مجموعه کیبورد و ماوس سازمانی رپو وارد بازار کشور شد

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
رپو به‌تازگی فروش طیفی از مجموعه‌ی ملزومات کامپیوترهای سازمانی و اداری خود را در کشور آغاز کرده است.
تبلیغات

سالنی مملو از کاربر کامپیوتر را تصور کنید که پیوسته صدای فشرده‌شدن کلیدهای کیبورد و کلیک‌خوردن ماوس در آن به‌گوش می‌رسد. تقریبا در هر سازمان‌ یا شرکتی، شرایط مشابهی حاکم است؛ بنابراین مایه‌ی تعجب نیست که کارایی، ارگونومی و سطح کیفی این دو ابزار پراستفاده بر بازدهی کارکنان شرکت‌ها تأثیر بسیاری داشته باشد. از سویی، با توجه به میزان هزینه‌ای که سازمان‌ها برای خریداری چنین ابزارهایی متحمل می‌شوند، مقرون‌به‌صرفگی، عمر محصول و خدمات پس از فروش نیز در انتخاب آن‌ها حائز اهمیت خواهد بود. شرکت‌ها عمدتا تمایلی به صرف هزینه‌ی مکرر برای ارتقا یا تعویض قطعات سیستم‌های کامپیوتری خود ندارند.

با توجه به وضعیت اقتصادی نه‌چندان خوشایند کشور، قیمت هر کالایی، به‌خصوص نمونه‌های وارداتی در استقبال کاربران از آن‌ها نقشی کلیدی ایفا می‌کند. امروزه بسیاری از کاربران و شرکت‌های داخلی قادر به تأمین نیاز‌های خود از برند‌های رده‌بالای تجهیزات جانبی کامپیوتر نیستند و به‌دنبال محصولاتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر در کنار کیفیت و عملکرد مناسب هستند. در همین راستا، رپو برای پاسخ به نیاز کاربران سازمانی و خانگی ایران، اخیرا مجموعه‌ای از کیبوردها و ماوس‌های اداری و خانگی را با برچسب قیمتی مناسب، گارانتی تعویض ۲ ساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله‌ی شرکت پانا روانه‌ی بازار کشورمان کرده است. با زومیت همراه باشید تا با تعدادی از این محصولات آشنا شویم. ملزومات سازمانی و خانگی رپو در فروشگاه اینترنتی یاس ارتباط در دسترس هستند.

کیبورد NK2500 رپو

Rapoo NK2500

کیبورد NK2500 با طراحی ساده، کلیدهای مقعر و استاندارد، وجود کلیدهای Num Pad در کنار برچسب قیمتی معقول، گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌حساب می‌آید؛ البته ویژگی‌‌های یادشده، کیبورد NK2500 را برای کاربری‌های خانگی نیز به انتخابی مناسب بدل می‌کند. مکانیزم خاص کلید‌های این کیبورد باعث شده است تا عملکرد نرم‌تری در مقایسه با سایر محصولات رپو داشته باشد؛ بدین ترتیب در استفاده‌های طولانی نیز خستگی کمتر برای کاربران ایجاد می‌شود. مدل NK2500 در دل خود ۱۰۴ کلید دارد، با پورت USB به سیستم‌ها متصل می‌شود و از تمام نسخه‌های ویندوز و بدون نیاز به نصب درایور، پشتیبانی می‌کند.

کیبورد NX1710 رپو به همراه ماوس 

Rapoo NX1710

مجموعه‌ی ماوس و کیبورد NX1710 برای استفاده‌های اداری و خانگی طراحی شده است. کیبورد مجموعه‌ی NX1710 علاوه‌بر کلیدهای اعداد نام‌پد، ۸ کلید میان‌بر، شامل پخش/مکث موسیقی، کنترل حجم صدا، فراخوانی مرورگر و اجرای اپلیکیشن ایمیل را در قسمت بالایی خود دارد. ماوس این مجموعه نیز با فُرمی ساده، از نوع اپتیکال است و تنها از سه کلید میزبانی می‌کند. ناگفته نماند که هر دو ابزار با پورت USB به سیستم متصل می‌شوند و با تمام نسخه‌های ویندوز سازگاری دارند.

کیبورد x120Pro رپو به‌همراه ماوس

Rapoo x120Pro

کیبورد و ماوس سیمی X120Pro نسبت به مجموعه‌ی NX1710 طراحی شکیل‌تر و انحنادارتری دارد. این مجموعه از طریق پورت USB به تمام کامپیوترهای مبتنی‌بر سیستم‌عامل ویندوز متصل می‌شوند. وجود کلیدهای نام‌پد روی کیبورد، مجموعه‌ی x120Pro را برای آن دسته از کاربرانی که با اعداد سروکار دارند، به گزینه‌ای مناسب بدل می‌کند. ماوس این مجموعه نیز از نوع اپتیکال است و سه کلید در بطن خود دارد.

ماوس سیم‌دار N100 رپو 

Rapoo N100

برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ی N100، مهم‌ترین ویژگی این ماوس به‌حساب می‌آید. این ماوس سه‌کلیدی ساختار متقارن و انحناداری دارد؛ بنابراین با هر دو دست چپ و راست می‌توان از آن استفاده کرد. دقت N100 به ۱۶۰۰ نقطه‌براینچ (DPI) می‌رسد که با توجه به قیمت محصول، نقطه‌ی قوت آن به شمار می‌رود. اتصال به کامپیوتر با پورت USB و سازگاری با تمام نسخه‌های ویندوز از دیگر مشخصه‌های ماوس مذکور است. در پایان نیز باید به بدنه‌ی آنتی باکتریال آن اشاره کرد که در استفاده‌های طولانی‌مدت، مانع از جرم‌گیری و منجر به حفظ رنگ آن می‌شود.

ماوس سیم‌دار N200‌ رپو  

Rapoo N200

صرف‌نظر از انحنای بیشتر بدنه، ظاهر بهبودیافته و بدنه‌ی آنتی باکتریال، ماوس سیمی N200 تفاوت چندانی با N100 ندارد و البته این موضوع را می‌توان در اختلاف ناچیز برچسب قیمتی دو محصول مشاهده کرد. دقت N200 بین بازه‌ی ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ نقطه‌براینچ قرار می‌گیرد. این ماوس اپتیکال نیز همانند برادر خود با طراحی متقارن برای هر دو کاربر چپ‌دست‌ و راست‌دست‌ ساخته شده است. N200 با پورت USB به تمام کامپیوترهای ویندوزی متصل می‌شود.

هدفون رپو H120 

Rapoo H120

هدفون سیمی H120 رپو برای استفاده در منازل یا واحدهای ارتباط با مشتری در شرکت‌ها ساخته شده است. این هدفون با پورت USB به کامپیوتر متصل می‌شود و از طریق کنترلر کوچک روی کابل خود، امکان کنترل صدای هدفون یا فعال/غیرفعال‌سازی میکروفن را به کاربر می‌دهد. فناوری حذف نویز به‌کاررفته در میکروفن نیز کمک زیادی به انتقال باکیفیت صدا می‌کند. انعطاف بدنه‌ی این هدفون باعث شده است تا حتی در صورت باز شدن ۱۸۰ درجه‌ای، دچار شکستگی نشود. امپدانس ۳۲ اهم، پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز و حساسیت ۱۰۵ دسی‌بل جزو مشخصات فنی H120 به حساب می‌آیند. هدفون سیمی H120 از جنس پلاستیک براق ساخته شده است و با قیمت اقتصادی خود، به رقابت با رقبای توانمند خود از برند‌های لاجیتک و مایکروسافت می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات