رندرهای منتسب به خانواده میت 30 هواوی فاش شدند

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
مطالعه 4 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس هواوی برای معرفی گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰، اخیرا رندرهای منتسب به این گوشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده‌اند.
تبلیغات

هواوی همان‌طورکه مدتی پیش اعلام کرده بود، قصد دارد گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) با برگزاری رویدادی در شهر مونیخ رونمایی کند. چینی‌ها مدتی است به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند؛ اما ظاهرا این مشکلات نتوانسته‌اند از تلاش هواوی برای تولید گوشی‌های جدید جلوگیری کنند.

میت ۳۰ قرار است لقب جدیدترین پرچم‌دار هواوی را یدک بکشد و برای پردازش کارهای مختلفی که به آن محول می‌شود، از سیستم-روی-چیپ جدید کرین ۹۹۰ بهره بگیرد. به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، گوشی‌های هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو هنگام عرضه به‌صورت پیش‌فرض اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل را نخواهند داشت. گفتنی است پرچم‌دار جدید هواوی از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10 استفاده خواهد کرد.

هواوی میت 30 / Huawei Mate 30

هواوی میت ۳۰ پرو پورشه دیزاین

اخیرا صفحه‌ی توییتر شناخته‌شده‌ی Evleaks رندرهای جدیدی از گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰ فاش کرده است. براساس این رندرها، گوشی میت ۳۰ پرو در بخش بالایی نمایشگری با بریدگی (ناچ) خواهد داشت و در پنل پشتی میزبان ماژول دوربین بزرگی خواهد بود. درواقع، میت ۳۰ پرو درمجموع به چهار دوربین اصلی مجهز خواهد بود. 

در رندرهای فاش‌شده می‌بینیم مطابق شایعات اخیر، میت ۳۰ پرو قرار است نمایشگرِ Waterfall screen داشته باشد. درضمن، کلید قرمزرنگی در کناره‌ی آن دیده می‌شود که احتمالا همان کلید پاور است. در رندر دیگری نیز می‌بینیم که میت ۳۰ پرو قرار نیست از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره‌مند باشد.

هواوی میت 30 / Huawei Mate 30

هواوی میت ۳۰ پرو

Evleaks در توییت دیگری نسخه‌ی پورشه دیزاین هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro Porsche Design) را به‌نمایش گذاشته است. چینی‌ها سال گذشته، گوشی Porsche Design Mate 20 RS را معرفی و روانه‌ی بازار کردند و ظاهرا قصد دارند چنین کاری را برای میت ۳۰ نیز تکرار کنند. ظاهرا نسخه‌ی پورشه دیزاین به همان مشخصات میت ۳۰ پرو مجهز خواهد شد؛ اما طراحی جذاب‌تری خواهد داشت. 

افزون‌براین، صفحه‌ی توییتر Evleaks رندرهای دیگری به‌اشتراک گذاشته است که در آن، گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ لایت دیده می‌شوند. ظاهرا میت ۳۰ قرار است بریدگی نمایشگر داشته باشد و میت ۳۰ لایت به نمایشگری با حفره‌ای در قسمت بالایی مجهز شود.

هواوی میت 30 / Huawei Mate 30

هواوی میت ۳۰

در‌حال‌حاضر، دلیل اتخاذ این تصمیم هواوی را نمی‌دانیم؛‌ اما حدس می‌زنیم بهره‌مندی میت ۳۰ از بریدگی نمایشگر، به‌دلیل قرارگیری حسگرهای مربوط به سیستم تشخیص چهره در آن باشد. علاوه‌بر‌این‌، ظاهرا میت ۳۰ لایت قرار است از ماژول دوربین مربعی و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی‌ بهره ببرد. 

با نگاهی به پنل جلویی دستگاه، متوجه می‌شویم میت ۳۰ دوربین سلفی دوگانه خواهد داشت. همچنین در قسمت بالایی نمایشگر، خط آنتن مربوط به دو سیم‌کارت دیده می‌شود و این یعنی میت ۳۰ قرار است مدل دو‌سیم‌کارته نیز داشته باشد. 

هواوی میت 30 / Huawei Mate 30

هواوی میت ۳۰ لایت

چینی‌ها از آغاز سال جاری میلادی با مشکلاتی مواجه شده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، قطع ارتباط گوگل با این شرکت بود. اهالی مانتین‌ویو اخیرا به‌صورت رسمی تأیید کرده‌اند به‌دلیل مشکلات اخیر، گوشی میت ۳۰ به‌صورت پیش‌فرض به خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل دسترسی نخواهد داشت. گرچه این محدودیت‌ها به‌دلیل تحریم‌های آمریکا به‌وجود آمده‌اند، خبر خوشحال‌کننده این است که تحریم‌های اخیر روی بهره‌مندی گوشی‌های هواوی از اندروید اثرگذار نخواهند بود؛ چراکه اندروید سیستم‌عاملی متن‌باز و رایگان است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی پرچم‌داران جدید هواوی چیست؟ 

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، لیست قیمت گوشی شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات