با چک رنت اعتبار ایرانیان برای کرایه خودرو در ترکیه تامین شد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
هزینه حمل‌و‌نقل در ترکیه بسیار گران است. بنابراین ممکن است بخواهید به‌جای پرداخت این هزینه‌ها یک خودرو اجاره کنید.
تبلیغات

با اجاره خودرو در ترکیه می‌توانید با هزینه‌ی پایین، در هر ساعت از شبانه روز، به هر نقطه از ترکیه سفر کنید. اما مشکل بزرگی که مانع اجاره خودرو برای ایرانیان می‌شود، درخواست کارت اعتباری برای پرداخت هزینه اجاره خودرو است. از طرفی برای اجاره خودرو از رنتال های ایران فرایند پیچیده دریافت وثیقه، دپازیت، چک بالای ده میلیون تومان و مراحل دیگر بسیار خسته‌کننده است. از طرفی، بسیاری از ایرانیان در ترکیه ساکن هستند و نمی‌توانند برای کارهای حضوری رنت خودرو به دفاتر رنتال ها مراجعه کنند.

چک رنت روند اجاره خودرو را تسهیل کرد!

چک رنت با ارائه «سیستم نوین رزرواسیون آنلاین خودرو در ترکیه» مشکل تأمین اعتبار ایرانیان را حل کرده است. بدین ترتیب ایرانیان می‌توانند از طریق سایت Checkrent.ir با واردکردن شهر و بازه تاریخی درخواستی خودرو مورد نظرشان را بدون نیاز به هیچ‌گونه وثیقه، دپازیت، تضمین بانکی و ارائه مدرک کاغذی کاملا به‌صورت آنلاین رزرو کنند و پس از پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب ووچر رسمی صادر خواهد شد.

تمامی خودروها دارای بیمه بدنه و بیمه سرقت هستند؛ پس با آرامش خاطر می‌توانید بدون هیچ نگرانی فقط به فکر سفرتان بوده و با پشتیبانی ۲۴ساعته فارسی هیچ دغدغه‌ای از بابت مشکلات احتمالی نداشته باشید.

نکته مهمی که در این زمینه می‌تواند سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر کند، این است که شما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را در هر شهر ترکیه تحویل دهید. این به شما کمک می‌کند تا در صورت تمایل به چند شهر سفر کنید و نگران تحویل خودرو در شهر ابتدایی نباشید.

چک رنت

هر شرکت اجاره ماشین ممکن است شرایط خاصی برای خود داشته باشد؛ اما مهم‌ترین شرایط اجاره خودرو در ترکیه، داشتن حداقل ۲۱ سال سن و گواهینامه بین‌المللی است.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو از چک رنت :

  • عکس از پاسپورت
  • عکس از گواهینامه بین‌المللی
  • شماره موبایل
  • آدرس منزل *در صورت سفر هوایی بلیط پرواز رفت

روش‌های پرداخت:

  • پرداخت کل مبلغ به تومان هنگام ثبت رزرو
  • پرداخت بیعانه (مبلغ جز از کل) و پرداخت مابقی به‌صورت ارزی (یورو، دلار یا لیر) هنگام تحویل خودرو

بیمه:

تمامی خودرو ها دارای بیمه بدنه کامل و بیمه شخص ثالث هستند. در صورت تمایل می‌توانید بیمه خسارات جزئی نیز برای رزروتان وارد کنید.

چگونه گواهینامه بین‌المللی دریافت کنیم؟

برای بین‌المللی کردن گواهینامه کافی است با در دست داشتن اصل گواهینامه، شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس به آژانس های مسافرتی رسمی مراجعه کنید. گواهینامه بین‌المللی شما در کمتر از ۲ ساعت آماده خواهد شد.

مدت زمان اجاره خودرو چگونه محاسبه می‌شود؟

مدت اجاره ماشین معمولا کمتر از ۴۸ ساعت نیست. این زمان درست از ساعتی که خودرو را تحویل می‌گیرید محاسبه خواهد شد.

چک رنت

شرایط کسب نمایندگی برای آژانس های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط:

برای همکاری با چک رنت می‌توانید با دریافت وب سرویس با چک رنت همکاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۴۱۹۱۰۱۰۵۰۸ تماس بگیرید.

سایت : www.checkrent.ir

اینستاگرام: @checkrent_ir

کانال تلگرام: @checkrent

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات