اختلال در سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و رایتل

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
صبح امروز، قطعی فیبر خارج از مسیر شبکه، ارتباط تعدادی از مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و رایتل در برخی مناطق را با اختلال مواجه کرد.
تبلیغات

صبح امروز، مشترکین برخی مناطق سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و رایتل به‌علت بروز قطعی در مسیر فیبر خارج از شبکه، با اختلال مواجه شدند. به نظر می‌رسد شاتل موبایل با انتقال شبکه‌ی خود به مسیر جایگزین این مشکل را برطرف کرده است اما مشترکین رایتل شکایات زیادی را در توییتر مطرح کردند و خواستار رسیدگی به موضوع شدند. شرکت ارتباطات زیرساخت هنوز اطلاعیه‌ای بابت این موضوع منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد این مشکل در حال برطرف شدن است.

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل ساعاتی پیش با انتشار توییتی، قطعی شبکه‌ی شاتل موبایل برای دقایقی را به‌طور رسمی اعلام کرد و گفت، مشکل شبکه‌ی شاتل موبایل با انتقال به مسیر جایگزین برطرف شده است. به‌گفته‌ی وی، دلیل بروز این مشکل، قطعی مسیر فیبر خارج از شبکه‌ی شاتل موبایل بوده است. وی همچنین از اهدای بسته‌ی اینترنت ۴۰۰ مگ به کاربرانی که دچار اختلال شده بودند، به منظور دلجویی خبر داد و در توییت خود نوشت:

صبح امروز و به‌علت قطع مسیر فیبر خارج از شبکه‌ی شاتل موبایل، برای دقایقی، ارتباط برخی از مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در برخی مناطق با اختلال مواجه شد که با انتقال به مسیر جایگزین، برطرف شد. ضمن پوزش از این دسته مشترکین، بسته‌ی ۴۰۰مگ، به منظور دلجویی به این مشترکین تقدیم می‌شود.

کریم‌زاده، سرپرست اپراتور رایتل نیز در مصاحبه با تحریریه‌ی خبر تهران گفت:

امروز در حین اجرای طرح مشترک پروژه‌ی تقویت فیبر در بخش متروی تهران، دو قسمت از این مسیر از ساعت ۱۰ دچار قطعی فیبر شده است. این مشکل بعد از بررسی تیم فنی تا ساعت ۱۴ برطرف شد. اختلال پیش آمده مربوط به سرویس انتقال دیتا و اینترنت شبکه‌ی رایتل در خصوص مشترکینی بود که از کور مرکزی تهران سرویس می‌گرفتند و برای جبران قطعی چهار ساعته، بسته‌های ویژه‌ای برای مشترکین در نظر گرفته شده است.

اگر سیم‌کارت‌ یا اینترنت شما نیز دچار اختلال شده است، این موضوع را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات