هفت راز ترید ارزهای دیجیتال از زبان کوین نیک

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کوین نیک تلاش می‌کند به علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال خدمات کاملی را ارائه کند. خدمت‌رسانی در حوزه‌ی رمزارزها که خود تکنولوژی نوینی در کشور به‌شمار می‌آید، کار دشواری است؛ اما کوین نیک با تکیه بر تجربه‌ی چندین‌ساله‌ی خود در این حوزه تلاش می‌کند خدمات جامع و مانعی در این عرصه به مشتریانش ارائه دهد.
تبلیغات

 در این نوشتار، کوین نیک حاصل تجربیات چندین‌ساله‌ی خود در حوزه‌ی رمزارزها را در قالب هفت راز ترید ارزهای دیجیتال با شما به‌اشتراک می‌گذارد.

۱. سبک خود را کشف کنید

سرمایه‌گذاران موفق در طول زمان و براثر تجربیاتی که کسب کرده‌اند، فوت کوزه‌گری مخصوص به خود را کشف کرده‌اند. اگر می‌خواهید تریدر موفق باشید، لازم است سبک ویژه‌ی خود را کشف کنید و این مهم حاصل نمی‌شود، جز با یادگیری مستمر و حضور در بازار. تجربه‌ی چندین‌ساله به کارشناسان کوین نیک ثابت کرده تریدکننده‌هایی که دنباله‌رو سایرین نیستند و سعی می‌کنند شیوه‌ی خاص خود برای سرمایه‌‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را به‌دست آورند، به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنند.

۲. استفاده‌ی بهینه از پول‌های اضافی

سالیان سال مردم پول مازاد خود را در بانک‌ها پس‌انداز می‌کردند که البته سود چندانی برای آن‌ها دربر نداشت و بیشتر بانک‌ها از مزایای سرمایه آن‌ها سود می‌بردند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرمایه‌ی مازاد، سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال است. کوین نیک به شما توصیه می‌کند با آگاهی کافی وارد این بازار شوید. افرادی که هیچ سررشته‌ای از این حوزه ندارند، بهتر است قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم را به‌دست آورند یا اینکه با افراد باتجربه‌ای مشورت کنند که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند.

۳. صبور باشید

افرادی در سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال سود می‌کنند که صبور باشند. صبر یکی از رازهای نهنگ‌های بازار است که باعث شده به‌مرور زمان سرمایه‌های زیادی به‌دست‌ آورند. برخی افراد به سودهای ترید‌های روزانه اکتفا می‌کنند که در درازمدت ممکن است به از‌بین‌رفتن سرمایه‌های آن‌ها منجر شود؛ اما حرفه‌‌ای‌های بازار یاد گرفته‌اند صبور باشند و با نگه‌داشتن بیت‌کوین‌های خود، کم‌کم به ثروت دلخواه دست یابند. رؤیای یک‌شبه پول‌دارشدن را فراموش کنید و با تصمیم‌های هوشمندانه، به‌مرور زمان برای خود سرمایه‌ی درخورتوجهی فراهم کنید.

۴. ارزان بخرید، گران بفروشید

شاید این بدیهی‌ترین راه افزایش سرمایه از راه ترید باشد که به ذهن هر کودکی هم برسد؛ اما چگونگی دستیابی به این هدف به صرف زمان و کسب تجربه‌ی فراوان نیاز دارد. هنر در این است که آهسته و پیوسته پول به‌دست آورید و در طول زمان، آنچه به‌دست آورده‌اید، به باد ندهید. سرمایه‌گذاران حرفه‌ای هر دو بخش کار را به‌خوبی می‌شناسند؛ اما تازه‌کارها معمولا در یکی از بخش‌ها به مشکل برمی‌خورند یا نمی‌توانند آن‌قدر که لازم است، پول به جیب بزنند یا اینکه آنچه به‌دست می‌آورند، در کسری از ثانیه به‌هدر می‌دهند.

۵. بدانید در چه مسیری قدم گذاشته‌اید

سرمایه‌گذاران حرفه‌ای دقیقا می‌دانند در چه مسیری قدم گذاشته‌اند و به‌اصطلاح با چشم باز دل به دریا زده‌اند. بعضی از مردم تصور می‌کنند ریسک‌پذیری به‌تنهایی برای ورود به بازار و موفقیت کافی است؛ اما حقیقت این است که درکنار ریسک‌پذیری، احترام به آگاهی و تلاش برای کسب دانش اهمیت بسیار زیادی دارد. تا زمانی‌که حداقل دانش را درزمینه‌ی ارزهای دیجیتال به‌دست نیاورده‌اید، به‌هیچ‌عنوان دست به خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال نزنید. افراد کم‌اطلاع ممکن است به‌صورت اتفاقی در کوتاه‌مدت سودی هم به‌دست آورند؛ اما کم‌اطلاعی‌شان در درازمدت سبب می‌شود هر‌چه به‌دست آورده‌اند، به‌باد دهند. کوین نیک توصیه می‌کند این اصل را جدی بگیرید.

کوین نیک

۶. بپذیرید ممکن است اشتباه کنید

تریدر حرفه‌ای به دانش و تجربه‌ی خود مغرور نمی‌شود و می‌داند با وجود دانشی که کسب کرده، ممکن است در بازار اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای رخ دهد. به همین منظور، می‌کوشد توان ریسک‌پذیری را در خود افزایش دهد و با زیان‌های کوچک، انگیزه و امید خود را از دست نمی‌دهد؛ بلکه می‌کوشد از اشتباهاتش درس و در آینده تصمیمات بهتری بگیرد. اینکه بپذیریم ما هم انسانیم و ممکن است در طول زمان اشتباه کنیم، یکی از رازهای مهم موفقیت در سرمایه‌گذاری در هر کاری است که در دنیای ارزهای دیجیتال که نوسان‌های بیشتری دارد، خیلی به کار افراد حرفه‌ای و با‌تجربه می‌آید.

۷. گاهی از بازار فاصله بگیرید

تریدر حرفه‌ای گاهی از بازار فاصله می‌گیرد و سعی می‌کند از بیرون به بازار نگاه کند تا با دیدی جامع به مسائل بازار بنگرد و آنچه دیگران نمی‌بینند، کشف کند. چنین افرادی در امر سرمایه‌گذاری بسیار موفق عمل می‌کنند؛ چون دقیقا می‌دانند چطور به مسائل نگاه کنند و راهی برای ثروت‌آفرینی بیابند که دیگران از کشف آن ناتوان هستند. درست زمانی‌که سرمایه‌گذاران بی‌تجربه در بازی سرمایه‌گذاری غرق شده‌اند و خیلی از امور واضحی را نمی‌بینند که جلو چشمشان اتفاق می‌افتد، حرفه‌ای‌ها با چشم‌های تیزبین آینده را می‌بینند.

نتیجه‌گیری

کوین نیک مجموعه‌ای موفق در مینه ارزهای دیجیتال است که قصد دارد تجربیات چندین‌ساله‌ی خود در این حوزه را دراختیار علاقه‌مندان به حضور در بازارهای جهانی و فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال بگذارد. نکاتی که در این نوشتار مطرح شد، حاصل تجربیات کوین نیک است که امیدواریم به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درزمینه‌ی ارزهای دیجیتال می‌توانید با کارشناسان کوین نیک تماس بگیرید. کوین نیک از همراهی شما در این مسیر زیبا و هیجان‌انگیز به خود افتخار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات