افزایش سطح کیفی خودروهای پژو در بازار جهانی

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
با وجود کیفیت پایین محصولات پژو، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که سطح کیفی خودروهای این شرکت طی ۶ سال اخیر رشد درخورتوجهی داشته است.
تبلیغات

خودروساز فرانسوی پژو ادعا می‌کند که پیشرفت چشم‌گیری در کیفیت خودروهای اخیر خود داشته و هزینه‌های ضمانت آن نسبت‌به دهه‌ی گذشته کاهش یافته است. ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل پژو طی یک جلسه توجیهی با رسانه‌ها در سفری به استرالیا اعلام کرد که هزینه‌های مربوط به ضمانت‌نامه‌ و تعمیرات خودرو، به حدود دو سوم کاهش یافته است. 

 ایمپاراتو با بیان اینکه خودروساز فرانسوی پس از گذشت سال‌ها نزدیک به صدر جدول نمودارهای کیفیت قرار دارد، گفت:

در ۶ سال گذشته، مشکلات مربوط به کیفیت حدود دو سوم کاهش یافته است و هزینه‌های ضمانت نیز چنین وضعیتی دارند.
peugeot citroen / پژو سیتروئن

در حقیقت، جدیدترین بررسی کیفیت مؤسسه جی‌دی پاور (JD Power) در بریتانیا نشان می‌دهد که پژو وضعیت بسیار خوبی دارد؛  جی‌دی‌ پاور در بررسی خود، پژو را به دلیل داشتن بهترین کیفیت در شرایط واقعی و کمترین تعداد شکایات مشتری در میان بررسی ۱۱،۵۰۰ مالک وسایل نقلیه با طول عمر بین ۱۲ ماه تا سه سال، در بهترین رتبه قرار داد.

در بررسی عیوب به ازای هر ۱۰۰ خودرو، محصولات پژو با کمترین تعداد شکایت و امتیاز ۷۷ مشکل در ۱۰۰ خودرو در جایگاه نخست قرار گرفتند. هیوندای با ۹۰ عیب در ۱۰۰ دستگاه خودرو و سوزوکی و نیسان با ۹۴ مورد عیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. پس از آن‌ها کیا با ۱۰۱ عیب، فورد با ۱۰۴ عیب ، هوندا با ۱۰۹ عیب و فولکس‌واگن با ۱۱۳ عیب، رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

پژو

میانگین در این نظرسنجی ۱۱۹ عیب به ازای هر ۱۰۰ خودرو بود. مزدا (۱۲۲ عیب) و تویوتا (۱۳۴ عیب) از جمله شرکت‌هایی بودند که در مطالعه در بازار بریتانیا نسبت به میانگین در رده‌های پایین‌تری قرار گرفتند. جالب اینکه، سیتروئن با ۱۲۶ عیب در هر ۱۰۰ خودرو، فاصله‌ی زیادی با پژو دارد. 

پژو 2008

پژو اعتراف می‌کند نمی‌تواند فروش بیشتری نسبت به ۱۰ برند برتر بازار خودرو استرالیا داشته باشد، این درحالی است که مدیران آن معتقد هستند، اکنون می‌توان ادعا کرد که کیفیت خودروهای این شرکت بهبود شایانی یافته است.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه پژو سیتروئن، پیش از این گفته بود که می‌خواهد فروش را در بازارهای خارج از فرانسه دو برابر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات