌صورت مستمر افزایش پیدا می‌کند. بدین‌ترتیب، می‌توانید به‌مرور مالک بیت‌کوین شوید و در محیط امن از آن نگه‌داری کنید.

راه دیگر هدیه‌گرفتن بیت‌کوین

سایت‌های کلیکی و تبلیغاتی مختلفی هم در سراسر جهان وجود دارند که با مشاهده‌ی آگهی‌های تبلیغاتی یا حضور در صفحات مختلف سایت، به شما به‌ازای کاری که برایشان انجام می‌دهید، بیت‌کوین هدیه می‌دهند. میزان این بیت‌کوین‌ها به‌حدی محدود است که رؤیای ثروتمندشدن ازطریق مشاهده‌ی تبلیغات کلیکی، رؤیایی دور از ذهن خواهد بود. باوجوداین، این حقیقت که آن‌ها درمقابل مشاهده‌ی تبلیغات به شما بیت‌کوین هدیه می‌دهند یا با کلیک روی بخش‌های مختلف سایت شانس دریافت بیت‌کوین خواهید داشت، دور از ذهن نخواهد بود.

نتیجه‌گیری

همان‌قدر که رؤیای یک‌شبه پولدارشدن خنده‌دار است و بسیاری از افراد رؤیاپرداز را با زیان‌های جبران‌ناپذیری رو‌به‌رو کرده، رؤیای به‌دست‌آوردن بیت‌کوین رایگان هم خیالی دور از ذهن است. عقل سلیم حکم می‌کند هیچ چیز ارزشمندی را رایگان دراختیار دیگران قرار نمی‌دهند؛ البته به میزان کم و محدود می‌توان با انجام برخی کارها در محیط وب به‌عنوان پاداش بیت‌کوین دریافت کرد. کوین نیک امیدوار است با توضیح این مطلب توانسته باشد به برطرف‌شدن این ابهام از ذهن شما کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اخبار ارزهای دیجیتال و آگاهی از آخرین قیمت‌ها می‌توانید به کانال کوین نیک سر بزنید یا برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و استفاده از دانش و تجربه چندین‌ساله‌ی تیم فروش و پشتیبانی آن می‌توانید به سایت کوین نیک مراجعه کنید یا نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید. کوین نیک امیدوار است نقش خود را در فرهنگ‌سازی درباره‌ی این موضوع به‌خوبی ایفا کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات